Forum > MIJN EI

verliefdheid, rakkers, leugens en meiden

<< < (2/4) > >>

sexmachine:
Toch enkele kleine bemerkingen.

Iedere rakker is anders en gaat anders met de feiten om.

Indien dat niet zo was,  hadden we één perfecte club met de perfecte meiden, en waren fora als deze overbodig.
Het mooie aan mensen is nu eenmaal de diversiteit, en clubregels opstellen is mijns inziens totaal uit den boze.

Enkele kleine puntjes...
...Ik heb de telefoonnummers van bvb Nicky, Lorena. En ik heb spijt dat ik die van Felice niet heb. Telefoonnummers zijn verrekt handig als je weet waarvoor ze dienen.
...Zolang je maar beseft dat zij het voor het geld doen, mag je best een beetje verliefd zijn, als je je maar goed voelt, en verliefdheid geen drang wordt.
...Nilo wat? Ha ha, Nilo heb ik van je afgeneukt, dus geen schijn van een kans had je bij haar  ;D
...Over de golddigers en jouw ervaring ; ik vrees dat je daar echt hersenschade aan hebt overgehouden, en dat dat je anders tegen vrouwen doet aankijken Je geeft geen enkele relatie enige schijn van kans, never. Maar dat is jouw keuze, als je dood gaat groeit er gras op uwen buik, en gaat de staat met een deel van je centen lopen. Ik kies dan liever voor de Roemeense (Moldavische, Turkse, Marokaanse - vul zelf maar in) Staat of een onderdaan (mannelijk of vrouwelijk)  :D  Ach, ik ben gelukkig en als jij ook gelukkig bent  ;)

Tot slot, mijn enige regel is: genieten van alle momenten in een club, gewoon met volle teugen genieten, zolang het duurt. En het opschrijven om jaren later nog te kunnen genieten.

Sexmachine

SexAndPleasure:
Oh mijn god, hebben we hier ook al een uithuilzone?

De zwakke zielen laten zich niet reguleren in een club.
Hun verhalen wel.
Keer op keer gelooft er weer één, in liefde zonder grenzen. Bijna aandoenlijk.
Toe maar jongens, het mag hier.

guest13:
En toch bestaat het, ik weet het zeker !
 
Wat jullie ook zeggen, zo'n dame is ook een mens en heeft ook haar gevoelens.  Ik zeg niet dat je de eerste weken of maanden niet in het ootje genomen wordt, maar er kan wel iets groeien van haar kant.
 
Voor mij persoonlijk volstaat het al lang als je de dame even haar ellende kan doen vergeten.
 

sexmachine:

--- Citaat van: jabberwalkie op  5 november 2010, 21:33:18 ---Voor mij persoonlijk volstaat het al lang als je de dame even haar ellende kan doen vergeten.

--- Einde van citaat ---
Dat doe ik met de nodige briefjes van 50  ;)

guest13:

--- Citaat ---Dat doe ik met de nodige briefjes van 50
--- Einde van citaat ---

Geld is niet alles. De eigenwaarde wat opkrikken doet wonderen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie