Auteur Topic: Monica  (gelezen 5209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Monica
« Gepost op: 17 juli 2015, 22:48:24 »
Monica heeft zwart lang haar. Is rond de 30 en is mollig aan alle kanten.
Roemeense. Geen zichtbare piercings/tattoos. Wel cup D.
Tussen 1,60 - 1,65. Bruine ogen.


(uit mijn verslag van 17 juli jl.)
Ik had ook een wulpse langharige gezien die me meteen aantrok. Er hingen een paar dd'en aan met grote tepels.
Daar maar eens naast gaan zitten. Het bleek Monica uit Roemenie te zijn. Een tiental minuten later bevond ik me met Monica op een kamer. Hier is dokter Monica zei ze. Okay, ik zei tegen dokter Monica ik heb enorme last van mijn lul, wil je die eens onderzoeken. En dat deed ze. Ze pijpte me in twee standen me regelmatig aankijkend. Het was me wat te kort en toen ze aanstalten maakte om een condoom te pakken, greep ik in. Nee, nu jij zei ik en liet haar op haar rug liggen. Ik begon met haar jopen en zakte langzaam af naar haar grotje. Terwijl ik haar aan het verwennen was, hoorde ik opgewonden geluidjes. Fake dacht ik, maar na een tijdje begon ze heftig mee te doen, dan mijn handen pakken, dan haar tieten pakken en ondertussen was ze haar bekken begerig aan het aanbieden met af en toe de benen over me heen leggend. Ze was duidelijk aan het genieten en helemaal toen ze zelf met haar vingers begon mee te doen haar clit te masseren.
Verbaasd en verwonderd en voldaan keek ze me aan. Ik liet haar op me plaatsnemen, ik pakte haar tieten als teugels en liet me door haar berijden. Dat duurde niet lang of ik liep leeg.

De dokter vriendelijk bedankt en betaald voor het consult.