Auteur Topic: CLUB IMPRESSIE  (gelezen 5393 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLUB IMPRESSIE
« Gepost op: 1 juli 2016, 00:24:54 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
[attachimg=19]
[attachimg=20]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
CLUB IMPRESSIE
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2016, 00:31:41 »
Zoooooo.....dat ziet er patent uit.
Foto's zeggen niet alles. Ik was 1x in Bochum, maar deze foto's lijken mij te zeggen dat het er in Dortmund toppie uitziet!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CLUB IMPRESSIE
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2016, 18:56:04 »
Inderdaad. Er zijn saunaclubs die het minder goed voor elkaar hebben dan Pauschalclub Dortmund. Wat je overigens niet op de foto's ziet, is het gedeelte achter de bar (op de eerste foto van de bar zie je een ronde klok hangen en daaronder is nu een doorgang naar dat gedeelte). Daar bevindt zich nog een ruimte waar je rustig kunt zitten en TV kunt kijken, een ruimte voor de rokers, nog een ruimte met douches en toiletten en een ruimte voor de shows. Ook de jacuzzi staat niet op een foto, maar deze heeft Pauschalclub Dortmund wel degelijk. Verder heeft Pauschalclub Dortmund 10 kamers, waarvan er 1 alleen gebruikt wordt voor Einzelservice. Lange wachtijden voor een kamer, zul je hier niet hebben. Als het al voorkomt, dan is dat maximaal een minuut of 5 tot 10. Wachten kun je dan rustig in de bar met je dame.
Zoals het op de foto's er uitziet, ziet het er al een tijdje zo uit. De foto's van de bar en kamers zijn al van begin 2014. De sauna en het zwembad zijn van 2015.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.