Auteur Topic: Anda  (gelezen 3160 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Anda
« Gepost op: 26 mei 2014, 12:04:52 »
Naam     :   Anda
Leeftijd   :   25
Lemgte   :   166 cm
Cupmaat :   75 B
Haar       :   zwart, lang
Maat       :   34
Karakter  :   natuurgeil, Lief, Knuffelig, experimentvol,
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Anda
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2014, 12:09:29 »
Later op de avond werd door mijn nachtkijker de wulpse panther Anda gespot. Dit maal werd de drijfjacht niet ingezet want het lokvoer was reeds op. Ik moest mij op de ouderwetse manier van benadering gaan.
Deze schuchterige pantherkitten, ja zo jong is ze wel, heeft een heerlijk rank lichaam waar de jeugdigheid van afstraalt.
Dit zou mijn afsluiter zijn van de dag..
Deze kitten kon ik met mijn stuiterballen lokken, al snel kwam ze aangekroeld om er mee te spelen. Ze spinde met haar levendige kittenoogjes wulps naar al dat speelgoed. Na haar ingepalmd te hebben heb ik deze kitten direkt naar het kamertje der jachtige lust vervoerd,

Daar werd verder gespeeld met het bal spel, Deze kitten gebruikte haar nageltjes en pootjes uitmuntend , gevolgd door het likken tongetje zachtjes de scrotum snelweg richting de blafbuks, vulde zij de patroonhouder der spermatozoiden volledig. Het kittentje bevatte de kunst der positie-vormende trein waarin we verkeerden uitmuntend. We vertrokken van een heerlijke cowgirl richting een zwoele missio slachtpartij waardoor ik bijna de trekker over moest halen. Snel gingen we verder in een 69. gevolgd door een96 want deze dame is zo licht als wat. Snel weer terug tot de blaffende bewegingen door te eindigen in een doggy waarin haar prachtige partij van wulpse knedende bilheuvels mijn pompladig tot zich nam en ik haar van binnenuit zo volblafte dat ze grote ogen opzetten van de lading die zij ontving.
Deze lieve dame zou ik maar graag voor mijzelf houden en meenemen naar mijn eigen terrein. Helaas ontbreekt mij de douane papieren hiervoor en moet ik haar dus opzoeken in dit jachtgebied.

Deze kitten is op de vendezzschaal 9/10
Volledig herhalingsgevaar aanwezig.

Na deze sesse hebben Anda en ik nog wat nagekroeld onder de jachthemel op het bovenste jacht gebied. Samen hebben wij nog een halfuurtje gelegen.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Anda
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2014, 14:46:54 »
Anda werkt sinds enkele.maanden in yy
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!