Auteur Topic: ADRIANA  (gelezen 20142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
ADRIANA
« Gepost op: 6 december 2015, 11:52:53 »
4e kamergang gisteren in Babylon met Adriana.
Had haar al gespot, toen ik de eerste keer in de jaccuzi zat, babbeltje mee gedaan, later uit het oog verloren.
Toen ik dan eigenlijk al een twijfelen was of ik al zou vertrekken, haar toch nog gespot en dan maar meteen naar de grote kamer boven.
Ze vermelde me dat ze sinds gisteren terug aan het werken was na een jaar wat ze heeft nu een kindje.
Wat een figuur, mooi kort zwart haar, lekkere b-cup.
Lekker tongzoenen, pijpen ook diep, vingeren, eerst cowgirl dan mission , uiteindelijk klaargekomen in haar mond. herhalingsgevaar 100%

http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/511.php

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Adriana
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2016, 23:29:04 »
[attachimg=1]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Adriana
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2016, 00:11:51 »
Wat vroeger op de dag zat er een mooi schatje met een zwarte carré mij wat uit te dagen met haar ogen. Het was nog iets te snel na de vorige kamers en besloot haar even te laten
weten dat het te snel was.
Wat later zat er een meid mij wat op te vrijen maar eigenlijk had ik alleen oog voor Adriana, uiteraard liet ze de andere dame even doen en ben ik dan maar even ergens anders gaan zitten.
Deze meid volgde en adriana niet. Damn opzet mislukt. Dan toch maar even om de hoek gaan kijken.

Adriana stond wat rond de paal te draaien en ik keek haar aan. Ze keek terug en deed een sexy dansje. Me recht aankijkend schuift ze naar beneden langs de paal en opent haar benen langzaam.
Ik knik met mijn hoofd richting de zeteltjes en verdwijn achter de hoek. Even later komt Adriana bij me zitten en maken we kennis.
Ze heeft iets volwassen maar ook iets speels uitdagend. Volgens mij zit deze dame goed in haar vel en weet perfect wat ze doet. Al snel is duidelijk dat ik haar wel mag.

Kamer graag.
Op de kamer bouwen we ons liefdesnestje en al zoenend belanden we op bed. Heerlijk zacht, pasioneel (ja het is een illusie maar dan wel een perfecte voor mij).
We liefkozen elkaar, we proeven van elkaar, we bibberen en beven en ze komt klaar. (?)
Even bekomen en we gaan ervoor. Eerst missio en dan zij bovenop. Langzaam en diep, mijn piet staat op springen maar we rekken het nog even. Ondertussen kneed ik haar mooie borsten en zoenen met overgave.
Dan is er aan het derde kwakje van de dag geen houden meer en loos ik mijn zwemmertje graag.

We zijn de 30min al gepasseerd en ze geeft aan dat ik geen uurtje moet betalen. Ik twijfel even om nog wat te blijven maar moet naar huis.
We verlaten de kamer en rekenen af.
Ik neem een douche en vertrek naar huis.

Herhalingsgevaar : zeer zeer zeker

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Adriana
« Reactie #3 Gepost op: 9 maart 2016, 11:26:03 »
Hier zijn de fotookes dan:

Adriana
Hübsche Lolita

27 Jahre jung, braunhaarig, 160 cm groß, 50 kg leicht, braune Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert. Adriana spricht Englisch, Spanisch, Italienisch und ein bißchen Deutsch.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Adriana
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2016, 11:09:44 »
Op herhaling bij Adrianna, mooi figuur, guitig gezichtje en super service. Heerlijk bij deze dame.
Ze lag er eerst wat verveeld bij in de kino en ik kreeg dan ook direct volle aandacht nadat ik me naast haar neervleide. Presales rustig verkennen, knuffelen en zoenen.
Dan op de kamer lekker GFE knuffelen, maar af en toe zie je die guitige oogjes blinken en weet je dat er een geil momentje gaat volgen. Over de service kan ik alleen maar
zeggen dat het een full service is (mijn wensen dan toch).

Herhalingsgevaar : ik vrees van wel.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ADRIANA
« Reactie #5 Gepost op: 14 december 2016, 21:10:17 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ADRIANA
« Reactie #6 Gepost op: 17 december 2016, 22:35:08 »
Visit of Thursday, December 15th :

Her face wasn’t unknown for me because I previously saw her in ACA GOLD (her name was Angel) and also in Magnum.

Service : After a pleasant social time, the session has reached my hopes  :035:. Just gfe and sensual as I like it, the session was only happiness because the sharing and the mutual pleasure were perfect  ;). Very reactive with the cuni where she reached an … orgasm  ;D, I received a various BJ, an excellent CG and missionary.

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 50 € / 30 min – no extra.

Repetition : 100 %.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ADRIANA
« Reactie #7 Gepost op: 7 februari 2017, 22:30:21 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.