Auteur Topic: CLEO  (gelezen 15180 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLEO
« Gepost op: 28 april 2016, 21:20:08 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]

[attachimg=7]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2016, 00:26:52 »
Cleo
Na het “volleyballen” ben ik bij Cleo op het ligbed gaan zitten. Daar heb ik een tijdje met haar en Anni gesproken en muziek :7505: geluisterd. 1 van de beren had een soort I-pod bij zich met een luidspreker. Op een gegeven moment nog even met Cleo gedanst :djparty: op een plaatje. Zoals gezegd, ging alles zeer relaxt. Na een tijdje nam Cleo mij bij de hand, want ze vond het nu tijd worden voor een kamer. Cleo is een mooie slanke meid. Haar service is erg standaard, maar dat wist ik van te voren. PZC  :lekker en NMC  000006 Op de website staat ook kussen  bab7 maar dat heb ik niet geprobeert. De volgende keer misschien. Ook schijnt ze FT te doen, maar ook dat heb ik niet bij haar gedaan. Ze gaf me een blowjob  :lekker die lekker aanvoelde en daarna heb ik het in missio 000006 afgemaakt. Ik kan nu zeggen dat ik Cleopatra heb geneukt, althans een look-a-like.

Naam: Cleo
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 45Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 9/10 (leuk gesprek vooraf en lekker gevolleybald)
Aftersales: 9/10 (later op de dag nog een keer leuk van haar genoten in het zwembad)
Cijfer: 8
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2016, 22:58:44 »
Nadat ik tussen door een kamer met Christina heb gehad en een sauna heb genomen, kwam ik Cleo tegen in de bar. Ik sprak haar aan, maar ze vertelde dat ze wat ging eten. Ik zei haar dat ik in de bar op haar zou wachten. Na een tijdje kwam ze bij me zitten in de bar. We hebben even een kort gesprekje gehad en zijn toen naar een kamer vertrokken. Cleo is 1 van de mooiere dames in Pauschalclub Dortmund op dit moment en heeft een heerlijk strak lijfje, Haar service is vrij standaard, maar wat ze doet, doet ze goed. Ze schijnt wel FT te doen, maar dat heb ik bij haar niet gedaan. Het is iets dat niet per se hoeft voor mij. Alleen als de dame het zelf aanbiedt, wil ik het nog weleens doen. Cleo gaf me een heerlijke blowjob, waarna ik haar daarna in doggy nam. Over het algemeen val ik op wat vollere ronde kontjes, maar het aanblik van de ranke en slanke derriere van Cleo kon me zeer bekoren. Dankzij Cleo kon ik de score tussen de dames en mij weer gelijk trekken. 3-3.

Naam: Cleo
Nationaliteit/Taal: Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,68 mtr
Postuur/Cupmaa : slank, 45Kg, maat 34/ A-cup
Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 8
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2016, 20:20:53 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #4 Gepost op: 7 november 2016, 20:23:07 »
Lekkerrrrrrrrr lijfje :-\
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #5 Gepost op: 7 november 2016, 20:53:39 »
Lekkerrrrrrrrr lijfje :-\

Lekkerrrrrrrrr lijfje
Lekker Wijfje 
Ik krijg al een aardig stijfje
Ik keek haar aan en ze riep waar blijfje
Wat later speelden we het spelletje liefde bedrijfje
Ik deed een verstijfje en liet wat achter in haar onderlijfje.

Zeker eentje voor op mijn lijstje  ;D
« Laatst bewerkt op: 7 november 2016, 21:23:39 door Kwakje »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #6 Gepost op: 7 november 2016, 20:59:11 »
Zekers lekkerrrrrr ;) en best wel een leuke meid. Al 2 keer mee gekameerd in het verleden  ;D
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #7 Gepost op: 7 november 2016, 21:03:48 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #8 Gepost op: 7 november 2016, 21:09:58 »
Zekers lekkerrrrrr ;) en best wel een leuke meid. Al 2 keer mee gekameerd in het verleden  ;D

Maak ons nog maar wat jaloers ja :o :angry: :huh:

 ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #9 Gepost op: 7 november 2016, 21:20:41 »
Zekers lekkerrrrrr ;) en best wel een leuke meid. Al 2 keer mee gekameerd in het verleden  ;D

Maak ons nog maar wat jaloers ja :o :angry: :huh:

 ;)

 :sorry:      :d030:
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #10 Gepost op: 7 november 2016, 21:22:20 »
Zekers lekkerrrrrr ;) en best wel een leuke meid. Al 2 keer mee gekameerd in het verleden  ;D

Hoe was haar service?  :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #11 Gepost op: 7 november 2016, 21:27:07 »
Zekers lekkerrrrrr ;) en best wel een leuke meid. Al 2 keer mee gekameerd in het verleden  ;D

Maak ons nog maar wat jaloers ja :o :angry: :huh:

 ;)

 :sorry:      :d030:
hoezo ons in de p6 wordt ik nooit jaloers  :cheer:

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #12 Gepost op: 7 november 2016, 21:34:03 »
PZC en NMC zeker geen klagen, maar ik zoek meestal een GFE en dat miste ik bij haar. Misschien als je haar beter leert kennen, dat het dan wel mogelijk is. Voor een optiek fick is ze prima en ze heeft echt een mooi rank en slank lijfje. Normaal gesproken val ik meer op iets vollere vrouwen (lees normaal postuur) met een lekkere ronde kont, maar hier krijg ik het ook wel warm van. Foto's zijn overigens zeker niet gefotoshopt door die kunstenaar.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLEO
« Reactie #13 Gepost op: 7 november 2016, 21:51:05 »
Zekers lekkerrrrrr ;) en best wel een leuke meid. Al 2 keer mee gekameerd in het verleden  ;D

Ik herinner me ineens dat ik zelfs 3 keer met haar heb gekamerd. Zo'n 2 jaar geleden werkte ze ook al in Dortmund, maar toen onder de naam Jennifer. Ze was toen nog erg verlegen (ze was toen net 18), maar dat is er nu wel af  ;) ;D Ze is nu een zelfverzekerde meid. Mocht ik haar in de toekomst tegen komen in een saunaclub, dan is het niet ondenkbaar dat ik een kamertje met haar zal doen.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.