Auteur Topic: KARIEN (ex BIANCA PSR - Karien GT) blond  (gelezen 35503 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
KARIEN (ex BIANCA PSR - Karien GT) blond
« Gepost op: 27 oktober 2013, 19:40:44 »
KARIEN, volgens haarzelve Oekraiens-Roemeens, maak daar gerust maar halfSpaansItaliaansweetikveelwatvan, egal. Blond, 1m70, normaal figuur, C/D-cups natuur, mooi snuitje, matig Duits/Engels en voorts een attitude van I don't give a flying fuck. Vriendin (nichtje  ::)) van Dia, slanke halfOekraiense, hmm. Trachtten tot 3 maal toe een trio te ritselen, nou moppies... Dia kwam alvast sympathico over als je met haar alleen wat kletste, doch viel af wegens sleutelvraag na 1,17 minuten. Karien deed er nog een schepje bovenop, halve minuut werd niet afgerond. Logischerwijs niet gekamerd, en gelukkig maar. Een bekannte kende haar van menige Hessense club alwaar ze telkenmale zéér rasse passages afhaspelde, heeft 2 dagen Globe overleefd naar verluidt, bijna een record en was als klap op de vuurpijl ook een ongetwijfeld uitstekend performende ramendame in Amsterdamned enzo, dolletjes.

Met 2 heren gekeuveld die met haar kamerden: beide heren waren om het eufemistisch te stellen zeer ontevreden. TZ kan men alvast vergeten met haar, smacks only... Another one added to the list van Té Mijden Dames dus...Dat uiteraard niet gedaan en een praatje gemaakt aan de spielautomaten waar ze zich te pletter amuseerde klaarblijkelijk, lusteloos, desinteresse, hautain, blijkbaar eigenschappen die ten faveure spreken derzeit om in GT binnen te mogen. Erg mooi meisje hoor, laat dat duidelijk zijn, maar ter waarschuwing voor rakkers die zelfkasteiding niet hoog in het vaandel dragen...sof-alert  ;D
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2014, 07:35:49 door Laurent74 »

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Karien: blond
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2014, 20:35:53 »
--> PSR (als Bianca).

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
BIANCA (Karien GT) blond
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2014, 20:40:28 »
klaarblijkelijk al wieder weg, houdbaarheidsdatum aanzienlijk sneller verstreken dan in Bruggen  ;D

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
BIANCA (Karien GT) blond
« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2014, 23:49:03 »
--> Samya (als Carine). ::)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Karin of Karim Roemeens blond en mooi
« Reactie #4 Gepost op: 6 oktober 2014, 21:42:19 »
Karin of Karim

Is een blonde Roemeense die met haar 1,65 tot 1,70 en een flinke buste een verpletterende indruk maakte op mijn oude ogen. Ik moest die hebben ging in de buurt staan en knoopte een zeer kort gesprekje aan want mejuffer is commercieel als ze groot is.

Het enige wat me tegenstond is de wat puntige neus, alleen heksen hebben een puntige neus, dat zei ik vroeger tegen mijn tante ook als ik te lang moest wachten en ik wilde er weg. Afijn dat ter zijde.

Deze Karin/Karim gaf aan een beetje te kussen en daarmee bedoeld ze excuus kussen of een beetje lip aanraking, stel je daar niets bij voor, het was niet veel, allee het was alleen voor de vorm of om aan het service paspoortje op de website te doen zeker.

Het pijpen was er wel was net voldoende om hem hard te krijgen en dan verschijnt er zeer rap een regenjas voor kleine Foots en krijg je nog de vraag welke "Stellung". Aangezien ik de dame graag laat werken blijf ik op mijn schildpad ruggestandje liggen en dan kan ik tevens nog lekker in die grote boezem kneden, want die mag er zeer zeker zijn, want het zijn echte !!!

De geluidjes zijn zacht en nep, maar in totaal was de service zeg een 6 a 7 minuten, kwestie van te mooie zijn van de dame en te geil zijn van Foots. Een herhalingsgevaar is niet aanwezig, qwasie/kwazie onbestaand als ik het me op dat moment nog herinner. De dame is zo koud en emotieloos als dat ze mooi is en ze is heel mooi.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Karin of Karim Roemeens blond en mooi
« Reactie #5 Gepost op: 7 oktober 2014, 00:23:39 »
Ik kan het ook zo samenvatten.
Vraag sm: "Hoe was ze op kamer?
Antwoord foots: "Ze is heel erg mooi"


Das wars  ;D


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Karin of Karim Roemeens blond en mooi
« Reactie #6 Gepost op: 7 oktober 2014, 07:13:14 »
Deze mooie Roemeense was Vendezz en mij in de vroege namiddag ook opgevallen. Wij zaten aan de bar en zij kwam zich een watertje halen. Ze lachte ons vriendelijk toe en op dat moment was ik eigenlijk al volledig verkocht.

Later op de avond ben ik een gesprekje met haar aangegaan en ik moet zeggen: op mij kwam ze professioneel, maar zeker niet emotieloos of afstandelijk over. Uiteindelijk ben ik die avond met Bria en Natali op kamer beland en had Piet geen energie meer over voor Karin, maar ze stond wel heel hoog op mijn to do lijst.

Het verhaal van Foots heeft mij even doen twijfelen, maar bij een volgend bezoek aan Samya ga ik er waarschijnlijk toch gewoon voor. Deze mooie meid moet ik gewoon eens geneukt hebben. En voor 50€ kan je je geen bult schieten hé. Ah nee, daarvoor schiet je je er in een saunaclub 2 ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Karin of Karim Roemeens blond en mooi
« Reactie #7 Gepost op: 7 oktober 2014, 10:27:11 »
Je kan haar ook gewoon 50 euro geven in de bar, dan komt ze ook wel 10 minuten bij je zitten, en bespaar je jezelf en haar de weg naar de kamer en terug, lekker makkelijk voor beiden, en geen geknoei met een sleutel of wachten erop  ;D
En daar kan je ook even die mooie tieten vastpakken, volgens mij is ze beter in de bar dan op kamer....



Hoe was ze op kamer?
Ze is heel erg mooi, sm  :035:


Maar soit, ik wil wel je frustraties of je geweldige ervaring met haar lezen, over twee bulten en 50 euro  :dance2 ;) :cheer: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Karin of Karim Roemeens blond en mooi
« Reactie #8 Gepost op: 7 oktober 2014, 13:01:51 »
kan samengevoegd worden met topicje Karien zie ietwat naar beneden in Samya-lijstje, ex-GT, ex-gewaarschuwd blijkbaar  ;D...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Karin of Karim Roemeens blond en mooi
« Reactie #9 Gepost op: 7 oktober 2014, 13:16:11 »
Ik ben van plan toch net iets meer met haar te doen, dan haar tieten vast te pakken :-P ;)

En ik zal me heus wel met haar amuseren, al is het maar door haar lekker hard te nemen in doggy en daarop brullend klaar te komen tussen haar zalige billen! ;D :shakekontje
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Karin of Karim Roemeens blond en mooi
« Reactie #10 Gepost op: 7 oktober 2014, 13:21:07 »
kan samengevoegd worden met topicje Karien zie ietwat naar beneden in Samya-lijstje, ex-GT, ex-gewaarschuwd blijkbaar  ;D...

Mmm. En na het lezen van SS zijn waarschuwing, vermoed ik dat ik toch maar ga afzien van een kamergang 8).

Blijkbaar hecht ik meer waarde aan SS zijn waarschuwingen, dan aan die van Foots :o :-P ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Karin of Karim Roemeens blond en mooi
« Reactie #11 Gepost op: 7 oktober 2014, 13:29:18 »
Ik ben van plan toch net iets meer met haar te doen, dan haar tieten vast te pakken :-P ;)

En ik zal me heus wel met haar amuseren, al is het maar door haar lekker hard te nemen in doggy en daarop brullend klaar te komen tussen haar zalige billen! ;D :shakekontje
Wat jij denkt met haar te gaan uitsteken is irrelevant indien zij niet meewerkt, maar soit, alla, lees de bijdrage hier van onze vriend ss ook nog maar een keertje, en weet dat er ook gewoon een spleet is aan haar waar je je centen kan in deponeren, dan heb je tenminste haar grotje beroerd  :035:


Kanariepiet, al loop je nu met je hoofd tegen de muur, doet twee stappen terug en ga je er terug tegenaan lopen, je staat vrij te doen wat je wenst. En wij lezen dat erg graag in "ze is wel heel erg mooi", episode 3  ;D :-\
Wij zeggen enkel dat ze heel erg mooi is, en bij haar is dat recht-onevenredig met de service die ze levert  ;)
En toch gunnen wij je die sessie, en haar je zuurverdiende centen  :dance2 :pica


SS, bedankt voor de melding, heb met veelplezier het topic samengevoegd, ik wou de titel ook nog veranderen naar "mooi en waardeloos"
Heb het niet gedaan, wie weet gaat Kanariepiet haar gevoelige snaar raken  :happy :king: [size=78%] [/size]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KARIEN (ex BIANCA PSR - Karien GT) blond
« Reactie #12 Gepost op: 8 oktober 2014, 01:05:43 »
Ik vond de omschrijving en beschrijving van SS, bewonderenswaardig treffend achteraf. Zeldzaam klip en klaar omschreven zoals alleen hij dat zo treffend kan. Uiteraard had ik na 15 seconden de kamervraag moeten doorvragen op het kussen en haar tevens op het hart moeten drukken dat als ik een half uur betaal ook ongeveer voor die tijd haar wat wil laten werken.

Het zal de geilheid in combie met haar schoonheid zijn en uiteraard mijn vastberaden domheid, want dit is me 100.000 keer overkomen. Wie geeft me toch eens een hamer om het in mijn kop te slaan dat sommige dingen zo logisch zijn dat je er niet meer hoeft te testen of het toch niet wat is.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KARIEN (ex BIANCA PSR - Karien GT) blond
« Reactie #13 Gepost op: 8 oktober 2014, 14:13:37 »
We kunnen haar ook een geschenkje bezorgen in de vorm van dit slipje, dan kan ze zelfs de halve minuut presales laten vallen ......  ;D




[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal