Auteur Topic: RB PARTY  (gelezen 64764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #15 Gepost op: 28 mei 2013, 09:25:58 »
Het was voor mij waardeloos en SM je verplaatsen in een ander is ook een gave, ik was er om 20.00 uur en daarvoor was het wel leuk ?, ik hoop het voor jullie maar ik heb 250km gereden na een werkdag van 12 uur om op een homofeestje te komen.
Ik kan hier enkel op zeggen: verplaats je eens in de schoenen van foots en mij.
Want IK IK IK zoals jij altijd schrijft, dat is enkel aan jezelf denken en daarbij een schuldige zoeken.
Ik besluit met te vermelden dat wij ons lesje wel hebben geleerd, alweer iets waar we wijzer van geworden zijn.
En niet geschoten is nooit raak, dus we slikken even en we doen met nog meer moed gewoon verder op de ingeslagen weg.


En TK, ga nu niet iedereen afzeiken die reageert, Rob verplaatst zich in onze schoenen, doe jij dat voor één keer ook?


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #16 Gepost op: 28 mei 2013, 10:11:43 »
Het was voor mij waardeloos en SM je verplaatsen in een ander is ook een gave, ik was er om 20.00 uur en daarvoor was het wel leuk ?, ik hoop het voor jullie maar ik heb 250km gereden na een werkdag van 12 uur om op een homofeestje te komen.
Ik kan hier enkel op zeggen: verplaats je eens in de schoenen van foots en mij.
Want IK IK IK zoals jij altijd schrijft, dat is enkel aan jezelf denken en daarbij een schuldige zoeken.
Ik besluit met te vermelden dat wij ons lesje wel hebben geleerd, alweer iets waar we wijzer van geworden zijn.
En niet geschoten is nooit raak, dus we slikken even en we doen met nog meer moed gewoon verder op de ingeslagen weg.


En TK, ga nu niet iedereen afzeiken die reageert, Rob verplaatst zich in onze schoenen, doe jij dat voor één keer ook?


sm

Rob denkt dat hij een machtswoord kan droppen op deze discussie, de discussie kan dichtgooien en maakt van wat ik schrijf meteen gezeik, en was er niet bij ook nog eens.

ik verplaats me graag in andermans schoenen, zeker als het mijn maat is, na een kilometer ben ik de vorige eigenaar vergeten en heb ik in ieder geval de schoenen nog. ;D

Voor jullie is het ook een matige ervaring dat realiseer ik me goed, dacht je van niet, dan denk je niet echt helder en kun je niet lezen.
Maar als jij schrijft en zoals altijd reageer je een beetje vijandig op mij.....maar in de middag was het wel goed en verder moet je niet zeuren, dat was de kern van je betoog, wie denkt er dan niet aan wie ?...er liepen er wel meer licht teleurgesteld rond..ook rmjhexe vond het niks en Koos idem ( alle 3 ongepopt naar buiten en rmjhexe was er trouwe herdeshond als hij is van 4 uur tot 2 uur s'nachts) en Dupke liep ook niet te stralen..Foots snapt dat beter..die teleurstelling mag je hier uiten en ik MAG lees je mee en lees eens goed.........ik MAG een zwarte piet uitdelen...aan Panthera, meer dan terecht lijkt me.

En ik mag de matige line up aanstippen en ik mag aanstippen dat veel dames op de lijst niet wil zeggen in Panthera dat er wat te boeken valt: ik ben er nog niet uit, of ze gewoon uren in hun kleedkamertjes gaan zitten of op hun kamertjes boven of dat ze uren gepannenkoekt worden, maar een lijst van 25 meiden en maximaal 5 in de bar ruimte te vinden is normaal in Panthera in het weekend.

Daar kunnen andere bezoekers hun voordeel mee doen en dara was een forum toch om begonnen.

Mischien SM kun je als je een post van mij ziet eerst eens tot 10 tellen voordat je weer uit de heup gaat schieten ik word er een beetje moe van namelijk.
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2013, 10:21:55 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #17 Gepost op: 28 mei 2013, 10:18:59 »
LOL  :lol
Rob zijn mening is net zoveel waard als die van jou, ss, foots, dupke, de mijne, ....
De zwarte piet is pistol  :adult :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #18 Gepost op: 28 mei 2013, 11:25:31 »
LOL  :lol
Rob zijn mening is net zoveel waard als die van jou, ss, foots, dupke, de mijne, ....
De zwarte piet is pistol  :adult :035:

Ja Rob mag zeggen wat hij wil, maar het getuigt niet van takt om in te breken op een discussie en zonder deelname en zonder kennis van zaken alles wat de revue gepasseeerd is te betitelen als gezeik. :kissass

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #19 Gepost op: 28 mei 2013, 11:35:51 »
LOL  :lol
Rob zijn mening is net zoveel waard als die van jou, ss, foots, dupke, de mijne, ....
De zwarte piet is pistol  :adult :035:

Ja Rob mag zeggen wat hij wil, maar het getuigt niet van takt om in te breken op een discussie en zonder deelname en zonder kennis van zaken alles wat de revue gepasseeerd is te betitelen als gezeik. :kissass
Rob was op de hoogte en hij wist zelfs af van de leuke namiddag  :lol


Inbreken in een discussie? Krijg nu stenen kloten? What the fuck?
Hij mag zijn mening ventileren, daar beslist hij zelf over, niet foots, niet ik, niet jij, maar hij.


Vrijheid van meningsuiting met het nodige respect en een open discussie, dus ook Rob mag deelnemen, of je dat nu graag wil of niet.


Trouwens, we hebben een discussie over "what went wrong", we gaan ons ook daaraan houden, TK.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #20 Gepost op: 28 mei 2013, 12:23:41 »
LOL  :lol
Rob zijn mening is net zoveel waard als die van jou, ss, foots, dupke, de mijne, ....
De zwarte piet is pistol  :adult :035:

Ja Rob mag zeggen wat hij wil, maar het getuigt niet van takt om in te breken op een discussie en zonder deelname en zonder kennis van zaken alles wat de revue gepasseeerd is te betitelen als gezeik. :kissass
Rob was op de hoogte en hij wist zelfs af van de leuke namiddag  :lol



Hij mag zijn mening ventileren, daar beslist hij zelf over, niet foots, niet ik, niet jij, maar hij.


Trouwens, we hebben een discussie over "what went wrong", we gaan ons ook daaraan houden, TK.

Het is meer een aanzegging om je bek te houden..maar dat vind jij als would be forum dictator toch niet zo erg  ;D
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #21 Gepost op: 28 mei 2013, 12:45:12 »
Het is meer een aanzegging om je bek te houden..maar dat vind jij als would be forum dictator toch niet zo erg  ;D
Er staat weer een smiley achter, dus net zoals die dildo in mijn kont is die dictator een grap?
Beste TK, hou er gewoon mee op, genoeg gescholden voor je teloorgegane 30 euro.
Schelden tolereer ik niet van je, en dan noem je me maar een dictator of wat dan ook.


En voor alle duidelijkheid, ik heb er meer dan genoeg van. Je kent mijn standpunt over het feestje, en het is niet anders, en we kunnen er niks meer aan veranderen, ook driewerf helaas.


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #22 Gepost op: 28 mei 2013, 12:46:50 »
Jongens het is mooi geweest het speelkwartiertje is afgelopen,we gaan weer gewoon aan het werk.
Doe wat je moet doen.

BiGeD

  • Gast
RB PARTY
« Reactie #23 Gepost op: 28 mei 2013, 12:58:00 »
Eerst en vooral mijn oprechte verontschuldiging door mijn afwezigheid, werd namelijk te bed gehouden zonder SEX maar een zware griep aanval.

Dus ondanks mijn afwezigheid wil ik hier toch even iets meegeven aan de lezers van ons forum.

Ik ben dus de laatste om een oordeel te vellen over de party van afgelopen zaterdag, maar ben er wel overtuigd van dat de moderators van ons forum alleen de beste intenties voorhadden om het 3 jarig bestaan van RELAXXXBOARD te vieren met een leuke party met veel animatie ect ....

Maar, je hebt dus ongeveer 40 bezoekers .... dwz , dus ook 40 verschillende meningen, 40 verschillende smaken enz.
Dat het huis PANTHERA niet optimaal gebruikt maakt om met dit gebeuren een goede mondreclame te kunnen bekomen door ....

1. Te weing ontbijt.
2. Te weing/niet bekwaam personeel voor de bediening.
3. TV in de grote ruimte een storende factor is.

Kan best heel goed zijn en een vooropgestelde leuke aangekondigde party letterlijk in het water doen vallen.

Ik richt mij bij deze dus tot de moderators FOOTS, SEXMACHINE, en  de rest die nog heeft meegeholpen ..... KEEP UP THE GOOD WORK rakkers.

Bij de volgende editie zal ik er zeker bij zijn (als ik niet ziek ben he hahaha)
En waarschijnlijk op een andere lokatie .... WHO KNOWS.


Grtz  BiGeD

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #24 Gepost op: 28 mei 2013, 16:12:24 »
Foots en zijn mensen hebben zich goed ingezet mbt het feestje, dat het misgelopen is ,ja aan foots en zijn mensen lag het niet maar ik heb nog nooit in mijn wandelcarriere zo weinig geld(kunnen) uitgeven en dat is ook wel wat waard ;D

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #25 Gepost op: 28 mei 2013, 20:56:32 »
What went wrong? Dolfie was niet in da house ;)

Mannen ik zou gewoon voor dat klote voetbalscherm met één of andere dame wat staan shaken zodat niemand de voetbal kon volgen :pica

Enfin ik was er zoals Rob niet bij maar ik hoop dat ik de volgende keer van de partij kan zijn :035:

Grtz,Dolfie

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #26 Gepost op: 28 mei 2013, 20:59:14 »
Als PR-manager zou ik toch een bepaald slechte zijn dunkt me aangezien ik als ik me niet vergis al enkele weken/maanden kritisch ben op de gang van zaken in Panthera, inclusief op wijzigende gemiddelde dameskwaliteit. Geboekte dames krijgen 1 voor 1 een paspoortje of beschrijving, positief of negatief... als je m'n recensie leest kan u overduidelijk terugvinden dat ik meld dat de club weinig tot geen extra inspanningen had gedaan, dat er enkele dames onboekbaar waren enzovoort... wel oliedom van een PR-manager... ter info want er wordt me hier duidelijk het één en ander verweten: tijdens 9 maanden Panthera bezoeken, en dit somtijds elke week, somtijds vaker, somtijds minder ben ik welgeteld 1 keer met gewonnen vrijkaartje binnengegaan, voorts altijd keurig de entree betaald. Kan ik het helpen dat die club tot voor enkele maandjes een fantastische line-up voor mezelf persoonlijk had, dat de sfeer me er bovenmatig beviel, dat de aanwezige heren en dames me bevielen, dat het eten er naar m'n smaak prima is enzovoort... Maar om nou te stellen dat ik me nooit ofte nimmer kritisch uitlaat over Panthera, naja daar moet ik toch effe hartelijk mee lachen, lees m'n laatste berichten effe door en u zou beter moeten weten... Heb in Panthera en ter uitbreiding in geen enkele club behoefte of nood om witte voetjes te halen, welintegendeel, over zowat elke club (ook favoclubs) schrijf ik pertinent waar het op aan komt, goed of slecht, dat kan me voorts weinig boeien...Ik ben daar net als éénieder een klant, een passant en evenveel entreegeld waard als een andere, en daar is het bottom line mee gezegd...

En nogmaals, dat een Duitse club een all Germany finale van de CL niet naar het achterplan verplaatst, zeker gezien de ligging, daar kan ik (blijkbaar in tegenstelling tot velen) alle begrip voor opbrengen, lijkt me nogal wiedes...En enig empathisch vermogen naar andere rakkers toe is me niet vreemd, als ik me niet stellig vergis heb ik menige rakker (die er om vroeg, of er zelfs niet om vroeg) trachten damestips te geven, zowel positief als negatief, dus me hier als een egocentrisch kereltje neerzetten vind ik wederom ietwat kolderiek. Dat de club weinig extra inspanningen heeft gedaan, inderdaad, dat had ik al gemeld in m'n bijdrage in algemeen topic... de redenen daarvoor zijn me onbekend en helaas ook irrelevant want het is té laat om de klok terug te draaien... maar de club verdient mijn insziens ook enig krediet, zo belabberd vond ik (en een boel anderen) de dag ook weer niet...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #27 Gepost op: 28 mei 2013, 21:01:15 »
Als PR-manager zou ik toch een bepaald slechte zijn dunkt me aangezien ik als ik me niet vergis al enkele weken/maanden kritisch ben op de gang van zaken in Panthera, inclusief op wijzigende gemiddelde dameskwaliteit. Geboekte dames krijgen 1 voor 1 een paspoortje of beschrijving, positief of negatief... als je m'n recensie leest kan u overduidelijk terugvinden dat ik meld dat de club weinig tot geen extra inspanningen had gedaan, dat er enkele dames onboekbaar waren enzovoort... wel oliedom van een PR-manager... ter info want er wordt me hier duidelijk het één en ander verweten: tijdens 9 maanden Panthera bezoeken, en dit somtijds elke week, somtijds vaker, somtijds minder ben ik welgeteld 1 keer met gewonnen vrijkaartje binnengegaan, voorts altijd keurig de entree betaald. Kan ik het helpen dat die club tot voor enkele maandjes een fantastische line-up voor mezelf persoonlijk had, dat de sfeer me er bovenmatig beviel, dat de aanwezige heren en dames me bevielen, dat het eten er naar m'n smaak prima is enzovoort... Maar om nou te stellen dat ik me nooit ofte nimmer kritisch uitlaat over Panthera, naja daar moet ik toch effe hartelijk mee lachen, lees m'n laatste berichten effe door en u zou beter moeten weten... Heb in Panthera en ter uitbreiding in geen enkele club behoefte of nood om witte voetjes te halen, welintegendeel, over zowat elke club (ook favoclubs) schrijf ik pertinent waar het op aan komt, goed of slecht, dat kan me voorts weinig boeien...Ik ben daar net als éénieder een klant, een passant en evenveel entreegeld waard als een andere, en daar is het bottom line mee gezegd...

En nogmaals, dat een Duitse club een all Germany finale van de CL niet naar het achterplan verplaatst, zeker gezien de ligging, daar kan ik (blijkbaar in tegenstelling tot velen) alle begrip voor opbrengen, lijkt me nogal wiedes...En enig empathisch vermogen naar andere rakkers toe is me niet vreemd, als ik me niet stellig vergis heb ik menige rakker (die er om vroeg, of er zelfs niet om vroeg) trachten damestips te geven, zowel positief als negatief, dus me hier als een egocentrisch kereltje neerzetten vind ik wederom ietwat kolderiek. Dat de club weinig extra inspanningen heeft gedaan, inderdaad, dat had ik al gemeld in m'n bijdrage in algemeen topic... de redenen daarvoor zijn me onbekend en helaas ook irrelevant want het is té laat om de klok terug te draaien... maar de club verdient mijn insziens ook enig krediet, zo belabberd vond ik (en een boel anderen) de dag ook weer niet...
+1  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #28 Gepost op: 28 mei 2013, 21:20:06 »
Beste SS,


Het is reeds gezegd:
Een PR manager bent u niet, een gewone kritische klant wel, mij en vele anderen duidelijk zat.


De voetbal mag voor u nogal wiedes zijn, zoals gezegd het waren de afspraken niet. Dat u zich vermaakt heeft bij voetbal met Alina daarin geef ik slechts groot gelijk. Mijns inziens waren de voetballiefhebbers ook zeer duidelijk in de minderheid, de meeste Duitser vierden dat thuis of elders. Het was daardoor zeker beter te combineren geweest.


Zoals ik in een eerder recensie aangaf over eten staat er maar 1 met kop en schouders boven alles en dat is PSR. Uiteraard is een feest ook niet te vergelijken met een gewone dag waardoor Panthera veel meer dagbezoekers had dan binnenloop Duitsers. Ze moesten op de tenen/tippen lopen en ik heb dan ook zeer veel respect voor Ilaria.


Groet, Foots  O0


P.S. geef vanaf nu vooral ook andere heren de kans om er nog iets over te zeggen, argumenten herhalen word zo saai. Dat is ook het enige wat Rob wilde zeggen.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
RB PARTY
« Reactie #29 Gepost op: 29 mei 2013, 13:37:37 »
Het is meer een aanzegging om je bek te houden..maar dat vind jij als would be forum dictator toch niet zo erg  ;D
Er staat weer een smiley achter, dus net zoals die dildo in mijn kont is die dictator een grap?
Beste TK, hou er gewoon mee op, genoeg gescholden voor je teloorgegane 30 euro.
Schelden tolereer ik niet van je, en dan noem je me maar een dictator of wat dan ook.


En voor alle duidelijkheid, ik heb er meer dan genoeg van. Je kent mijn standpunt over het feestje, en het is niet anders, en we kunnen er niks meer aan veranderen, ook driewerf helaas.

Ik heb niet gescholden als je kunt lezen zie je dat mijn reakties hoofdzakelijk inhoudelijk zijn.

HP wilde niet en kon niet daar komt het op neer en op drukke tijden zijn er ook op non party dagen nauwelijks vrouwen beschikbaar. Waar dat aan ligt weet ik nog niet, mischien druk pannenkoek clienteel, vrouwen die er zelf geen zin in hebben en zich onzichtbaar terugtrekken...???? Een kombinatie van deze 2?


Suggereren dat ik jammer om 30 euro is ver voorbij de waarheid, ik treur wel lichtjes om de verloren tijd en de gemiste kans.

En tussen mij en Parnthera is nu na 3 matige bezoekjes wel wat geknapt.....het gaat even duren..zoals je ook niet direct een vriend/vriendin moet opbellen na een verse ruzie...met de woede nog in je lijf.

« Laatst bewerkt op: 29 mei 2013, 14:02:03 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit