Forum > MIJN EI

HET EI VAN VJ

<< < (5/5)

VJ:
In wat wederom niet een draadje is dat ik heb aangemaakt (en zelfs mijn naam draagt).

Het maakt me ook niet veel uit en inderdaad ben ik regelmatig met een vrij kaartje beloond. Deze reactie is gekoppeld aan een trol genoemd te worden en de noot van SM in mijn bericht aan het begin van het andere draadje:


--- Citaat ---note sm: bericht aangepast, communicatie met mij kan via IM en topics negeren doe je via de knop "nieuw", en SEF klaagt over zoenende meiden, maar schrijft wel fantastische verhalen, VJ. Van jou lees ik enkel geklaag over te veel fototopics 


--- Einde van citaat ---

Maakt me niet veel uit allemaal, maar ik 'reageerde' wel degelijk ergens op. Het interesseert me ook niet zo veel. Veel plezier met de foto topics, en af en toe heb ik nog geluk om een aantal inhoudelijke teksten te vinden (zoals laatst van kanariepiet, Rivera, SS, Venduzz... en allemaal vlak bij elkaar :pica).

Nou heb ik wel een beetje gezegd wat ik wilde zeggen.

sexmachine:

--- Citaat van: VJ op 10 november 2013, 22:45:40 ---
 en af en toe heb ik nog geluk om een aantal inhoudelijke teksten te vinden zoals laatst van kanariepiet, Rivera, SS, Venduzz... en allemaal vlak bij elkaar

--- Einde van citaat ---
topics negeren doe je via de knop "nieuw", de topics vinden die jou interesseren ook, ik ben diegene die de fotoselectoren maakt, als je dus mijn berichten niet aanklikt heb je er ook geen last van :111:

foots:

--- Citaat van: sexmachine op 10 november 2013, 23:08:18 ---
--- Citaat van: VJ op 10 november 2013, 22:45:40 ---
 en af en toe heb ik nog geluk om een aantal inhoudelijke teksten te vinden zoals laatst van kanariepiet, Rivera, SS, Venduzz... en allemaal vlak bij elkaar

--- Einde van citaat ---
topics negeren doe je via de knop "nieuw", de topics vinden die jou interesseren ook, ik ben diegene die de fotoselectoren maakt, als je dus mijn berichten niet aanklikt heb je er ook geen last van :111:

--- Einde van citaat ---


Ehh zie het als een technische uitleg van mogelijkheden van SM, niet als een persoonlijke aanval, want zo is het zeker niet bedoeld. Ook als een topic zoals het ei uit een club wordt gehaald een normale mod actie is, wat wij overigens maar heel weinig doen.


Ook kun je sommige leden (of admins) op de negeerlijst plaatsen, dan hoef je hun topics ook niet meer te zien. Uiteraard allen technisch bedoeld. Ieder leest wat hij maar graag wil lezen en daar zijn wat technische gereedschappen om te zien wat je graag leest.


Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie