Forum > ALGEMEEN

Corona virus

<< < (6/6)

seksenfun:
Merci  ;) :douchen !

sexmachine:
SEF,

je verbaast me echt.
Jij doet hier alsof je bang bent Corona te krijgen.
Dat mag.
Ik geloof neit in de gevaren van Corona, dat mag toch ook.

Maar, en de grote maar is toch...
Ik heb tijdens de ganse crisis alle regels aan mijn laars gelapt, en geef dat grif toe.

Jij lapt ze sporadisch aan je laars, en loopt daardoor even grote risico's als mij, maar je steekt me daar toch een preek af, terwijl jij zelf zondigt tegen de grootste regel, namelijk afstand houden, en reizen in volle crisis.

Als je naar een hoer gaat, kan je onmogelijk de 1,5 meter regel respecteren. Niet ik, niet jij, niet god of klein pierke.
En dat die hoer het nu volgens jou met een beperkt publiek doet, is jezelf blaaskes wijsmaken. Jij weet niet wat die in haar vrije tijd doet, jij weet niet of die besmet is of niet (of denk je dat je de symptomen vanaf dag 1 ziet bij besmetting)?
Jij weet niet wat die andere 50 klanten die erop hebben gezeten en INNIG tongzoenen hebben uitgevreten, of die al dan niet Corona hebben.
En je gaat reizen tijdens volle Coronacrisis.

Jij denkt je dus redelijk aan de regels te houden, maar dat is helemaal niet zo. ik geef tenminste toe dat het mij geen zak kan schelen en dat ik niet in Corona geloof.
ik respecteer de regels evenzeer als jij, namelijk NIET.
Ik ben een even groot gevaar dan jij, en jij een even groot gevaar dan ik.

En jij gaat anderen de les spellen?
Kijk eerst wat je zelf uitvreet, met wie, wat die op haar beurt met anderen doet.
Ik schreef het in mijn vorige post hier.
Als je zulke heilige schrik hebt voor Corna, ga dan neit tongzoenen met een hoer, en laat je PMC, dan beperkt je tenminste enigzins de gevaren. Iedereen, zelfs het kleinste kind weet dat die 1.5 meter regel is in voege gesteld, heer Flick, omdat nu net speeksel het gevaarlijkst is.
Wat gaat Herr Flick doen? Een preek afsteken maar wel hard schreeuwen dat hij gaat tongzoenen met een hoer, die meerdere klanten per dag heeft (daarvoor is het een hoer en niet uw lief, SEF)  ;D ;D ;D ;D ;D

vanKees:
Kann dieser Punkt in Laschet's Sonder-Pressekonferenz für die Saunaclubs genutzt werden?
Ausführlich nachzulesen unter:

https://www.rtl.de/cms/nrw-beschliesst-neue-corona-massnahmen-nur-noch-50-gaeste-bei-privaten-feiern-4629217.html?

vanKees

sexmachine:

--- Citaat van: vanKees op 12 oktober 2020, 07:14:18 ---Kann dieser Punkt in Laschet's Sonder-Pressekonferenz für die Saunaclubs genutzt werden?
Ausführlich nachzulesen unter:

https://www.rtl.de/cms/nrw-beschliesst-neue-corona-massnahmen-nur-noch-50-gaeste-bei-privaten-feiern-4629217.html?

vanKees

--- Einde van citaat ---
Jazeker  ;)

vanKees:
"Booster-Regeln" in Deutschland:



vanKees

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie