Auteur Topic: Schippersstraat 35/1 Alice  (gelezen 8944 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Gepost op: 3 januari 2012, 21:22:21 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 35/1
Naam: Alice
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 20
Haarkleur: Bruin
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1  meter 75
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: ?
Service: ?
Shift: Dagshift
Kosten: ?

Voilà Civicske, dit is het paspoortje van Alice. Ikzelf ben er nog niet bij geweest. Wel ben ik eens benieuwd naar haar service want met haar trampstamp en navelpiercing ziet ze er wel lekker uit, moet ik bekennen! :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2012, 22:57:27 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 35/1 (naast de frituur)
Naam: Alice
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22 (nog niet echt te weten gekomen, maar is niet zo belangrijk voor mij)
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Grijs of Groen
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: A-cup (flinke A !)
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend
Shift: Dagshift
Kosten: 100€ / 40 min.
Tattoo: Ja (boven haar lekker kontje :P)
Piercings: Ja (navel)
Talen: Engels, Frans

Agelopen dinsdag was ik weer op wandel in het door velen zo geliefde SKW. En dat met zo'n kutweer, maar als Civicske héét staat is er geen houden meer aan. :P Dus niet te lang rondgelopen en binnengestapt bij Alice die daar weer zo lekker stond te wezen in haar setje met jartellen. Jammie, jammie ......

Ik ben al enkele keren bij haar geweest en steeds met "big smile" naar buiten gegaan. Tijd dus dat ze hier ook een plaatsje krijgt op dit board. Ze staat sinds kort dus definitief op SS35/1. Vroeger stond ze altijd op 24/8 aan de overkant.

Alice heeft een knap snoetje met mooie ogen vooral. Ze is heel slank en heeft echt een wespentaille ! Ik zie dit wel graag maar er zou toch een beetje gewicht mogen bijkomen. ;) Wat meteen opvalt als de kleedjes uit zijn, zijn haar leuke, jeugdige tietjes. Maar haar tepeltjes zijn naar binnen (tja, hoe moet ik dit hier nu goed zeggen?) Ik had het nog nooit zelf gezien, maar voor mij is het alvast geen probleem. Ze begon er de eerste keer zelf over en ze gaat het (voorlopig) niet laten corrigeren. Ze heeft haar tepeltjes aanvaard zoals ze zijn. :)

Tussen Alice en mij is er wel een klik. Ze lacht, plaagt graag af en toe, net zoals ik. Het is gewoon altijd een leuke boel !

Dus dinsdag stapte ik met een broek vol goesting binnen bij haar. Tijdens het uitkleden en wasje kwamen we (hoe juist weet ik niet meer) op het onderwerp "dirty talk" en of ik daar tegen kon. Natuurlijk  ;), is eens iets anders. We hebben daarbij echt goed gelachen, lees maar verderop ! Dus snel het bed op waar ze lekker met mijn beste vriend begon te spelen en ook de balletjes werden niet vergeten. Yeaaah ! CD aan en Alice begon zachtjes te pijpen. Ze lag zo dat ik met haar kaal poesje kon spelen en likken. Op een bepaald moment zei Alice: put your fucking finger in my hot pussy. Allright ! Mijn middelvinger schoof in en uit haar strakke kutje. Dan was het mijn beurt voor wat dirty talk. Ik lag haar op haar rug en ging over haar zitten. Now, I'm going to fuck your mouth. Alice nam mijn paal in haar mondje en ik begon zachtjes te "moven". Niet te diep maar wel erg geil om te zien. Jeezus !!

Ik trok haar dan zachtjes van het bed en vroeg haar om rechtstaand beginnen te neuken. No problem, I want to feel your big dick in my pussy. 1 beentje op het bed gezet en ik schoof hem lekker binnen. Wat was dit standje lang geleden ! Geil, geil .... met nog wat dirty talk erbovenop. Alice houdt ook altijd haar schoenen aan, wat me nog meer opwindt. Dan terug het bed op voor een gewone missio en al snel voelde ik het opborrelen. Dus eventjes de beentjes in mijn nek genomen en na enkele stoten vloog het condoom vol.

Dus rakkers, dit was de beste sessie van allemaal met Alice. Ik denk niet dat je bij een eerste bezoekje alles (of dit) kunt verwachten en met het ene hoertje klikt het al wat beter dan met het andere.

