Forum > DEVENTER

Bokkingshang 12, Alexia

<< < (2/8) > >>

Rolly:
Alexia is weer terug in het Deventerse......is het kwaliteits niveau in Deventer gelijk met 500 % gestegen.  ;)

Rolly:
Alexia zal na deze week een aantal weekjes vakantie gaan nemen. Dus hopelijk is er nog een plekje voor haar als ze terugkomt in augustus. Ik duim ervoor.....


Rolly

Rolly:
Vandaag een sms-je gehad dat Alexia per 16 augustus terug zal zijn in Deventer.   :) :P :D ;) :))


Rolly

Rolly:
Afgelopen avond nog maar eens bij Alexia op bezoek geweest. Ze liet net een klant uit toen ik de auto stilgezet had en dus ben ik maar gelijk op haar afgestapt, waarbij ik geloof ik een medewandelaar, die stond te wachten, net te snel af was 8).     

50 euries overhandigd voor de standaard P+N en de kleertjes uitgetrokken :). Alexia begon met een lekkere sensuele pijpbeurt ;D, die niet alleen sensueel was maar ook langdurig en afwisselend. :P Erg van genoten...maar na verloop van tijd toch maar aangegeven nog iets anders te willen en overgegaan op de doggyposition en na een korte tijd op de missionaris positie. Zo kon ik haar lekker lijfje toch wat beter bewonderen. Ik deed het rustig aan vandaag en Alexia speelde het goed mee....het leek echt of ze ook lag te genieten. Lekker het rubbertje gevuld en nog even strelend naast haar gelegen. Daarna zaakje gewassen, aangekleed en vriendelijk afscheid genomen van Alexia.

Terug in de auto kreeg ik nog een niet zo vriendelijke blik toegeworpen van de klant die ik te snel af was geweest toen hij voor m`n auto langs liep op weg naar Alexia. Misschien had hij zere voeten van het wachten ;)....een blik op de klok leerde me namelijk dat ik net een sessie van een uur en een kwartier achter de kiezen had :o ;D

Voldaan huiswaarts gekeerd.....en zit er nu over te twijfelen om toch nog weer even in Deventer te gaan kijken :-[ ;)


Groetjes, Rolly :)

roberto:

--- Citaat van: Rolly op  3 september 2011, 04:34:25 ---een blik op de klok leerde me namelijk dat ik net een sessie van een uur en een kwartier achter de kiezen had :o ;D

Groetjes, Rolly :)

--- Einde van citaat ---

Rolly,

Kan ik hieruit concluderen dat jij een bef- en neuktalent bent? 50 euro voor een uur en een kwartier!  ;D
Mooi zo, je bent een gelukzak!

Dat maak ik zelden mee. >:( Ik blijf oefenen om mijn skills te verbeteren.  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie