Auteur Topic: TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS  (gelezen 62824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest165414

  • Gast
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #15 Gepost op: 12 augustus 2020, 17:46:59 »
Citaat
De avondklok werd tijdelijk afgevoerd vanwege de hittegolf, maar wordt vannacht (woensdag op donderdag) opnieuw ingevoerd als een “nachtklok”. Tussen 1.30u en 5u zullen niet-essentiële verplaatsingen verboden zijn. Niet meer vanaf 23u dus, zoals voor de hittegolf. Daarom gebruikt Antwerps gouverneur Cathy Berx de term nachtklok in plaats van avondklok.

Alleen wie een essentiële verplaatsing, een verplaatsing om medische redenen, een verplaatsing van of naar het werk of een verplaatsing van of naar een vakantieplek maakt, mag zich in de provincie Antwerpen tussen 1.30u en 5u in de openbare ruimte begeven. “Dat is noodzakelijk om afterparty’s en feestjes te vermijden”, zo verdedigde Cathy Berx de nieuwe nachtklok.
Bron GVA

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #16 Gepost op: 12 augustus 2020, 20:36:48 »
Ramen dus gewoon open tot 1 u, gelijk met de cafés sluiten.
De maatregelen zijn van kracht tot einde augustus, dus laten we hopen dat mevrouw "leidster" Bercx, ik durf bijna geen fuhrer meer zeggen (ja ja, NLNU, de hoofdletter en de umlaut, I know       ;D ;D ;D           ) , tegelijk met het schooljaar ook haar verstand terug gaat vinden. En stuur die vleermuizenneuker ook maar terug naar school, het is nodig.

Dan kunnen we per 1 september naar de "normale" situatie terugkeren .... feesten als de beesten de ganse nacht namelijk ....

Nu mogen we in het donker niet meer buiten, want 's nachts verspreidt het virus zich veel sneller dan overdag toch .... een vleermuis is after all een nachtbeestje, dus ik begrijp hun redenering      :-\ :party0036: 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #17 Gepost op: 12 augustus 2020, 23:11:33 »
Neen dus. Iedereen zal er 'iets' moeten van krijgen om antistoffen aan te maken. En mensen opsluiten en oversensibiliseren  op het vlak van hygiene, dat werkt net averechts als het erop aan komt om je afweersysteem te trainen.

Die verbeterde hygiëne is juist de grote boosdoener bij veel ziektes, en niet alleen bij dit coronavirus, dat ook nog eens veel minder ernstig is dan men ons wil doen geloven.
Dat is een wijsheid die ook de vorige generaties al wisten: mensen met smetvrees en een overdreven hygiene, worden kasplantjes die bij het minste virusje onderuit gaan. Een afweersysteem moet je trainen en onderhouden.

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #18 Gepost op: 15 augustus 2020, 13:49:02 »
Ramen dus gewoon open tot 1 u, gelijk met de cafés sluiten.
Ja, dat dacht ik ook toen ik vernam dat de sluitingstjd van de horeca weer 01:00 zou zijn.  Dus de dienstwisseling blijft tussen 16:00 en 17:00 ongeveer, neem ik aan?  En de speciale situatie van VL 12 (geen dienstwissel) verdwijnt, dus ook aldaar een dienstwisseling rond 16:00?  Klopt dat allemaal?
Overigens: ik had misschien beter niets gezegd over mijn privéplannen en wil liever niet al te veel zijsporen berijden met pogingen om het virus te bagatelliseren, maar mijn redenering is: hoe meer besmettingen er zijn in de regio, hoe meer risico is dat een dame een besmette klant heeft gehad, dus hoe meer risico er is dat zij besmet is (zonder het te weten, veel besmettingen veroorzaken geen symptomen), dus als ik haar bezoek, is er meer risico dat ik besmet wordt ... en dat wil ik vermjiden.  Net als bij andere virussen (ook een verkoudheid of wat dan ook) is er een besmettingsrisico bij intiem contact.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #19 Gepost op: 15 augustus 2020, 14:06:42 »
Ramen dus gewoon open tot 1 u, gelijk met de cafés sluiten.
Ja, dat dacht ik ook toen ik vernam dat de sluitingstjd van de horeca weer 01:00 zou zijn.  Dus de dienstwisseling blijft tussen 16:00 en 17:00 ongeveer, neem ik aan?  En de speciale situatie van VL 12 (geen dienstwissel) verdwijnt, dus ook aldaar een dienstwisseling rond 16:00?  Klopt dat allemaal?
Overigens: ik had misschien beter niets gezegd over mijn privéplannen en wil liever niet al te veel zijsporen berijden met pogingen om het virus te bagatelliseren, maar mijn redenering is: hoe meer besmettingen er zijn in de regio, hoe meer risico is dat een dame een besmette klant heeft gehad, dus hoe meer risico er is dat zij besmet is (zonder het te weten, veel besmettingen veroorzaken geen symptomen), dus als ik haar bezoek, is er meer risico dat ik besmet wordt ... en dat wil ik vermjiden.  Net als bij andere virussen (ook een verkoudheid of wat dan ook) is er een besmettingsrisico bij intiem contact.

Dat laatste slaat als een tang op een varken.
Niemand heeft weet van het aantal besmettingen, aangezien niet iedereen getest wordt.
Heb je je nooit afgevraagd dat het toch o zo raar is, dat nu Antwerpen beschouwd wordt als oorlogsgebied?
En dat terwijl er (volgens hun eigen communistische statistieken) sinds de tweede golf geen extra doden te tellen vallen (en nog steeds houden ze geen rekening met griepdoden of mensen die hoogbejaard zijn en toch het einde  van de zomer niet zouden halen)
We zitten op 6 doden per dag in België, en zonder Corona zouden dat er evenveel zijn.
Die paniek die jij vertoont willen ze net in ons proppen, om zo bij het volgende virus dat ze ontdekken (dat er waarschijnlijk al lang is) weer alles plat te leggen.
Verkeerd beleid, verkeerde aanpak door mensen die niks van economie noch van sociaal leven kennen.
Dat de bevolking daarin mee gaat, willen ze uiteraard. En dat de schrik er goed in zit, toont jouw bijdrage.
Ik ben geen non-believer, het virus bestaat, maar zoals met alle andere familieleden van de Corona-virussen, moeten we er leren me omgaan, niet er angstig van zijn.
Ik hoor niemand roepen om alles plat te leggen omdat de griep in het land is.
ik heb jou ook nooit horen zeggen dat je niet naar de hoeren gaat bij een griepepidemie, die is er namelijk 1 tot 2 x per jaar. Vallen nog steeds (MET VACCIN) veel meer doden mee dan bij Covid-19.
Groepsimmuniteit kan j enkel opbouwen met een groot deel van de bevolking in aanmerking te laten komen met het virus, 99 percent gaat daar geeneens weet van hebben of ziek van worden. Wat ze nu doen is angstvallig Covid-19 ontlopen.
En het ergste?
Dat is tegen dat er een vaccin is, dan laat iedereen zich inenten met het virus. En daar gaan ook mensen van sterven, dat is namelijk net hetzelfde als nu besmet worden, 99 percent van de mensen die ingeënt aan worden maken dan antistoffen aan (die ingespoten zijn), 1 percent gaat ziek worden van het vaccin of zelfs ervan sterven.
GEEN VERSCHIL MET NU.

Laat je ook niet zo afschrikken dor de percentages die ze gebruiken .... de ziekenhuisopnames stijgen met (ik zeg maar zoiets) met 30 percent tegenover vorige week.
Juist, als ze nu eens zouden zeggen: er zijn deze week 100 meer ziekenhuisopnames dan afgelopen week, dan heb je een juister beeld.
Want tijdens de eerste golf stegen de ziekenhuisopnames met 300, maar dat was dan op al 3000 opgenomen patiënten, dus procentueel veel minder, maar uiteindelijk telt alleen het aantal mensen op intensieve zorgen en het aantal doden (AAN coVID-19). En die cijfers hebben ze NIET.

Jij loopt evenveel kans op besmetting als je in de supermarkt een karton eieren in je winkelkar laadt. Dat karton is ingepakt op de boerderij, naar de veiling gegaan, op de vrachtwagen, uitgeladen door winkelmedewerkers, bepotel door klanten, door jou in je winkelwagen geladen, door de kassier verwerkt.
Even gevaarlijk dan een hoer te bezoeken, want bij de hoer in kwestie besef je het gevaar, bij het kopen van een karton eieren denk jij niet na.


De shifturen:
Ik weet niet wat VL12 nu heeft gedaan, maar dat hoor ik wel van de bazin van de Flux
Uiteraard gaan er voor de rest gewoon 2 shifts door, eentje van 7 u tot 16 -17 u n de tweede van 16 u - 17 u tot 1 u  's nachts.
Hangt er gewoon vanaf wie de eigenaar is van het pand, die Hollandse eigenaar waar de Leo voor werkt (met 80 ramen, dacht ik) die doet de shiftwissel om 17 u, de rest om 16 u.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #20 Gepost op: 16 augustus 2020, 14:42:40 »
De shifturen:
Ik weet niet wat VL12 nu heeft gedaan, maar dat hoor ik wel van de bazin van de Flux
Uiteraard gaan er voor de rest gewoon 2 shifts door, eentje van 7 u tot 16 -17 u n de tweede van 16 u - 17 u tot 1 u  's nachts.
Hangt er gewoon vanaf wie de eigenaar is van het pand, die Hollandse eigenaar waar de Leo voor werkt (met 80 ramen, dacht ik) die doet de shiftwissel om 17 u, de rest om 16 u.
Bedankt, dat is duidelijk en we horen zeker van u wanneer u de informatie over VL 12 heeft!
Verder rijd ik niet verder op het zijspoor van mijn persoonlijke beslissingen, ik heb nergens de keuzes van anderen bekritiseerd en hoef mijn keuzes niet te verdedigen, mijn excuses ervoor dat ik iets erover heb gezegd.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #21 Gepost op: 16 augustus 2020, 15:42:26 »
ik heb nergens de keuzes van anderen bekritiseerd en hoef mijn keuzes niet te verdedigen, mijn excuses ervoor dat ik iets erover heb gezegd.
Hier mag iedereen zijn gedacht neerschrijven. Ook al zijn het persoonlijke keuzes, soms gaan anderen net daardoor toch nadenken daarover.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #22 Gepost op: 21 augustus 2020, 10:58:53 »
Thalysman,

Gisteren bij Linda op het terras van de Flux gezeten.
Ze houden nog steeds 1 shift aan op de Vingerlingstraat 12.
Ik zal het met haar woorden zeggen: "Je moet de meisjes ook geld laten verdienen, want die zorgen voor de huur, en je kan moeilijk 2 shiften tewerkstellen, ze verdienen nu al bijna niks"
En daarbij nog steeds aan verminderde prijs, dus die dames hebben tenminste een huisbazin die een hart heeft voor de dames.

En daarbij aansluitend, heel wat ramen blijven dicht, dus de eerste gevolgen van de vleermuis zijn dus al te merken.
Zo is bijvoorbeeld VR14 en VR12 volledig donker, ze krijgen het niet meer aan de straatstenen verhuurd met hun "idioot hoge prijzen voor idioot korte shifts"
Ik vind dat een zeer positief ding, BTW, dat de eigenaars het ook eens in hun portefeuille voelen.
Indien ze allen dubbele shifts aanboden aan verminderde prijs (Vingerlingstraat 12 verhuurt nu aan 65 of 70 euro voor de dubbele shift), zouden ze alles verhuurd krijgen. Neen, ze willen er alles uit, de huisjesmelkers, en wensen 150 euro en meer per dag te vangen voor 1 raam terwijl de straten leeg zijn ..... hopelijk komen er meer en meer panden leeg, zodat ze wel MOETEN zakken met hun prijzen, of hun ramen tijdelijk sluiten.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #23 Gepost op: 21 augustus 2020, 12:02:35 »
Linda verdient een standbeeld in het SKW.

En hoe dan ook, vroeg of laat zal de harde wet van vraag en aanbod bij alle verhuurders meespelen. Men kan proberen om te blijven uitzuigen om zoveel mogelijk te verdienen, maar als de vraag blijft dalen, zal het aanbod die trend moeten volgen met zijn prijzen. De meisjes 'doen' misschien soms gek, maar ze ZIJN niet gek hoor.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #24 Gepost op: 21 augustus 2020, 12:07:55 »
Linda verdient een standbeeld in het SKW.

En hoe dan ook, vroeg of laat zal de harde wet van vraag en aanbod bij alle verhuurders meespelen. Men kan proberen om te blijven uitzuigen om zoveel mogelijk te verdienen, maar als de vraag blijft dalen, zal het aanbod die trend moeten volgen met zijn prijzen. De meisjes 'doen' misschien soms gek, maar ze ZIJN niet gek hoor.
Ze "verdient" al genoeg aan mijn Orvals ...  ;D
Maar alle gekheid op een stokje, ja, ze verdient een standbeeld, eens een niet-geldwolf onder de verhuurders, maar voorlopig bevestigt enkel deze uitzondering de regel.
Toch voel je aan je water dat er iets gaat veranderen, tenzij er snel werk gemaakt wordt van de openingsuren in de horeca .... zodra dat idioot sluitingsuur om 1 u afgeschaft wordt, herpakt het vanzelf.
Als dat niet snel gebeurt, gaan er nog veel meer panden leeg komen te staan.
en de meeste eigenaars zijn te geldwolf en bijgevolg te dom om te beseffen dat nu een beetje toegeven, later veel meer gaat opbrengen.

Ach, laat ze maar, ik hoop dat ze het water snel tot aan de lippen voelen, want hoe rijk ze allemaal ook zijn, ze hebben een levensstandaard opgebouwd naargelang de inkomsten en die valt terug pop 30%, ik hoop dat ze snel allemaal in de problemen raken ..... de meesten lenen wel verschrikkelijk veel geld om een pand te kopen .... hun verdiende loon is een beetje ellende, daar waar ze de meiden nu induwen als een boemerang terug op hun verwaande rijke kop
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #25 Gepost op: 22 augustus 2020, 10:21:19 »
En de crisis laat zich deftig voelen bij de huisjesmelkers daar in het skw.
Gisteren na 20 u met de Leo op het terras van de Flux gesukkeld en daar blijven hangen.
De kamers van zijn baas worden nu verhuurd per shift aan 350 euro per week, doen de dames dubbele shiften is het 500 euro per week.
Lijkt nog steeds heel veel geld, maar is minder dan de helft van voor de crisis.
Tja, ze zullen moeten of ze krijgen hun ramen niet meer aan de vleermuizen verhuurd
We spreken dus nu van huurprijzen van 50 euro per dag voor een korte shift (en dat komt van rond de 85-100 euro), en voor een dubbele 70 per dag, dat was voorheen 180-200 euro per dag.

Het is niet dat de dames daardoor rijk gaan worden, maar dan is de kans toch al veel groter dat ze geen geld moeten toesteken om te komen werken.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #26 Gepost op: 22 augustus 2020, 12:09:04 »
Dit had al eerder moeten gebeuren he. Dan waren er minder meisjes weggevlucht op 'vakantie' en dergelijke. Iedereen moet overal de tering naar de nering stellen. Toen bleek dat de meisjes de huurprijzen nauwelijks bij elkaar kregen, hadden de verhuurders al een tegemoetkoming mogen doen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #27 Gepost op: 22 augustus 2020, 12:13:22 »
Ik vernam onlangs dat enkele dames op hun poot gaan spelen zijn op het bureau van de VT omdat men niets aan de prijzen wilde doen. Even later zakte de prijs voor de dagshift toch plots naar 60 Eur. VT heeft dus ook een toegeving gedaan.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #28 Gepost op: 31 augustus 2020, 14:06:36 »
Vanmorgen moet ik zeggen dat er in VT eigenlijk relatief, vergeleken met de SS, de VL en de VR, nog een tamelijke bezetting was. De prijsaanpassing zal hier wellicht voor iets tussen zitten. Ook de andere verhuurders zijn uiteraard moeten zakken met de prijzen. Vandaag was t 100 euro voor de hele periode van 7.00u tot 1.00u.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #29 Gepost op: 31 augustus 2020, 14:56:07 »
Vanmorgen moet ik zeggen dat er in VT eigenlijk relatief, vergeleken met de SS, de VL en de VR, nog een tamelijke bezetting was. .
De site van VT even gecheckt zopas. Drie kamers van de achtenvijftig in gebruik :-(
Weet natuurlijk nie of deze info strookt met de werkelijkheid, maar ga me in elk geval de verplaatsing besparen nu