Auteur Topic: Belgradostraat 59, Tabu / Taboe  (gelezen 3149 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Belgradostraat 59, Tabu / Taboe
« Gepost op: 3 april 2011, 12:28:10 »
Normaal gesproken doe ik dit niet.
Maar omdat over dit meisje hier op dit forum niets geschreven staat en omdat ik met hetzelfde meisje op hetzelfde adres een gelijkaardige ervaring had, doe ik het toch maar.
Ik citeer uit de topic "Taboe (Gent) - Belgradostraat (bar Shiva)" van een gelijkaardig forum.

Citaat van: solo
in de belgradostraat, - in het midden, zijn er 1 of 2 ramen met daarboven de naam Shiva. voor het eerste raam is de zijkant langs de zijkant (een andere straat)

Ben juist terug, er zat daar een mooi zwart meisje. (+- 16.00 uur)
Prijs afgesproken, betaald, en eens ik uitgekleed was, mocht ik bij haar.
ik wou haar borsten aanraken (wat normaal was) en dit mocht niet, ik moest meer betalen.

ben het direct afgestapt, want zulke praktijken hoef ik niet. welke andere supplementen ging ze me later vragen..)
mijn geld kreeg ik niet terug. (heb nog voorgesteld voor de helft terug te krijgen, maar dit kon niet.)

ik was vroeger, enkele jaren geleden, ook eens binnengegaan bij een zwarte (privé, geen raamprostitutie) en daar was het ook voor alles bij te betalen.
maar dit was het toppunt..

deze vrouw is zwart, is franstalig (franse nationaliteit) en afkomstig uit Senegal.
ze heeft een piercing links boven haar lip.

100% af te raden !!!!!!!!

Gelukkig dat niet alleen vrouwen (achter ramen) zo een mentaliteit hebben, maar dit is de laatste keer dat ik bij een zwarte ga (heeft niets met racistisch te maken, ik vind juist zwarte vrouwen "super hot", maar dit was teveel)

Mijn ervaring dateerd wel van enkele jaren terug, maar ik zal toch proberen te reconstrueren.

Op een mooie zaterdag middag wandel ik door de rosse buurt in Gent.
Niet veel keuze op dat moment en dus ga ik naar de Belgradostraat.
Ter hoogte van nummer 59 in bar Shiva zie ik een mooie negerin staan met op het eerste zicht grote borsten.
Dus ga ik wat langzamer om goed te kunnen kijken.
Terwijl ik voorbij wandel doet ze enkele sensuele tekens naar mij om mij binnen te lokken.
Ik, toen noch niets vermoedend, trap ering en ga binnen.

Zonder een vraag te stellen,
Zonder de prijs te noemen begiint ze mijn hemdsmouwen los te knopen.
Ik blijf niet graag in het onzekere en zeker niet als het over geld gaat.
Dus zeg ik haar "Je voudrais bien savoir avant de commencé le prix standard et le prix pour une demi heure ?".
Daar ontwoordt ze niet dadelijk op en herneemt opnieuw een poging om mijn hemdsmouwen los te knopen, nu toch tegen mijn wil in.
Opnieuw herhaal ik mijn vraag.
Nu begint ze me te verwijten in bewoordingen van , "Vous pensez que vous pouvez tous faire car nous fesons je job ?, "Pensez vous que nous navons pas des droits ?". En nog wat meer van die dingen worden op mij afgevuurd.
Toen zeg ik haar dat dit niet de bedoeling kan zijn en naar buiten wil.
Echter houdt ze me tegen en zegt dat ik eerst moet betalen.
Ik vraag haar betalen voor wat ?
Ze zegt dat haar baas weet dat ik hierbinnen geweest ben en dat ook zij hem moet betalen.
Tenslotte geef ik haar 20 € voor niets.
Maar het enige wat ik toen wou is zonder problemen uit die bar weg geraken.
Ze ontving de 20 € en liet me dan door.
Blij dat ik zonder kleerscheuren ervanaf was.
Niet voor herhaling vatbaar.
jullie zijn gewaarschuwt.
« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 23:37:45 door mechelen »