Civicske   










In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2012, 23:03:36 »
No problem, I want to feel your big dick in my pussy.

Als ze had gezegd, I want to feel your big dick in my wet pussy dan was het verbaal een tophoer!

Ik zal ze een van de weken is gaan opleren! ;)

Nu ik die recensie gelezen heb, zal ik ze mogelijk ook eens bezoeken want ik vond haar er altijd al lekker uitzien maar er is zoveel te doen...
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 23:05:14 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2012, 23:09:28 »
Big dick  ???  !!!


Prachtige schrijversontgroening van Civicske en zo te lezen gaan we veel, heel veel lol hebben hier.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2012, 23:26:21 »
Als ze had gezegd, I want to feel your big dick in my wet pussy dan was het verbaal een tophoer!

Ja Roberto, dat weet ik niet meer juist :). Ze gebruikt allezins heel weinig glijmiddel, dus al bij al is de kans héél héél groot dat ik bij haar nog binnenwip haha
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #5 Gepost op: 5 januari 2012, 23:33:28 »
Big dick  ???  !!!
Prachtige schrijversontgroening van Civicske en zo te lezen gaan we veel, heel veel lol hebben hier.
Groet, Foots  O0

Alle hoertjes zeggen dat tegen alle klantjes, Foots ! De mannen hebben dat toch zo graag hé ;) Ik schrijf ook al langer mijn avontuurtjes neer hoor, maar op een ander forum. Dankzij Roberto1989, heb ik dit board leren kennen. Ik vind het hier plezanter en plezanter worden. Ik ga niet altijd op 2 plaatsen posten, dat staat vast.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

guest237

  • Gast
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #6 Gepost op: 30 maart 2012, 15:52:36 »
Alice stond al lang op mijn verlanglijstje, al zeker een jaar ofzo. Van toen ze nog in de SS24 zat (zij aan de ene kant en Ambra aan de andere kant van SS24, en de rest van SS24 speelde geen rol meer want dat waren de 2 knapsten daar imo. Beide heb ik hen nooit daar bezocht, maar bij de ene ben ik nu al regelmatige klant en ik vermoed dat het bij Alice ook wel zo zal worden). Ze is echt een 'Gopher-meisje' kwa uiterlijk.
Maar aan de overkant zat toen mijn favorietje, dus is het er nooit van gekomen.

Vandaag dan toch maar eens langsgegaan. Aan het raam kijkt ze, zo vind ik toch, telkens nogal zuur. Zelfs als je oogcontact maakt. Maar eens binnen was het een spontane dame die me met plezier , zo leek het toch  :P, wou verwennen.

Bij het binnenkomen begon ze al direct te helpen met uitkleden. En voor ik het goed besefte was ze me al aan het pijpen, terwijl zij op het bed zat en ik nog naast het bed stond.  Dit was wel een aangename verrassing.
Het neuken op zich was goed, geen uitschieter, maar wel enorm plezant om van te genieten met dat prachtige lijf van haar. Uiteindelijk heb ik me met de hand laten klaarkomen wat geen  probleem was voor haar.
Vaste klant zal ik er niet worden, maar af en toe eens langsgaan om van haar knappe lijf te genieten, dat zal wel gebeuren.  :)


Edit: Ah, voor het paspoort te updaten, ze is 23 jaar.
En of die A-cup klopt? Das eerder een B, of anders toch een serieuse A ;)

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #7 Gepost op: 30 maart 2012, 16:41:50 »
Mooi verslagje Gopher over Alice in Wonderland ! ;) Spijtig genoeg heb ik niet veel meer de kans om in de dagshift in het SKW te verschijnen. Inderdaad, Alice staat nooit zot te doen achter haar raam en probeert ook niet om lopers op een slinkse wijze binnen te lokken. Maar als je echt goed oogcontact maakt en vooral wat blijft treuzelen, dan komt er zo een glinstering in haar knappe, bambi oogjes en een mooi lachje tevoorschijn. Een volgende keer dat je voorbij haar vitrine stapt, zal het helemaal anders zijn. Bij mij toch, allezins :P

Klaarblijkelijk ben ik geen echte cup kenner maar ik heb wel al vele maten in mijn handen gehad. ;D Voor mij zijn Alice haar jongens (tjes) van het A kaliber. (flinke A inderdaad, zoals ik al schreef in haar paspoortje)

Ik hoop hier nog meer van jouw uitspattingen te lezen op dit board !
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

guest24059

  • Gast
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #8 Gepost op: 12 juli 2012, 23:04:15 »
Als ik de juiste Alice voor me heb, staat deze naast blonde Nicole...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #9 Gepost op: 12 juli 2012, 23:19:51 »
Als ik de juiste Alice voor me heb, staat deze naast blonde Nicole...
Dat klopt.
Welkom, Audrey  ;)


Ik wil alleen niet dat je je wreekt op hookers, ik zie in je profiel staan "gebanned lid van hookers", en laat dat geen invloed hebben op je schrijfsels hier  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #10 Gepost op: 13 juli 2012, 01:53:49 »
Als ik de juiste Alice voor me heb, staat deze naast blonde Nicole...
Dat klopt.
Welkom, Audrey  ;)


Ik wil alleen niet dat je je wreekt op hookers, ik zie in je profiel staan "gebanned lid van hookers", en laat dat geen invloed hebben op je schrijfsels hier  ;)

Ook namens mechelen een van harte welkom geheten, en schrijf maar veel ... :P

guest24059

  • Gast
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #11 Gepost op: 13 juli 2012, 10:54:00 »
Als ik de juiste Alice voor me heb, staat deze naast blonde Nicole...
Dat klopt.
Welkom, Audrey  ;)


Ik wil alleen niet dat je je wreekt op hookers, ik zie in je profiel staan "gebanned lid van hookers", en laat dat geen invloed hebben op je schrijfsels hier  ;)

Ik wreek niks. Ik schrijf daar weer onder de naam Hounddoggy dus lijdt aan een soort meervoudige persoonlijkheidsstoornis met onbewuste toestemming van de gedachtepolitie aldaar.

Mag ik hopen dat de heren mods hier iets minder fijngevoelig omgaan met speldeprikjes?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #12 Gepost op: 13 juli 2012, 18:04:05 »
Als ik de juiste Alice voor me heb, staat deze naast blonde Nicole...
Dat klopt.
Welkom, Audrey  ;)


Ik wil alleen niet dat je je wreekt op hookers, ik zie in je profiel staan "gebanned lid van hookers", en laat dat geen invloed hebben op je schrijfsels hier  ;)

Ik wreek niks. Ik schrijf daar weer onder de naam Hounddoggy dus lijdt aan een soort meervoudige persoonlijkheidsstoornis met onbewuste toestemming van de gedachtepolitie aldaar.

Mag ik hopen dat de heren mods hier iets minder fijngevoelig omgaan met speldeprikjes?
Ik hou van stootjes incasseren, als ik er op tijd ook zelf eentje mag uitdelen  ;D
Met andere woorden, hier ben je vrij te schrijven, liefst over onze hobby, maar het mag over vanalles zijn, zolang het met respect gebeurt, leggen we jou geen duimbreed in de weg.


Veel lees- en schrijfplezier toegewenst...


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest24059

  • Gast
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #13 Gepost op: 13 juli 2012, 18:31:14 »
Als ik de juiste Alice voor me heb, staat deze naast blonde Nicole...
Dat klopt.
Welkom, Audrey  ;)


Ik wil alleen niet dat je je wreekt op hookers, ik zie in je profiel staan "gebanned lid van hookers", en laat dat geen invloed hebben op je schrijfsels hier  ;)

Ik wreek niks. Ik schrijf daar weer onder de naam Hounddoggy dus lijdt aan een soort meervoudige persoonlijkheidsstoornis met onbewuste toestemming van de gedachtepolitie aldaar.

Mag ik hopen dat de heren mods hier iets minder fijngevoelig omgaan met speldeprikjes?
Ik hou van stootjes incasseren, als ik er op tijd ook zelf eentje mag uitdelen  ;D
Met andere woorden, hier ben je vrij te schrijven, liefst over onze hobby, maar het mag over vanalles zijn, zolang het met respect gebeurt, leggen we jou geen duimbreed in de weg.


Veel lees- en schrijfplezier toegewenst...


sm

Ok dank je, tot vanavond in de buurt!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/1 Alice
« Reactie #14 Gepost op: 13 juli 2012, 19:18:08 »
Ik zit in de buurt maar je gaat me niet zien, want met dit weer kom ik mijn kot niet uit  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal