Auteur Topic: Viviane (Hongaarse)  (gelezen 2524 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Viviane (Hongaarse)
« Gepost op: 12 september 2014, 23:59:30 »
Gisteren voor de eerste keer met Hongaarse Viviane gekamerd.

Vendezz had na mijn kamergang met Natali lekkere kebab gegeten en moest die doorspoelen met een paar pintjes. En waar kan je dat beter doen dan aan de bar!? Tijdens onze gesprekken aan de bar viel mijn oog de hele tijd op een bloedmooie meid die er een beetje lamlendig bijzat in een zeteltje. Ze straalde absoluut geen sex of lust uit, maar ik vond haar zooo mooi dat ik besloot toch maar kennis te gaan maken.

De meid in kwestie bleek de 25 jaar jonge Hongaarse Viviane (Viva) te zijn. Viva heeft lang, bruin haar en een, wat mij betreft wondermooi gezicht met heel intrigerende, bruine ogen. Ze heeft een normale lichaamsbouw, een mooie natuurlijke B-cup en een iets vollere, maar stevige en heel mooie kont. Viva is 1,65m groot en heeft geen tattoo's of piercings. Ze heeft een litteken op haar onderrug.

Ik heb een heel interessant gesprek gehad met Viva. Ze heeft al een wispelturige levenswandel achter de rug (met onder andere een spannende passage in België) en was een heel toffe gesprekspartner.

Net als Natali eerder, stelde Viva de kamervraag niet. Ik moest na een gezellig half uurtje, waarin Viva zich meer en meer tegen me aan vleide en zich uiteindelijk lief in mijn armen nestelde, opnieuw zelf aangeven dat ik op kamer wou gaan.

Ditmaal werd het een kamer op de -1 (denk ik, want deze herinneringen zijn een beetje wazig geworden door het overmatige alcoholgebruik...), beduidend mooier dan de kamers op het gelijkvloers.

Op de kamer ontdeed Viviane zich van haar mooie lingerie en ik mij van mijn mooie badjas en we begaven ons op het bed. Net als Natali is Viva een begenadigd zoenster: ik zou zo'n meid uren kunnen blijven zoenen.

Voor zoenen alleen gaan we echter niet op kamer, dus na een tijdje instrueerde ik Viva me te pijpen. Ze deed dat iets minder goed dan Natali eerder op de dag, maar het was nog steeds een heel goede pijpbeurt. Piet wist het in ieder geval dubbel en dik te appreciëren. Viva had zich tijdens het pijpen ook zo gepositioneerd dat ik lekker kon spelen met haar kleine, natte poes.

Na een tiental minuten hield ik het niet meer en wou ik deze mooie Hongaarse neuken. Condoompje omgedaan en ik liet haar mij bestijgen. Viva deed het rustig aan, eigenlijk iets te rustig voor mij, maar het zicht op haar mooie lichaam en het kunnen spelen met haar lekkere borsten maakte alles goed.

Van cowgirl overgeschakeld op missio, waarbij Viva goed mee deed en afgemaakt met hondjes (wat anders). Tijdens doggy is Viva volgens mij een paar keer klaargekomen. DVP's zijn goede actrices, maar dit leek me echt niet gespeeld. Maakt me op zich btw niet uit. Ik ga op kamer voor mijn eigen orgasmes en dat orgasme kwam er redelijk vlot, met dank aan Viva haar super strak poesje.

Viva en ik zoenden en knuffelden nog een tijdje lekker na en naderden ondertussen het uur. Ik gaf aan dat ik de kamergang wou afsluiten, maar plots smeekte Viva me om een massage. Oké zei ik, maar ik betaal je wel maar voor een uur. Dit bleek geen probleem te zijn. Ook na de massage was Viva absoluut niet gehaast en we zouden uiteindelijk meer dan anderhalf uur op kamer blijven.

En aan de lockers... moest ik maar voor een uurtje betalen. Geen gemor of gezaag achter centen voor de extra tijd op kamer. Zoals het hoort dus. Top!

Viva haar after sales zijn ook uitstekend: ze is nog meermaals met me komen flirten.

Herhalingsgevaar: heel groot!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Viviane (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2014, 16:22:36 »
Deze Viviane (Viva) was midden september uit Samya verdwenen, maar is sinds afgelopen zondag terug aanwezig. Naar eigen zeggen zal ze de komende maanden steeds afwisselend enkele weken wel en enkele weken niet in Samya werken.

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum