Forum > MIJN EI

HET EI VAN VJ

<< < (2/5) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 21 oktober 2013, 19:44:27 ---(Vroeger) in katholieke scholen leerden ze de leerlingen de dingen steeds op de moeilijkste manier.  De moeilijkste manier van de twee manieren.  De stond elitair.  Misschien is VJ altijd naar een katholieke school geweest en is die manier van opvoeden wat blijven hangen?  Dat mag natuurlijk.  Misschien daarom dat hij niet graag op een selector klikt en dan meteen de recensie leest over die prachtige dame en hij liever een recensie leest en dan op een andere site gaat zoeken hoe die dame eruit ziet.  Misschien verveelt VJ zich af en toe?  Dan heeft ie voor zichzelf een goed compromis gevonden  ;) :douchen

--- Einde van citaat ---


Ach, ieder zijn eigen mening, en dat is maar goed ook  :111:


Alleen vind ik het makkelijker als je een recensie leest en dat in datzelfde topic de foto's erbij staan van de meid in kwestie.  Kan je je ook een beeld vormen van met wie een SEF op de bank hangt, of droogneukt, of aflebbert  :dance2
Jaren hebben we moeten "tekst" lezen zonder meer.


het is inderdaad om eht de lezers/schrijvers makkelijker te maken.


En niet enkel dat, die fotoselectoren zijn een welgekome afwisseling als je voor het eerst naar een club gaat, of eens even doorkijken wat voor vlees de club in huis heeft.


Maar ieder vogeltje is uiteraard anders gebekt, en VJ of eenieder mag van mij gerust naar de website van de clubs gaan kijken, wel proberen we wekelijks onze selectors up to date te krijgen (zeker die van de sponsors) zodat je toch steeds een representatief beeld krijg als je gaat klikken en kijken wat er allemaal in de "saunaclubaanbieding" staat...  :cheer: :111:


Due bij deze moedig ik je aan, SEF, geef me wat werk, zodat ik kan zien tussen welk schoon volk jij je leven slijt  :lol_hitting: :bud :douchen

seksenfun:
Helaas zijn ook de sites niet altijd up to date.  Ik kan enkel maar tekst schrijven zo dadelijk over mijn laatste beleving  :douchen.

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 21 oktober 2013, 20:20:48 ---Helaas zijn ook de sites niet altijd up to date.  Ik kan enkel maar tekst schrijven zo dadelijk over mijn laatste beleving  :douchen .

--- Einde van citaat ---
En ik zal steeds - indien mogelijk - de plaatjes erbij plakken.
Wij zijn al blij dat leden schrijven, de foto's en fotoselectoren neem ik maar al te graag voor mijn rekening  ;D


Ik ben benieuwd naar al je belevingen, steeds een "werk" om daar door te worstelen en tussen de lijnen is het soms gieren van het lachen met je fratsen  :cochon :douchen

seksenfun:
Met mijn aankomende recensie valt niet te lachen, mijnheer sm  :douchen!

foots:
Oh jee een SM sessie van SEF met de Samya dimina, nou ik zal het weer "moeten" lezen en ik hoop dat u het niet te bar en boos maakt voor mijn tere gezondheidsgestel.


Groet, Foots  :17:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie