Auteur Topic: Anastasia (Roemeens)  (gelezen 16512 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Gepost op: 21 december 2015, 00:05:50 »
[box title=Anastasia]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         18
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,63m
Model:            slank
BH:                 natuurlijke kleine mooie stevige B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang (in dot)
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Knuffelen, Strelen, Zoenen TZ (zeer goed, zeer veel en lang) PZC (sensueel-erotisch, zacht) NMC Likken (Vingeren) (GFE) 69, pussy sliding
[/box]
[box title=pro en contra]
+: meegaand, wenst het je naar je zin te maken, houdt vochtontwikkeling niet bewust tegen aan de vagina
-: soms nog wat onwennig met positiewissels en aanbrengen van het condoom duurt vrij lang (inclusief aanbrengen van wat crème), heeft geen melding gemaakt op kamer van de tijdsduur die verstreken was na mijn orgasme en rekende 40' aan een uurtarief aan
[/box]
[box title=extra info]
Pre sales dik o.k., after sales super
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2015, 15:54:46 »
Ja wat wil je op een bijeenkomst van een forum.  Er wordt wat meer geouwehoerd, wat langer getafeld... het is leuk.  De tijd vliegt.  Na een tijdje heb ik wat nood aan wat rust en verdwijn even naar de benedenverdieping naar het wellnessgedeelte.  Daarna is het omstreeks zes uur al geworden en bestelde ik warm eten.  Even wachten en dus terug aan de babbel geraakt aan de toog met de andere rakkers.  Rondom de bar hadden we een soort cirkel gevormd.  Naast de bar staat een klein rond tafeltje, ook met krukjes rond.  Zo kwam het dat (allicht) toevallig Anastasia in feite precies behoorde tot onze kliek.  Ik voelde als het ware dat er wat ging gebeuren.  Voor mij de mooiste dame van de club zat zomaar plots naast mij, op de nodige afstand toch nog (wat ruimte tussen beide barkrukjes).  Licky Luck  stond aan de andere zijde van Anastasia.  Ik weet niet hoe het bij hem zat maar mijn gedachten dwaalden af van het gezellige gesprek onder heren.  Met mijn ooghoeken hield ik de 18-jarige Anastatia in het oog.  Zelf stap ik zelden op zo'n jonge dames af omdat de ervaring mij leert dat de seks toch van veel betere kwaliteit is met een 27-jarige dan een 18-jarige.  Ze legde echter op een gegeven moment zelf haar handen op mijn billen en begon mij langs de binnenkant van mijn billen te strelen.  Ik was in de wolken.  Plots staat een van de twee thekes achter mij.  Ze duwt de kruk van Anasatsia zo goed als tegen de mijne.  Ik schuif nog wat dichter en omarm haar.  Echt veel hadden we niet zo tegen mekaar te zeggen.  Ze was nogal stil.  Haar lieve tongzoenen in de bar, mijn stijve lul en haar bewonderenswaardige schoonheid deden mij toch snel beslissen om met haar op kamer te gaan.

Van zo'n stillere jongedame verwacht je in eerste instantie een sessie die hopelijk erg leuk zal zijn, zonder dat ze spettert.  Ik had ook niet in de verste verte durven dromen dat we heerlijk, innig, vol en erg lang zouden tongzoenen.  Héérlijk was dat.  Het tongzoenen was in allereerste instantie nog op DVP-wijze maar naarmate de tijd volgde evolueerden de tongzoenen naar vriendinnetjestongzoenen.  Strelen en knuffelen allemaal erg welkom.  Tijdens het tongzoenen kon ik mateloos met haar poes spelen die erg nat werd en fijn aanvoelde.   Ze beweegt lekker mee zodat ze zelf het opperste genot kon ervaren.  Heerlijk is het om zo'n jong poesje te verwennen in 69.  Het pijpen doet ze met heel veel gevoel maar tegelijkertijd ook zeer zacht, sensueel, erotisch.  Klein nadeeltje is dat ze een beetje angst heeft van voorvocht en voor de blow job werd dus wat voorvocht verwijderd.  Waarschijnlijk hield zij de tijd wel in het oog of heeft ze erg goed tijdsbesef want na een vrij korte erg goede pijpbeurt vroeg ze of ik wou gaan neuken.  Ik wou dat ze gewoon nog wat voortdeed en dat deed ze dan ook. 
Nadien het neuken was ook best lekker, niettegenstaande het aanbrengen van het condoom langer dan gemiddeld duurde en er aan het condoom wat crème werd gesmeerd (ondanks dat ze nat stond).  Hierdoor was mijn lulsterkte iets afgezwakt maar dat kwam in haar poes snel weer in orde.  De eerste minuutjes lag ze er nogal stil bij maar al snel veranderde dat ook.  Ook tongzoenen tijdens het neuken was geen probleem.  Het was een heerlijk gevoel om in haar te zitten met mijn lul. 

Eerst leek de naservice zich te beperken tot wat herkenningen maar later op de avond zaten we nog gezellig een uurtje samen op de bank.  Haar benen over mij, mijn handen tussen haar benen.  Dit maakte ruimschoots het "samenzijn", "friemeltijd" weer goed van de 20 minuten die ik gemankeerd had op kamer (zie paspoortje). 

Het is een aanrader, tenzij je alleen maar een goede kamergang kan maken als de spetters er van afvliegen.  Daar is ze het te-rustige-type voor :douchen.
« Laatst bewerkt op: 21 december 2015, 16:00:26 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #2 Gepost op: 22 december 2015, 08:47:27 »
Potverdorie.
Rond 23 uur stond ze tussen Licky Luke en mij in. Het had niets meer nodig om te kameren. Wij misten echter een beetje vrolijkheid, spraakzaamheid. Kan ook aan het late tijdstip hebben gelegen.
Jouw recensie gelezen hebbende.................. :banghead: :banghead:

Inderdaad de mooiste dame van Bab, samen met Melinda. 
Weer een reden om naar Babylon af te reizen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2015, 14:36:50 »
Melinda is de tweede-mooiste van de klas van afgelopen zaterdag maar die schijnt enkel maar mooi te zijn  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #4 Gepost op: 2 februari 2016, 21:50:01 »
Werkt al eventjes in Samya.  Kan dus verplaatst worden.  Zoent daar echter niet meer  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #5 Gepost op: 2 februari 2016, 22:08:53 »
Voor ze naar Samya verplaatst wordt snel nog wat fotookes in haar topic zetten.
Voor de herkenbaarheid, zeg maar...  ;D

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

[attachimg=6]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #6 Gepost op: 2 februari 2016, 22:42:23 »
Stom stom, had ik toch maar 19 december  :banghead:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANASTASIA
« Reactie #7 Gepost op: 9 februari 2016, 11:54:15 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ANASTASIA
« Reactie #8 Gepost op: 9 februari 2016, 12:18:42 »
She must be in Babylon except if she went back.

Though this be madness, yet there is method in't.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ANASTASIA
« Reactie #9 Gepost op: 10 februari 2016, 09:29:46 »
She must be in Babylon except if she went back.

Gisteren in ieder geval niet gezien daar... maar stond ook niet op de AWL ..
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #10 Gepost op: 10 februari 2016, 11:06:34 »
Plannings can not be trusted in both clubs, she was in Bab before Xmas, no idea after that.
I have not seen her on my 2 January visits in Samya.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #11 Gepost op: 10 februari 2016, 16:55:50 »
Plannings can not be trusted in both clubs, she was in Bab before Xmas, no idea after that.
I have not seen her on my 2 January visits in Samya.
Anastasia staat op de planning vandaag bij Samya, ik plaats haar dan ook terug ...


De planning van beide clubs kan dan weel eens kloppen, aangezien ze niet op de aanwezigheidslijst staat in Bab, wel in Samya ......    niet te snel de clubs beschuldigen van foute planningen ....  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #12 Gepost op: 10 februari 2016, 18:08:50 »
Sure, i saw she was on the Samya planning.
For me these plannings have no value(particularly the Samya one), i know through experience that they can't be trusted(bad communication between clubs and girls does not help it).
I do not blame anyone, i do without and just ignore them, that's easier and i prefer surprises anyway.  ::)
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #13 Gepost op: 16 maart 2016, 23:15:37 »
En hup ... weer op de aanwezigheidslijst staat in Bab ...

Lijkt wel een pendeldienst... ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Anastasia (Roemeens)
« Reactie #14 Gepost op: 17 maart 2016, 01:39:26 »
Oeps, dat was die gemiste kans, de laatste keer......
Ik wilde na 19 maart enigszins afbouwen!
Dat gaat weer niet lukken...
Angelique in VM, Anastasia in Bab en dan nog de reguliere bezoekjes  :o  :17: :17: :17: :17:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke