Auteur Topic: BARCA - PSG  (gelezen 57555 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Gepost op: 10 april 2013, 21:55:06 »
Hier Pica en Raul, nu zien jullie hoeveel die Spanjolen waard zijn als Messi gekwetst is.
Waar zitten die mannen nu die volgens jullie de titel van beste voetballer ter wereld misschien wel verdienen?
Zonder Messi is zelfs Barca geen zak waard  :111:


Moet de beste speler ter wereld dan bewijzen dat hij de beste is door een blessure? Of om jullie ogen te openen wie de beste is?
Eerste CL wedstrijd waarin Messi niet start sinds 2006 en de uitschakeling is nabij  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2013, 22:09:05 »
Statistisch is dit een zeer zwakke stelling, op 1 toeval een complete theorie ophangen.


Echter allerminst aannemelijk klikt het wel.


Maar nu is de mediahoos in NL vooral gericht op de voetbalaffaires in Hamburg, zeer interessant en uiterst markant. Op dit moment scoort vooral de roddelpers, met zeer amusante analyses.


Daar is Johan Derksen en Yolanthe niets bij.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2013, 22:13:14 »
Messi is intussen ingebracht en al klopt mijn theorie niet, Messi past en hopla, 1-1


TOEVAL PICA?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2013, 22:16:30 »
Maar ik weet waar foots van houdt.....


[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #4 Gepost op: 10 april 2013, 22:18:22 »
En hier houdt foots ook van
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #5 Gepost op: 10 april 2013, 22:23:43 »
Wouw, wouw, wouw
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #6 Gepost op: 10 april 2013, 22:36:51 »
Messi is intussen ingebracht en al klopt mijn theorie niet, Messi past en hopla, 1-1


TOEVAL PICA?


Nee, da's het inzicht van de trainer, die moet een team aanvoelen SM, weet je wel.


Maar Barcelona zal wel geen zelfoverschatte met zichzelf ingenomen ofwel over het paard getilde nepspanjaard als trainer hebben, want hoe erg de heren ook op Real kicken, die Portugees zullen de Spanjaarden toch nooit mogen. (in mijn beperkte observatie overigens nog terecht ook.)


Zelfde vete als een NL trainer in Belgie, of visa versa (alhouwel komt veel minder voor geloof ik).


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #7 Gepost op: 10 april 2013, 22:37:34 »
Wouw, wouw, wouw
Vrouwen dus MET schaarse kledij. Zet die naakt en de helft van de magie is weg. STEMMEN?  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #8 Gepost op: 10 april 2013, 22:47:10 »
Hier Pica en Raul, nu zien jullie hoeveel die Spanjolen waard zijn als Messi gekwetst is.

Die Spanjaarden die geen zak waard zijn, zijn wel Europees en Wereldkampioen!
En wat doet Messi, zonder die Spanjaarden die geen zak waard zijn, bij Argentinië?
In een andere ploeg zonder die waardeloze Spanjaarden zou Messi nooit zoveel prijzen gewonnen hebben!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #9 Gepost op: 10 april 2013, 22:52:15 »
Hier Pica en Raul, nu zien jullie hoeveel die Spanjolen waard zijn als Messi gekwetst is.

Die Spanjaarden die geen zak waard zijn, zijn wel Europees en Wereldkampioen!
En wat doet Messi zonder die Spanjaarden die geen zak waard zijn bij Argentinië?
In een andere ploeg zonder die waardeloze Spanjaarden zou Messi nooit zoveel prijzen gewonnen hebben!
Ja, zoals vandaag.....  :111:
Ik zeg niet dat Spanje niks waard is, het is de beste ploeg ter wereld buiten kijf, al zullen ze binnen 5 jaar moeten winnen van de Rode Duivels om wereldkampioen te worden.
Barca echter zonder Messi is een topploeg, Barca MET Messi is buitenaards.


Trouwens, mooie wedstrijd gisteren van Ronaldo en de zijnen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #10 Gepost op: 10 april 2013, 22:55:00 »
Ja, zoals vandaag.....  :111:
Ik zeg niet dat Spanje niks waard is, het is de beste ploeg ter wereld buiten kijf, al zullen ze binnen 5 jaar moeten winnen van de Rode Duivels om wereldkampioen te worden.
Barca echter zonder Messi is een topploeg, Barca MET Messi is buitenaards.


Trouwens, mooie wedstrijd gisteren van Ronaldo en de zijnen.

België kan het veel ploegen moeilijk maken, zelfs Messi zal moeten zweten om voorbij België te geraken! Denk dat ze als ploeg zelfs beter kunnen zijn dan Messi en de zijnen!

Mooie wedstrijd? Ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is? :-P
Zoals Real Madrid tegen Galatasaray gespeeld heeft krijgen ze van Barça, Bayern, of Dortmund een pak slaag in de halve finale!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #11 Gepost op: 10 april 2013, 23:02:51 »
Ja, zoals vandaag.....  :111:
Ik zeg niet dat Spanje niks waard is, het is de beste ploeg ter wereld buiten kijf, al zullen ze binnen 5 jaar moeten winnen van de Rode Duivels om wereldkampioen te worden.
Barca echter zonder Messi is een topploeg, Barca MET Messi is buitenaards.


Trouwens, mooie wedstrijd gisteren van Ronaldo en de zijnen.

België kan het veel ploegen moeilijk maken, zelfs Messi zal moeten zweten om voorbij België te geraken! Denk dat ze als ploeg zelfs beter kunnen zijn dan Messi en de zijnen!

Mooie wedstrijd? Ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is? :-P
Zoals Real Madrid tegen Galatasaray gespeeld heeft krijgen ze van Barça, Bayern, of Dortmund een pak slaag in de halve finale!
Neen, ik bedoelde mooi dat ze het gehaald hebben, twee Duitse en twee Spaanse ploegen naar de halve finales. En Ronaldo doet het ook op momenten dat het ertoe doet.
Spannend was het zeker wel....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #12 Gepost op: 11 april 2013, 01:07:24 »
Ik zag een zwak Barcelona met weinig glans in hun spel vandaag; veel balverlies, combinaties die niet liepen, weinig druk op de tegenstander.... De eerste wedstrijd tegen AC Milan zagen we ook al een matig spelend Barcelona en hadden ze  daarna een tijdelijke opleving in de return. Nu twee wedstrijden weer achter elkaar tegen PSG met een bedenkelijk niveau; ze zijn lang niet zo dominant meer als 1 a 2 jaar terug. Denk niet dat het alleen door het niet meespelen van Messi komt, er is meer aan de hand, wel is het zo dat een mooie goal of actie van Messi hun zwakker geworden spel kan verbloemen. Hadden ze vandaag tegen Bayern Munchen gespeeld ipv tegen PSG dan denk ik dat vandaag Barcelona uitgeschakeld zou zijn.

Gisteren de uitschakeling van Malaga was een pijnlijke, had ze graag een halve finale in de CL gegund, temeer daar het voor deze ploeg denk ik erg lang zal duren voordat ze ooit weer zo ver komen. Wat de scheidsrechtersniveau betreft, nota bene op de hoogste competitie waar de besten behoren te fluiten, is het droefheid troef; ongelooflijk dat ondanks 5 scheidrechters op het veld die een wedstrijd in rechtvaardige banen moeten leiden en dat er zo'n amateuristisch niveau uit komt. Hoe kun je toch zulke duidelijke buitenspelposities missen als lijnrechters? Hoog tijd dat nieuwe technologie wordt toegelaten in het voetbal, zoals bijv. de haw-eye bij tennis, want bij evenementen waar zo ongelooflijk veel geld in omgaat maakt een organisatie zich compleet ongeloofwaardig wanneer ze de inzet van middelen die helpen tot een rechtvaardiger verloop van een wedstrijd, alsmaar tegen houden.

Verder, ook Real Madrid's spel verre van overtuigend; ze spelen vaak wel erg effectief maar tegen Galatasaray zagen we weer eens een zwak spelend Real. Net zoals bij het Barcelona van de laatste paar maanden, lijkt het hier alsof één speler, in dit geval Ronaldo, nodig is om slecht spel te verbloemen.

Gisteren achtte ik de kansen om de CL te winnen als volgt: 1. Barcelona  2. Bayern  3. Real
Na de wedstrijden van vandaag denk ik zijn de kansen: 1. Bayern  2. Barcelona  3. Real , waarbij ik natuurlijk nog altijd hoop dat Real eindelijk "La Décima" pakt.
Ook Borussia Dortmund zou hem natuurlijk kunnen winnen maar ik denk dat het om de bovenste drie teams zal gaan.
« Laatst bewerkt op: 11 april 2013, 01:36:16 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA - PSG
« Reactie #13 Gepost op: 11 april 2013, 02:29:26 »
Er is maar één ploeg die kan winnen.
Barca dus.
Dat ze niet meer zo dominant zijn als enkele jaartjes geleden, is enkel omdat de tegenstander zich volledig aanpast aan hun spel.
Het is begonnen met Chelsea, en inderdaad, dan beslissen meestal individuele acties of is het met een flits van de beste dat ze de wedstrijd moeten beslissen.
Ook zo voor Real.
En Barca heeft ook al slechte wedstrijden gespeeld deze campagne.


Uiteindelijk zal gewoon de beste winnen, Barca dus...


Over de vierde en vijfde scheids?
Ten eerste staan die lijnezels al langs de verkeerde kant (dezelfde als de lijnrechter), onbegrijpelijk, maar we weten genoeg als we de naam van de voorzitter van de FIFA noemen toch...Blatter...
En dat die gast enkel mag kijkend at de bal over de lijn is, compleet belachelijk.
In deze tijd onaanvaardbaar.


Het is erg simpel, geef die lijnezel videomogelijkheid en binnen de drie seconden weten ze allen dat er sprake is van buitenspel, een schwalbe of een strafschop, een rode kaart.


Ze hebben alle mogelijkheden voorhanden, en dan in een sport waar de economische belangen zo hoog zijn deze technologie niet toepassen, is een regelrechte schande.


Betaal die scheidsen ook eens deftig, maar er professionals van die bakken vol geld verdienen, zodat ze niet gefrustreerd op het plein moeten komen. Hoe kan je nu eerlijk fluiten als je voor een habbekrats moet fluiten in een wedstrijd waar 22 multimiljonairs rondlopen? Gaat gewoon niet.


Maar ja, uiteindelijk wint Barca toch ha ha  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal