Auteur Topic: BILGE  (gelezen 54212 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BILGE
« Gepost op: 30 maart 2012, 16:04:58 »
[box title=DIENSTEN]
NMC          PMC          TZ          COB       
MASSAGEKNUFFELEN LIKKENVINGEREN
[/box]
« Laatst bewerkt op: 2 april 2012, 16:32:07 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
BILGE
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2012, 12:45:49 »
Turkse GFE-experte die wel wat pondjes is bijgekomen de laatste tijd, maar desalniettemin haar vaste schare fans heeft. Ontegensprekelijk aanbevelenswaardige serviceskills, qua looks niet m'n ding.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
BILGE
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2013, 00:29:23 »
Op de bank toch nog aan de praat geraakt met de molligste van het stel, die zich voorstelde als Bilge. Ze wist het niet, maar ze stond wel op de positieve lijst die ik in mijn jaszak had. Van Turkse komaf, maar vloeiend Duits sprekend. Een pondje meer mag van mij, maar het moeten geen kilo’s worden. Bilge viel nog net binnen de marge.

Met Bilge leek het wel goed te zitten, zoenen deed ze graag, dus naar boven. Ze ging even de poes opfrissen, kwam binnen twee minuten terug en begon al staande lekker te tongen. Dat moeten we hebben. We gingen er in liggende positie rustig mee door, waarna ze langzaam afzakte en likte ze mijn genitaliën op haar dooie gemak af van onder tot boven. Ze zoog de paal naar binnen en begon hem met holle wangen te pijpen. Tot ik zelf maar om een condoom vroeg, ik was nog iets anders met haar van plan. Zij op de rug en voorzichtig aan naar binnen. De dikte was geen probleem, maar de lengte wel. Ze probeerde hem niet te diep te laten gaan. Dat heb je wel vaker met wat forser gebouwde vrouwen, op een of andere manier hebben ze niet de diepte, merkwaardig, maar het is me al meermaals opgevallen. Ik hield er uiteraard rekening mee, als je partner er pijn bij heeft is het ook geen fun. Ze ontspande en na een intensieve neukpartij met constant een zoengraag mondje onder de mijne pafte ik nog net binnen de tijd het rubber vol. Half uurtje afgerekend, kusje bij de locker en byebye.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BILGE
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2013, 17:22:06 »

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal