Auteur Topic: KRISTINA  (gelezen 6767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
KRISTINA
« Gepost op: 20 september 2015, 19:34:25 »

[box title=KRISTINA]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, Engels, Spaans
Leeftijd:         25
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            stevig, extra kilo's, zacht vel
BH:                 D
Kontje:           erg lekker
Haarkleur:      donker zwartbruin haar
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Likken GFE Massage Rollenspel
[/box]
[box title=pro en contra]
+ GFE
+ Dominante trek aanwezig, openminded
+ Begreep wat ik wou
+ Goede seks
+ Goede presales
+ Klik
+ aardige meid
- geen aftersales
[/box]
[box title=extra info]
50€ / 30' werd volgemaakt
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
KRISTINA
« Reactie #1 Gepost op: 20 september 2015, 19:42:07 »
Kristina - 23 augustus 2015

Kristina kwam dansend op me af en plofte zich op m'n schoot en begon wat aan m'n oor te sabbelen en te plagen. Ik hou ervan als ze oorsabbelen, TZ'en strelen. De presales waren uitgebreid zoals ik eerder aangaf in m'n verhaal.

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=2212.msg67060#msg67060

Op kamer vroeg ze eerst of we daar een half uur of langer van gingen maken. We begonnen met een half uur en dan zien we wel weer. Het bleef achteraf toch bij een half uur en was daar dik tevreden mee.

Ze is er eentje met wat extra kilootjes en heeft mooie borsten. Vind-ik-leuk  ;D  :tietjes. Zij speelde op kamer goed mijn spelletje mee dat ik in voorspel leuk vind waarin de dame haar dominante kant laat zien :mistress. Zij begreep wat ik wilde. Je moet ze echt kunnen tegenkomen, die dames die intuïtief begrijpen wat je leuk vind en er goed op kunnen inspelen. Zij was er zo eentje.

De seks was goed, ja inderdaad: weer mijn favo standje 'dame-on-top'  :amazone zodat ik goed zicht heb op dat lekkere lijf terwijl ik met haar leuke tieten kan spelen :movingtits. Ik probeerde ook om niet te snel klaar te komen. Vroeger was het een hele vraag of ik wel binnen de tijd klaar kon komen vooraleer zenuwen en faalangst vanwege tijdsdruk de opwinding de das omdoen. Nu is het omgekeerd en na Ella begon ik met het klaarkomen wat uit te stellen. Da's een hele truc. Na de seks knuffelden en praten we nog. Ze gaf me ook een goede rugmassage. Zoals allemaal was ze verrast dat ik hun muziek ook leuk vind.

Met Kristina had ik GFE en al bij al een mooie tijd al stak het er niet bovenuit zoals ik in Sakura had. Maar welke DVP zal dat nog kunnen evenaren? Ik kon er goed mee praten en er zijn voor mij geen echt negatieve zaken over haar te zeggen. Ze maakte het half uur vol.

Kristina ***1/2