Auteur Topic: Larissa (Roemeense)  (gelezen 37794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Larissa (Roemeense)
« Gepost op: 19 augustus 2013, 23:24:57 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg36770#msg36770

Binnen kwam ik in gesprek met Larissa
 
 Naam :Larissa
 
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Bruin/rood, sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 34, stevige B-cups
 Service: TZ/ PZC/ 69/
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 Zij had me eerder die dag met Betty bezig gezien. Een leuk aanknopingspunt om op presales in te haken. Zij had zich inderdaad verbaasd over dit a-typische Samyagedrag. Ik hield haar voor met haar te zullen kameren als zij het aandurfde om hier in de barruimte ook bepaalde grenzen te overschrijden. Leuk als je zo een spelletje kunt spelen en je tegenstander weet zich verbaal daarin ook kranig te weren. Uiteindelijk resulteerde dat toch in een kamergang zonder dat ik Larissa onnodig compromitteerde en haar haar eigenwaarde liet houden. Het moet per slot van rekening wel leuk en respectvol blijven. Ik had nog geen tongzoen gehad, maar besloot desalniettemin de gok te wagen. Wel had ze niet onverdienstelijk met haar nageltjes Wijze Stijve onder m’n badjes en een handdoek aangenaam geëntertaind. Dat was ook al wat waard en bovendien geil, want niemand mocht het zien. Larissa begon met nog even een wasje doen in de baas zijn tijd, maar omdat op alle kamers een digitale klok hangt, wees ik haar bij terugkomst er fijntjes op dat we geen tijdsdiscussie konden krijgen. Haar tongzoenen waren zeer lekker en overtuigend. Zij had me formidabele pijpkunsten beloofd. OK, belofte maakt schuld. Go vooral your gang. Nou, dat viel zeker niet tegen en in combinatie met een lekker befbaar, fris gewassen poesje, dat al gaande begon te smelten, had Wijze Stijve moeite om niet prematuur te ejaculeren. Ofschoon Larissa de nodige moeite deed om eerder klaar te zijn, lukte het me met enige mentale ondersteuning echter om de tijd toch vol te maken. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10