Auteur Topic: Schepenevijverstraat 21/1 Eva  (gelezen 14643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schepenevijverstraat 21/1 Eva
« Gepost op: 6 juli 2020, 15:19:20 »
vandaag in Gent verzeild geraakt onder de middag en aangezien ik niet direct honger had, dan maar eens gaan wandelen en toen op bovenstaand adres er een dame met halflang bruin haar en donkere ogen verlegen lachte naar mij,begon ik al te twijfelen om direct te stoppen, voor de zekerheid eerst de volledige tour gedaan en bij het terug lang het raam passeren, lachte ze terug ietwat verlegen naar mij, dus ik dacht waarom niet en een praatje gemaakt met de volgens haarzelf Spaanse Eva, prijs was 50 voor 20 minuten(ik dacht al straks zet ze een kookwekkertje, kan ik me niet ontspannen...) eenmaal binnen & ik begonnen was aan het obligate wasje, zat ze al klaar op de rand van het bed en dacht ik ohoh dat moet hier snel gaan... maar integendeel, toen ik bij haar kwam, stond ze recht en begon me lekker overal te kussen(geen tongzoenen) en heel zachtjes over mijn jongeheer te strelen, terwijl ik haar tepeltjes lekker aflikte waardoor deze goed hard kwamen,dat gaf zo een lekker gevoel dat hij direct paraat stond,me dan op het bed gelegd waar ze me een pijpbeurt met veel afwisseling gaf terwijl ik haar mocht vingeren waarvan ze goed nat werd, na een tijdje kwam ze in de 69 positie en mocht ik het ondertussen lekker nat kutje aflikken, af en toe stopte ze met pijpen en liet ze een klein kreuntje(al dan niet gespeeld) en dan was het tijd om mijn ondertussen keiharde jongeheer af te rijden. op het eind heeft ze me een zalige handjob gegeven waardoor ik het cd'tje volspoot
voor iemand die graag softsex heeft(ik dus) een aanradertje, in totaal een halfuur binnengeweest, dus niet echt een klokkenkijkster( of het moet mijn klokkenspel geweest zijn tijdens het pijpen :lol_hitting:)   
herhalingsgevaar: groot