Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Laura, Bulgaaars 22 jaar

<< < (2/4) > >>

Wolfgang_1975:
Eentje die haar vak beheerst.  Prima service.

licky luke:
Sinds maandag 25 mei weer voor eventjes terug naar huis, om uit te rusten....

Helaas dus niet op de Relaxxxboard Party aanwezig, snik ...

Stay tuned for updates....

Sjeufke:
Weer terug van vakantie  :pica

licky luke:

--- Citaat van: Sjeufke op  8 september 2015, 20:58:48 ---Weer terug van vakantie  :pica

--- Einde van citaat ---

Echt?
Nu al?
Tsss...

Laat mij nou net (nog) een paar weken in een Sixsens retraite zitten...  ;D

Wat een rust....

Sjeufke:
ik moest toch wel erg ver terug in datum om de topic van Laura te vinden.
Mijn Bulgaarse ontdekkingstocht gaat maar door en deze keer wel met Laura tijdens mijn bezoek aan Sixsens op 16 juli.
Ik had zo hier en daar wel wat gelezen over Laura en die recensies zijn niet mis oftewel goed. Licky luke kwam ook nog eens met een positief advies.
Mijn botsautootje was voldoende om met Laura in gesprek te komen. Ze spreekt goed Duits, toch wel mijn voorkeurstaal! Al vrij snel bleek dat ze er ook wel zin in had. het verbaasde haar evenals mijzelf dat we nog niet eerder ik contact zijn gekomen.

Geen dame is hetzelfde maar als ik mag vergelijken dan is dat wel met Kinga. Zo'n kamer die toch net iets meer heeft, een kamer waar werkelijkheid en illusie dicht tegen elkaar aan liggen. Tongzoenen is zwoel en nat, Blasen zeer diep en gevarieerd. Van Daty, knuffelen zoenen geniet ze in volle teugen, gespeeld of niet. Zo nu en dan keek ik op mijn horloge en zag de tijd maar doortikken. Ik had geen zin om te stoppen en zo maakten we een dikke 2 uur vol.
Na de kamer hebben we samen gegeten en nagenoten (althans ik).
HHG uiteraard vanzelfsprekend. Weer zo'n dame die er qua optiek niet uitspringt, maar wel met een uitstekende service.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie