Auteur Topic: SHAKIRA (ex TROPICAL CAT)  (gelezen 59336 keer)

Offline sexmachine

• Forumbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
SHAKIRA (ex TROPICAL CAT)
« Gepost op: 12 maart 2012, 15:43:51 »
[box title=DIENSTEN]
NMC          PMC          TZ          FT            CIF
MASSAGEKNUFFELEN LIKKENROLLENSPEL
[/box]
« Laatst bewerkt op: 14 april 2013, 20:04:00 door Laurent74 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

• Held
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2012, 18:47:45 »
Mooie dame met wilde blonde krullen die als een topservicedame te boek staat, en daarmee is alles gezegd. Wat een inzet en enthousiasme bij deze mooie vrouw met prachtige rondingen. Volgas service die niets te wensen overlaat. Om begrijpelijke redenen zeer drukgeboekt, bijwijlen voor urenlange sessies. Qua intensiteit en servicemindedheid een openbaring en telkenmale zeer goede sessies met haar die ook nog ns worden gekruid met leuke pre- en aftersales. Topservice!

Offline dupke

• Senior
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2012, 15:52:04 »
Deze dame staat al een tijdje zeer hoog op mijn to do lijstje... Ze komt echter vaak pas vrij laat werken.  2 beertjes met haar op kamer weten gaan en terug komen met een enorme smile op hun gezicht.
Top looks en erg goede service..

Offline satanic surfer

• Held
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2012, 21:04:37 »
na de repliek van Sexmachine in het Beatriz-topic een kleine hint vanuit surfershoek voor z'n verblijf in Samya op 25/8, deze wildebras zal je niet teleurstellen sm  ;)

Offline sexmachine

• Forumbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #4 Gepost op: 17 augustus 2012, 21:07:46 »
na de repliek van Sexmachine in het Beatriz-topic een kleine hint vanuit surfershoek voor z'n verblijf in Samya op 25/8, deze wildebras zal je niet teleurstellen sm  ;)
Hoe ziet ze er uit, Duivelse surfer?
Vertel op, want ik heb al een lijstje voor morgen....

Trouwens, foots heeft de datum van mijn bezoek helemaal verkeerd gezet, we gaan MORGEN, niet de 25e  ::)

Offline satanic surfer

• Held
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #5 Gepost op: 17 augustus 2012, 21:33:03 »
ok, bruingebrande huid, 1m65, B-cups natuur, normaliter wilde blonde krullen rond gezichtje, doorgaans een soort van jurkje dragend, ietwat aparte verschijning... Staat momenteel als niet-anwesend op site, met wat geluk is ze er... Doorgaans drukgeboekt, lijkt me niet onverstandig aan de thekedame te informeren of ze er is of niet, somtijds arriveert ze pas zeer laat... Met veel goede wil zowat een Shakira(zangeres, euhm danseres) look-a-like, maar dan wat voller en wilder op de kamer... Normaliter topsessie-materiaal

Offline sexmachine

• Forumbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #6 Gepost op: 17 augustus 2012, 21:51:07 »
Bedankt, ik zal morgen een oog openhouden als ik naar Ali zijn andere roofstertjes lig te loeren.
Ik heb er nu al zin in, die lekkere dansende sletjes aan en op de bar, mmm, een echte hoerentent runt die Ali.
En dan nog zeggen ze dat Turken er niks van kennen. Die Südländer weten er verdorie alles van wat echte mannen willen  :P

esscorts

• Gast
TROPICAL CAT
« Reactie #7 Gepost op: 17 januari 2013, 10:59:56 »
Ich dachte, ich würde Ihnen ein paar Zeilen zu erzählen Sie Ihren relaxxxboard.com wirklich rockt! Ich habe für diese Art von Informationen für eine lange Zeit gesucht .. Ich gehe normalerweise nicht auf Beiträge antworten, aber ich werde in diesem Fall. WoW terrific toll.

Offline inglewood

• rakkertje
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #8 Gepost op: 14 april 2013, 19:59:49 »
What is possible to say about my meeting with Tropical Cat  ???
when i met her ? : friday 12 april 2013

We were sitting in a sofa with my friend Tikinui when she appeared to us.....He told me that he knew that girl but only by return of informations of other people  : he heard that she did a good service and that her name was Shakira....I was waiting for a while Rachel, but time was going (around 22H30) , and Rachel was not here.....then, i decided to see if it could "click" and get a "eyes contact" with that girl...It is very difficult not to have it with her, she is so incredible, love dancing and when i showed her i was interested by her, she came to me and started a very surprising conversation...I love this type of girl, she is able to speak 200 words in a minute, she has lots of energy and she is very enthusiastic girl. She explained me that her name was Shakira and before she was Tropical Cat...Of course i did not know her before this meeting but the name of "Tropical Cat" reminded me something, something very good that readed on the forum ...

She took time to speak to me in a perfect english during the waiting for the key (+/- 30 minutes ) and i knew when i climbed the stairs that i will have a very good session with her....This is what it happened...i stayed 3 hours with her, i loose the sence of the reality and time. It is the first time in Fkk that i feel something like that with a girl. I'm not a beginner but that girl was so special..With the passing of time, i do not know if everything was real or not but finally i do not care about that. What is important is that i spent good time with her...Normally i do not kiss girl in FKK (this one of my stupids rules) but with Tropi , it is not possible to refuse to do it. We had affectionate kiss like i can have only with a girlfriend. With time in the session, i had the feeling to be with my GF (very very dangerous). Her blowjob was fantastic, she took time to give me my pleasure, i tryed to give her a few. I came in her mouth, fantastic !!!...

From her side, she looked to be very sensitive with her nipple and during sex, you can hear her noisy enjoying....my god.....that is really incredible if it is true....and even it is not, no worries for that . Tropiccal Cat love sex and this job does not seem to be a problem for her....Other thing important for me, she is educated girl and even if she is a little "crazy" ( in the right sense of the word), she is smart and classy...She has a very sexy body and smilling face...She likes gentleman and if you treat her her like a lady , she will give you by return the maximum to please you.....In conclusion, take care of her , she deserve it
« Laatst bewerkt op: 14 april 2013, 20:21:09 door inglewood »

Offline Laurent74

• Held
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #9 Gepost op: 14 april 2013, 20:03:17 »
  She explained me that her name was Shakira and before she was Tropical Cat...
Merci pour l'info, le titre est corrigé.
You were lucky. It's often difficult to book her. She comes late in the night en she is famous..

Offline inglewood

• rakkertje
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #10 Gepost op: 14 april 2013, 20:17:37 »
  She explained me that her name was Shakira and before she was Tropical Cat...
Merci pour l'info, le titre est corrigé.
You were lucky. It's often difficult to book her. She comes late in the night en she is famous..

This is what Tikinui told me. Not to wait to much to book her ..she arrived 21pm, we spoke at least 30 minutes in a Sofa, never she tried  to put on me pressure for going in a room...Simply the best....i can not wait to see her again....

Offline foots

• founding father
  • Held
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #11 Gepost op: 14 april 2013, 21:24:29 »
Ich dachte, ich würde Ihnen ein paar Zeilen zu erzählen Sie Ihren relaxxxboard.com wirklich rockt! Ich habe für diese Art von Informationen für eine lange Zeit gesucht .. Ich gehe normalerweise nicht auf Beiträge antworten, aber ich werde in diesem Fall. WoW terrific toll.

Esscorts wilkommen !

:welcome:

Freilich kannst du auch ein Mitglied werden. Rechts oben ist ein Knopf damit du alles im Deutsch ubersetzen kann. Hoffentilich gefallst du es hier und kannst du auch beitragen hier im Deutsch oder welche andere Sprache dass du gerne mogtest.

Grusse, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

• Forumbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
TROPICAL CAT
« Reactie #12 Gepost op: 14 april 2013, 21:30:41 »

Esscorts wilkommen !

:welcome:

Freilich kannst du auch ein Mitglied werden. Rechts oben ist ein Knopf damit du alles im Deutsch ubersetzen kann. Hoffentilich gefallst du es hier und kannst du auch beitragen hier im Deutsch oder welche andere Sprache dass du gerne mogtest.

Grusse, Foots  O0
Het mag zelfs in Tagalog  :017: ;D