Forum > ALGEMEEN

Corona virus

<< < (2/6) > >>

vanKees:
Jetzt wird es in Italien sehr ernst!!

https://www.nzz.ch/international/spitaeler-in-norditalien-nah-am-kollaps-keine-intensivpflege-fuer-alte-patienten-mehr-ld.1545219

vanKees

vanKees:


vanKees

sexmachine:
Moet dat niet voor vrouwen zijn dat ze hun mond moeten speolen als ze je willen pijpen nadat ze chili hebben gegeten  ;D ;D ;D

Alhoewel ... een beetje pijn is ook fijn   :-\ :lol :lol :lol

vanKees:

--- Citaat van: sexmachine op 22 maart 2020, 11:19:57 ---Moet dat niet voor vrouwen zijn dat ze hun mond moeten speolen als ze je willen pijpen nadat ze chili hebben gegeten  ;D ;D ;D

Alhoewel ... een beetje pijn is ook fijn   :-\ :lol :lol :lol

--- Einde van citaat ---

Hab ich kein Problem mit, ist doch beim Blasen :xrated der "Mäuseschlafsack" (Präservativ)
drüber ;) victory

vanKees

seksenfun:
En wat als we begin mei zijn en prostitutie wordt in de meeste (voor ons belangrijk Nederland en Duitsland) landen weer toegelaten?  Is dan alles safe?  Ik ben nogal geneigd om dat negatief in te zien.  In België, Nederland, Duitsland... is er nog wel enigszins wat controle op "wat wegduikt".  Of dat ook zo is in een corrupt "achterlijk" land als Roemenië.  Daar heb ik sterk mijn twijfels bij.  Ik kan me ook nauwelijks indenken dat die "arme" dames plots 2 maanden zonder geld voort zullen leven (en ze dus ook geen geld kunnen afgeven aan wie dat opeist).  Die laatsten (ik denk dan aan hun familie natuurlijk) gaan wel andere oplossingen zoeken.  Lekker voortdoen, behelpen... en dan weer glorie komen maken bij ons, zodra dat weer toegelaten is.  Ik hoop dan maar dat ze aan de luchthavens, landsgrenzen en de treinstations voldoende controle (met thermometers bijvoorbeeld) doen of er komt via de prostitutiewereld een tweede golf.  Zeker weten want vanaf het moment dat het weer toegelaten is om prostitutiereisjes te maken, zal ik het ook niet laten.  Het kriebelt namelijk nu al heel erg  :douchen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie