Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214965 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #285 Gepost op: 5 december 2011, 20:06:00 »
Inderdaad daar valt wel wat voor te zeggen voor het argument van Picasso.

Ik ben geen echte optik - fucker en kan het wel op de meeste dames. Als ik toch echter twijfels heb, dan ga ik sowiezo een praatje maken. Nou, ja de prijs vragen en de handelingen die ze daarvoor doet. Dit is dan mijn drogreden om de dame rustig van kop tot teen op te nemen.

Zo durft een dame al wel eens beter meevallen of tegenvallen dan verwacht/gehoopt!

Ik moet dat wel niet meer doen in Antwerpen want de line - up zit zo in mijn kop dat ik nu al dikwijls op voorhand weet wie ik aan een kamergang ga onderwerpen... Dit is natuurlijk niet van toepassing op de toevallige passant! ;)

Wel heb ik wel eens een wandelaar een minuut naar een dame haar kut weten kijken en zij flashte telkens haar poesje. Een strategie voor de man met de lange regenjas die nu in het kort weer wel zal opduiken!

Ik dacht dat jij op de geur af ging en ronddoolde, maar jij hebt gewoon het plan in je hoofd geprent ?!!!
 
Misschien moeten we jou eens inschrijven bij Wetten Dass !!!
 

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #286 Gepost op: 7 februari 2012, 01:40:22 »
Lange tijd geleden van dit lid nog iets gehoord, alhoewel hij vroeger tamelijk ACTIEF was !

Weet iemand meer van jaberwalkie ? ? ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #287 Gepost op: 7 februari 2012, 02:05:18 »
Lange tijd geleden van dit lid nog iets gehoord, alhoewel hij vroeger tamelijk ACTIEF was !

Weet iemand meer van jaberwalkie ? ? ?
Ik weet enkel dat hij een lief heeft  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #288 Gepost op: 20 februari 2012, 17:18:05 »
Prijzen oorlog ?


Heren tussen het SKW , de Wallen en Duisburg zijn er zeker verschillen. Om tebeginnen is er de inkomprijs en die verschilt nogal. In SKW en de Wallen is 50 euro gebruikelijk terwij in Duisburg de deur voor 30 euro geopend wordt. Mijn vraag is eigenlijk waarom het hier duurder moet zijn dan in Duitsland ? De dames daar komen toch zeker niet van de Aldi want ze zien er zeer zeker erg goed uit.


Nee ik vraag me af waarom is het daar niet duurder of zou het hier wellicht door overaanbod ook zakken tot 30 euro. Wie kan er iets zinnigs op zeggen ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #289 Gepost op: 20 februari 2012, 17:27:09 »
Ik kan er weinig zinnig over zeggen.

Ik vind 50 euro voor een fatsoenlijke fuck wel ok.

Ik denk dat de prijzen in Duisburg (Duitsland in het algemeen) goedkoper zijn omdat er daar een overaanbod aan prostitutie is. Duisburg ligt in NRW en dat staat daar vol van de saunaclubs. Verder bevinden zich de wandelgebieden de Stahlstrasse in Essen en de Flasshofstrasse in Oberhausen zich op een boogscheutje afstand van Duisburg.

Maar het probleem van de raambuurten is eigenlijk dat er geen standaardprijs is. Bij sommigen in Antwerpen geraak je binnen voor 30 euro. Voor alle duidelijkheid, ik doe daar niet aan mee...

Ik was zo een keer in Seraing en daar vroeg een schoonheid van begin 20 mij 40 euro terwijl een Milf van vanachter in de 30 mij 50 euro vroeg...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #290 Gepost op: 26 augustus 2012, 18:36:43 »
* vergelijking SKW met sauna club Babylon *

Tijdsduur thuis basis tot SKW : 50min met de wagen

Tijdsduur thuis basis tot Babylon : 1u30min met de wagen

Inkom , drank en eten SKW : gratis , 10€ en 5€ (+ parking )

Inkom Babylon , drank en eten : 50€ all - in ( parking gratis )

Tarief dames SKW : 50€ voor 15 min  , 200€ voor een uur

Tarief dames Babylon : 50€ voor 30 min , 100€ voor een uur

Service SKW : erg beperkt ( pmc , nmc , massage + soms een voorzichtig zoentje op het lichaam )

Service Babylon : standard pzc , nmc , ft , tongzoenen en massage )

Publiek SKW : veel zatte Oostblokkers , nieuwe Belgen , bedelaars , sukkelaars en toeristen. Normale mensen niet veel.

Publiek Babylon : sauna - clubber's , stamgasten en enkele nieuwkomers.

Toppers SKW : 5 op 200 ( 2,5% )

Toppers Babylon : 10 op 20 ( 50% ) ( de gemiddelde dames geven een service als een topper in SKW )


Persoonlijk kom ik al wat jaartjes in het SKW en heb dus wat zaken weten veranderen sinds de grote opkuis actie daar. Was vroeger de service beter ? Nee , enkel betaalde je minder. Na de opkuis en komst van de euro zijn gewoon de prijzen verdubbeld , maar goed dat zijn we nu gewoon ondertussen. Een positieve zaak is dat alle kamers grondig gerenoveerd zijn en er verzorgd uitzien. Verder spijtig dat er in de straten nog steeds afval gedropt wordt en in de urinoirs het vol ligt met condooms + sperma papier. Dit zegt natuurlijk weer veel over een bepaald publiek dat er rond hangt. Het aantal toppers is nog steeds vrij beperkt.

Geen enkele SKW dame haalt het voor mij persoonlijk van een topper in een sauna club. De SKW topper slecht ? Nee , zeker niet. Maar als we onze 5 SKW toppers nemen en we willen in de buurt komen van de gegeven saunaclub service : tongkussen , beffen en pzc...blijven er niet veel over. Neem nu Jozefa knappe meid , voor zoenen , beffen en pzc. Kost je 150€ voor 30min. Neem daar nog een andere  topper bij de Roemeense Anna die wat extra's in aanbieding heeft ? Vraagprijs 100€ voor 20 min massage + beffen en de standaard wip. Ben je 2x geweest die nacht voor een totaal van 250€ en een uur op de kamer. Gaan we daarbij nog een paar pinten drinken , iets eten en de parkingmeter vullen , zijn we nog  eens 20€ kwijt op een uur tijd. Dit samen vertoeven we dan een dikke twee uur voor 270€ in de rosse buurt.

Als ik met 270€ naar Babylon ga kan ik men inkom betalen en 4x 30min naar de kamer. Blijft er zelfs nog 20€ over. Meestal verblijf ik daar minimum 5u tot langer en geniet ik van alle gekende faciliteiten. Het nadeel : in totaal is het wel 1u20 langer rijden , maar dit wordt gecompenseerd door een hele hoop voordelen. Carpool je dan wordt het pas echt interessant : vertier in de wagen en brandstofkosten gedeeld.

Over de nadelen betreffende het SKW gaan we niet verder uitweiden , want de lijst wordt te lang....zelden mogelijkheid tot douchen , wandelen in regen en vrieskoude , grote kans dat je in de zak gezet wordt , FT moet er nog uitgevonden worden  ,  enz...

Besluit : de Duitse sauna club ( in dit geval Babylon ) steekt er met kop en schouders boven uit ! Voor de hoogste nood en een snelle beperkte wip is het SKW handig. Maar geen enkele SKW dame haalt het voor mij persoonlijk van een topper in een sauna club.









 




My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #291 Gepost op: 27 augustus 2012, 21:32:07 »
Heren, rakkers,


Hoewel de feiten wel kloppen wandelt iedereen wel anders, wil ook iets anders en beslist ook anders.
Ik heb jaren ramen gedaan en ik was vooral gefixeerd op het klaarkomen, zo goedkoop mogelijk er van af.
Bovendien heb je meer de vrijheid om te wandelen en te kiezen dan in een club.
Wat absoluut een verschil is dat je in een kleine ramenbuurt gemakkelijk kon kiezen, kezen en wegwezen, je was in een uur maximaal wel weer terug.



Toch ben ik nu nauwelijks meer geinteresseerd in ramen, ten eerste ik ga voor een lange tijd, hoewel ik geen vrijgezel ben, ben ik ook weer niet getrouwd en zeker niet in een kooitje gestopt, hahaha. Daarom als ik ga ga ik voor een leuke sfeer tussen de meiden. Dat vind ik eigenlijk het allerbelangrijkste, zonder sfeer ben ik zo weg. Daarom zul je mij ook niet naar Freude krijgen. Dat kan ik niet aarden, voel me niet op mijn gemak en daar wil ik na mijn nummertje dan ook zo snel mogelijk weg.


Ten 2e vooral de laatste tijd ga ik niet meer voor 3 of 4 dames, helaas voor hun, maar ik ga voor 1 of 2 goede beurten. Met name FT's of GB's spreken me aan vanwege de geile gedachte. FT kun je in de ramen zeker wel vergeten, dus helaas.


En eerlijk is eerlijk voor de prijs hoef ik het ook niet te laten, want met ramen was ik met 50 euro klaar of bij 2 keer 100, bij een GB ben ik 100 euro kwijt en in de club gaat het tussen de 100 en de 200 euro kosten. Dat ik wat verder moet rijden met de auto, hoewel dat in mijn geval weinig scheelt, zal me ook niet boeien. Ik rijd comfortabel en als ik een ganze dag ga, maak ik me daar al helemaal geen zorgen over.



Ik blijf er echter wel bij dat voor veel heren, die niet veel tijd hebben het een prima manier is en puur op de standaard prijs wint het van een club. Het is echter niet alleen wat het kost, het is ook wat je krijgt. Vergelijk Bobbejaanland ook niet met Disneyland, beide kunnen echter even leuk zijn. Mijn voorkeur ligt bij een leuke sfeer  en sommige GB en clubs kan ik dat kopen/huren.


En dan nog een andere vergelijking: veel vinden dat clubben duur is, maar ook dat is voor mij vergeleken met mijn andere hobbies niet duur. Als ik bv een dag ga karten, kost me dat baanhuur 40 euro, 10 euro benzine, om de 4 keer een setjes bandtjes van 150 euro en het onderhoud of de revisies van de motor en de remmen kost ook 100 euro per keer. Kortom een dag karten kost ook rond de 200 euro, want ik wil ook een broodtje frikandel en een paar colatjes naar binnen werken.



Mijn andere hobby is motorrijden, maar dat kombineer ik tegenwoordig met clubben, liefst naar clubs in bergachtige omgeving. Kost dus hetzelfde als clubben, alleen het vervoer is anders. Naar een motor grandprix gaan kijken, wat ik vroeger deed in Jerez Spanje of Salzburgring in Oostenrijk is nog veel en veel duurder en tegenwoordig is dat al helemaal niet meer te betalen. Bovendien mag je dan alleen naar de pitpoezen kijken en alleen maar dromen wat ik ik de clubs en bij een GB allemaal wel doen.


Kortom clubs en ramen liggen qwa prijzen niet zo ver uiteen en iedere vorm SKW of clubs of GB heeft zijn eigen publiek. Er zijn trouwens genoeg hobbies die duurder zijn, ook goedkoper, het is maar net wat je wil, hetzelfde voor de vormen van hoerenlopen,


Groet, Foots  O0


P.S. Voor de motorfan heb ik het belangrijkste element toegevoegd; umbrella girls en pitspoezen



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #292 Gepost op: 27 augustus 2012, 22:17:11 »
Knappe pitspoezen die je hier post ! :P Ik geef het toe: ik heb eerst naar de mooie plaatjes gekeken en dan je tekst gelezen, foots. Vooral de eerste is een echte stoot.

Kamikaze haalt dit topic vanonder het stof dus morgen zal ik hier ook iets neerkrabbelen want in het SKW vertroef ik regelmatig. Alhoewel foots al heel wat gras heeft weggemaaid natuurlijk. Moet dringend ook nog wat topics van snollen updaten. :-[
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #293 Gepost op: 29 augustus 2012, 00:43:07 »
Ik heb nu een paar keer een dagje in een saunaclub meegemaakt, ik kan nu (een beetje) vergelijken.

In een saunaclub betaal je inkom en krijg je eten en drinken gratis, in het skw moet je zelf achter mondvulling zoeken en als je op een daluur komt vind je misschien niets...

Parkeren rond een club is gratis en meestal veilig, in Antwerpen kan je ook gratis parkeren als je bereid bent een paar honderd meter te stappen.

In het skw heb je, zeker op drukke momenten, veel keus gaande van jongedames tot oudere dames en transen (voor de liefhebbers natuurlijk)... In een club kan de keuze misschien wel eens tegenvallen al is dit natuurlijk subjectief.

Prijzen? Het 'standaardtarief' is in Antwerpen natuurlijk hoger, al kan je mits goed onderhandelen wel meer krijgen; ook als je vaste klant bent bij een dame worden meer dingen mogelijk... al blijft het tarief '50 euro voor een half uur incl. pzc' in de clubs wel scherp. Toch mag je nooit stellen dat Antwerpen duur is. Ga maar eens naar de raambars in St Truiden, dat is pas duur >:(.

Het skw heeft een groot nadeel : de weersomstandigheden. Als het oude wijven regent kan je er niet zoveel doen, dat is wel een voordeel voor de clubs.

De dames in een raambuurt beschikken over een kamer die altijd ter beschikking staat; in een club hebben ze die niet en moet je soms al eens wachten. Ik weet niet of de dames dat zo leuk vinden.

Er zijn tal van wellness faciliteiten in de saunaclubs. In World zijn er zelfs 2 zwembaden. Toch viel het mij op dat slechts een klein deel van het publiek daar gebruik van maakt.

Het skw is vooral interessant voor wie impulsief wandelt. Wie naar een club gaat moet al beginnen plannen en organiseren, zeker als je naar de verre ffk clubs in Hessen gaat (al ga ik daar zeker nog eens naar toe).

Kort : de saunaclubs zullen nooit mijn eerste keus worden. Maar : verandering van spijs doet eten...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
skw en service-perikelen...
« Reactie #294 Gepost op: 16 september 2013, 00:05:08 »
Ik zou hier op vele zaken die je schrijft kunnen reageren maar dat hoort eigenlijk niet thuis in dit topic van Ellen. In het kort dit: je stigmatiseert het SKW en schrijft vanuit je vooroordelen en vergelijkt ook appelen met peren. Laat duidelijk zijn dat jij mag schrijven wat je wil maar je poot tig onwaarheden neer zoals: dat je door de band niet met de borsten van de dame in kwestie mag spelen :017: , dat je na 5 minuten moet klaarkomen :017: , ........
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
skw en service-perikelen...
« Reactie #295 Gepost op: 16 september 2013, 00:10:33 »
Ik zou hier op vele zaken die je schrijft kunnen reageren maar dat hoort eigenlijk niet thuis in dit topic van Ellen. In het kort dit: je stigmatiseert het SKW en schrijft vanuit je vooroordelen en vergelijkt ook appelen met peren. Laat duidelijk zijn dat jij mag schrijven wat je wil maar je poot tig onwaarheden neer zoals: dat je door de band niet met de borsten van de dame in kwestie mag spelen :017: , dat je na 5 minuten moet klaarkomen :017: , ...
In wezen heeft SEF gelijk, als je het skw gaat vergelijken met de Duitse clubs.


Vooral als je een eenmalige bezoeker bent, zal iedereen dat zo ervaren zoals SEF dat ervaart.
Daar kan je niet naast kijken.


En ook ik weet dat je veel meer kan krijgen in het skw, maar we moeten inderdaad appelen met appelen vergelijken en dan is het skw goed voor een snelle fuck voor de toevallige bezoeker.
Kom je er frekwenter, dan kan je inderdaad beter krijgen.


Maar het blijft de bedoeling dat je goede service krijgt, ook al ben je een toevallige bezoeker, end at vergeten de meeste dames wel eens.




Er zijn natuurlijk uitzonderingen, ik kan ze zo opnoemen en jij zal er alvast eentje beamen, ze is dan ook een toppertje, en weet goed waar ze mee bezig is......


Spaans-Marokkaanse ........ MANAR, gewoon top voor iedereen....
Dominicaanse ANITA .... gewoon top
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
skw en service-perikelen...
« Reactie #296 Gepost op: 16 september 2013, 12:37:18 »
Hmm heren dit is een zich vaak herhalende discussie ramen versus saunaclubs. Misschien maar weer eens afsplitsen.


Als je gaat wandelen "waar dan ook" moet je tegen slechte sessies kunnen, anders ga niet. Alleen op een dingen die je in de winkel koopt zit garantie, zo is het niet in deze branche of het moet de garantie zijn, niet goed, geld kwijt.


Ik ga er toch weer eens opduiken en ik geef even onverbloemd wat tegenstellingen, want ramen slechter, korte beperkte service, goed voor een vluggertje, iedereen kent het stigma.
Saunaclubs alom bejubeld en ge-eerd, misschien deels terecht, maar het is niet zo zwart-wit.


Mijn stelling is dat er overal goede en slechte dames zijn, want ze rouleren. Als je deze stelling betwijfelt, dan heb je simpelweg niet goed opgelet. Dus kijk per dame en niet per club, buurt of wat dan ook.


Ik herinner me 2 dames in 3 sessies die ik hier even in herinnering roep: Ik was ooit met het verjaardagsfeest van Joop Slim in Villa Marisol en deed om 03:15 een sessie met de mooiste dame en om 3:20 was ik klaar. Trok op niets, ik heb de zuivere feiten genoemd van wat ik in deze 5 minuten heb gedaan. Het kot was te klein, want Foots schrijft de dame "kapot" het waren slechts een opnoeming van feiten.


Dezelfde mooie VM dame deed ik in het SKW een paar maanden later, heel anders en een prima sessie gehad, dik tevreden, kortom destijds was de dame stikmoe en de 2e keer wilde ze het met me goedmaken. Het humeur of de toestand is ook veel bepalend voor de sessie.


Goed als klap op de vuurpijl in Villa Vertigo een prachtige Braziliaanse die ik meenam naar kamer, zoeken naar de kamer was 2 minuten, de sessie was rond de 20 seconden !!! Ik loop naar de douche en ik kom Sexmachine tegen. Hij zegt "oh je gaat nog douchen" waarop ik zei "nee, ik ben al terug".


Ik blijf dan ook bij de stelling dat goede en slechte dames overal zitten en in mijn mening ligt de service graad doorgaans wel hoger in de saunaclubs, maar vergeet niet dat het geen wet is die altijd opgaat. Ik treed Civicske en SM dan ook bij dat je wel degelijk ook goede dames in het SKW hebt. En ik bestrijd dat het in de saunaclub altijd hosana is.


Groet, Foots  O0


P.S. ben trouwens blij dat er ramenbuurten zijn, want lang niet iedereen kan naar Saunaclubs vanwege vervoer of de beschikbare tijd. Vergelijk een cafetaria en een restaurant, maar ook daar is veel verschil in en beter een goede cafetaria dan in een slecht restaurant.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ENKELE TOPPERS UIT ONS SKW
« Reactie #297 Gepost op: 16 september 2013, 15:38:33 »
Haleluja  :dance2


En toch wil ik hier graag een lijstje van meiden neerpoten waar je volgens mij een meer dan behoorlijke service krijgt, ver boven de ramenstandaard.


Het staat ieder vrij deze aan te vullen, daar helpen we mekaar mee als wandelaar.


LET OP: ik ben een rare, dus heb een eigen smaak....


GFE +++
JULIA, Schippersstraat 32/3 (waar ligt het Tolhuis alweer  :dance2  ),
Russische, is al zeker 35 maar ziet er STUKKEN BETER uit dan pakweg 6 jaar geleden.
PURE GFE, ze vreet je helemaal op, en ze is zo lief meneer.
Als je echt goede GFE-seks wil in een ramenbuurt, kan ik deze ZEKER aanraden.
Werkt in de nachtshift, en je herkent haar aan een groenzwarte outfit en een stralende glimlach.


PORNO +
SAMIRA, Verversrui 14/3 (het eerste raam als je van het Tolhuis komt of zo  :lol_hitting:  ), Spaans-Libanees
Pornogriet, met secretaressebrilletje, doggy top top en pijpen top top top.
Toen ik enkele maanden geleden me afvroeg waarom ze me pijpte zonder condoom, had ik gewoon NIET door dat er een condoom omheen gepijpt werd.
Werkt in de nachtshift (dus van half negen tot een uur of vier)




SOFT SM tot GFE
ANITA, Villa Tinto 10 (het twede raam vanuit het Tolhuis  :017: ),
Dominicaanse
Soft SM, maar ook normale sex, TZ, pijpt lekker en die tieten zijn geweldig om wat Russische spelletjes mee te spelen. Lief, speelt, ALTIJD vriendelijk, en neemt haar tijd.
Werkt van een uur of drie in de namiddag tot een uur of drie 's nachts


STEENGOED


MANAR, Vingerling 10/1 en Schippersstraat 25/2, maar gaat veranderen van raam,
Spaans-Marokkaans
Zeer lieve pornomeid die ook zacht kan zijn. Niet te beroerd een zeer goede pijpbeurt te geven, en de doggy is fenomenaal. Neemt haar tijd, is ALTIJD vriendelijk, noemt iedereen SCHATJE en spreekt vlot Nederlands. TOPWIJF
Werkt in de nachtshift, en is dikwijls al voor achten aanwezig op haar werkplek.


LIEF EN GOED


Maria, Villa Tinto 24, ergens uit een Antilliaans gebied
Lekker dier, heel zacht, voor de gematigde GFE-ers :bud
Nachtshift.




Zo, ik heb alvast een voorzetje gegeven, ik kan blindelings bij één van deze stoten binnenlopen, zonder me nadien afgezet, bedot of slecht te voelen.


Geniet ervan, en als 't goed is, schrijf het neer, en anders ook  ;D


sm :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #298 Gepost op: 16 september 2013, 16:38:06 »
Tja ik zou verwachten dat je dan ook af en toe een recensie schrijft, want je kunt geen mening hebben over een dame als je niet bent geweest.


Maar pak dat niet kritisch op, de fotoselectoren daar heb je deftig werk van gemaakt, maar ik weet zeker dat vele het hier graag zouden lezen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #299 Gepost op: 16 september 2013, 17:39:33 »
Tja ik zou verwachten dat je dan ook af en toe een recensie schrijft, want je kunt geen mening hebben over een dame als je niet bent geweest.


Maar pak dat niet kritisch op, de fotoselectoren daar heb je deftig werk van gemaakt, maar ik weet zeker dat vele het hier graag zouden lezen.


Groet, Foots  O0
Ik neem het niet "belerend" op.
Anita ken ik al 7 jaar, en daar heb ik over geschreven.
Julia idem dito...


Manar, die houd je nog tegoed,w as de eerste dag dat ze terug was in 't skw ....


Je hebt gelijk, ik zal zien wat ik kan doen....   :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal