Auteur Topic: VIVA, Hongaarse  (gelezen 45397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
VIVA, Hongaarse
« Gepost op: 25 oktober 2012, 13:00:08 »
VIVA is een Hongaarse dame van 23 lentes jong, 1m65, lange zwarte haren(sluik), prachtige donkerblauwe ogen, normaal figuur dat prima geproportioneerd is, b-cuppie naturel (fest), erg mooi gezichtje, qua looks zeer interessant, prachtige glimlach ook, naja. Elk nadeel schijnt z'n voordeel te hebben, dus maar ns met het nadeel beginnen: communicatief is het geen hoogvliegster, Duits staat nog ietwat in de kinderschoentjes, Engels is matig (maar beter dan ze zelf inschat), dus het is behelpen qua praatje slaan etc. Dan maar wat schaapachtig glimlachen dacht ik, en warempel, op den duur maar naast haar gaan zitten en een gesprekje aangeknoopt. Verliep so-so, een stuntelige sleutelvraag werd na wat diep denkwerk als sleutelvraag ingeschat door een ondertussen rustig op m'n schoot liggende Viva, naja, kameren maar...
Service is goed te noemen: TZ: beetje terughoudend helaas, maar an sich weinig te mopperen voor de rest. PZC zeer goed te noemen, afwisseling, handsfree, oogcontact, variantreich en volgehouden, zeer leuk. NMC: goed, standaardposities passeerden de revue, weinig inventiefs voor de rest, beetje closeness mijdend somtijds had ik de indruk, redelijk participatief en haar gespierde lichaam was erg arousing zeg maar. Leuke halfuurse kennismaking met dit lieve meisje, ze werkt een 10-tal dagen, vliegt dan terug naar de heimat, erna 10 dagen werken enzovoort, dus een dame die geen roofbouw wenst te plegen op haar lichaam en geest, an sich een aan te prijzen insteek me dunkt. Ze werkt aan haar communicatieve skills, qua serviceskills zit het goed, dus potentieel deze dame. Herhalingsgevaar is niet overmatig hoog, maar absoluut geen onmogelijkheid dat ik binnen afzienbare tijd weer ns met haar een lesje Duits for dummies probeer in te lassen. Zeer mooi meisje naar m'n bescheiden mening, ietwat lastig nog om te peilen naar haar state of mind, maar een aanwinst voor Samya zonder twijfel...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VIVA, Hongaarse
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2013, 17:11:37 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal