Auteur Topic: LIVE FROM LIVING ROOM  (gelezen 186105 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #105 Gepost op: 2 juli 2017, 02:58:11 »
Nu had ik deze zaterdag wel wat beters te doen dan LR te bezoeken maar wat ik van een doorgewinterde LRer per WhatsApp vernzm stemde mij niet bepaald vrolijk.
eerst het positieve,  Theke Anna is terug maar dan,,, dat er vooral veel Turken kwamen zou ik nog niet zo erg gevonden hebben maar wel dat pzc blijkbaar not done anymore is. Zeker bij de nieuwe, de anderen willen het nog maar vragen toeslag. In de kamers hangt het reglement en zijn condooms beschikbaar.  Maar vooral, de deuren mogen niet meer op slot, dit om te kunnen controleren. LR gaat zo veel van hun trouwe klanten verliezen.
ik vrzag me af of de  paniekzaaierij op een forum (38p!) Hier mee aan geholpen heeft

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #106 Gepost op: 2 juli 2017, 10:24:22 »
Nu had ik deze zaterdag wel wat beters te doen dan LR te bezoeken maar wat ik van een doorgewinterde LRer per WhatsApp vernzm stemde mij niet bepaald vrolijk.
eerst het positieve,  Theke Anna is terug maar dan,,, dat er vooral veel Turken kwamen zou ik nog niet zo erg gevonden hebben maar wel dat pzc blijkbaar not done anymore is. Zeker bij de nieuwe, de anderen willen het nog maar vragen toeslag. In de kamers hangt het reglement en zijn condooms beschikbaar.  Maar vooral, de deuren mogen niet meer op slot, dit om te kunnen controleren. LR gaat zo veel van hun trouwe klanten verliezen.
ik vrzag me af of de  paniekzaaierij op een forum (38p!) Hier mee aan geholpen heeft

Dat laatste heeft niks te maken met paniekzaaierij op de forums. De clubs willen nu eenmaal een beeld naar buiten vormen dat ze zich keurig aan de regeltjes houden. Gisteren in Acapulco Gold affiches bij de receptie en in elke kamer waarop de condoomplicht stond vermeld.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #107 Gepost op: 2 juli 2017, 10:36:16 »
Nu had ik deze zaterdag wel wat beters te doen dan LR te bezoeken maar wat ik van een doorgewinterde LRer per WhatsApp vernzm stemde mij niet bepaald vrolijk.
eerst het positieve,  Theke Anna is terug maar dan,,, dat er vooral veel Turken kwamen zou ik nog niet zo erg gevonden hebben maar wel dat pzc blijkbaar not done anymore is. Zeker bij de nieuwe, de anderen willen het nog maar vragen toeslag. In de kamers hangt het reglement en zijn condooms beschikbaar.  Maar vooral, de deuren mogen niet meer op slot, dit om te kunnen controleren. LR gaat zo veel van hun trouwe klanten verliezen.
ik vrzag me af of de  paniekzaaierij op een forum (38p!) Hier mee aan geholpen heeft

Dat laatste heeft niks te maken met paniekzaaierij op de forums. De clubs willen nu eenmaal een beeld naar buiten vormen dat ze zich keurig aan de regeltjes houden. Gisteren in Acapulco Gold affiches bij de receptie en in elke kamer waarop de condoomplicht stond vermeld.
Klopt, en schrijven dat de oude garde het nog wel wil doen mits toeslag is dom .....
Heb ik nu al niet twintig keer gevraagd het woord condoom weg te laten????

IK GELOOF ER GEEN WOORD VAN, VOLGENS MIJ DOEN ZE HET ALLEMAAL NETJES MET CONDOOM VANAF EENZEVENZEVENTIEN, OOK IN LR

note sm: en liefst laten doodbloeien nu effe ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #108 Gepost op: 2 juli 2017, 13:35:25 »
Dit is juist de essentie van het probleem.  Dat is hetzelfde dan dat je in een topic over oorlog de woorden geweld en wapens niet mag gebruiken.
maar soit, dat sommigen toeslag willen vragen impliceert niet dat ze dat allemaal doen.ze prijzen zich toch op die manier uit de markt
en idd in de draadjes en meisjesverslagen lijkt het  opportuun dat woord niet meer te gebruiken.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #109 Gepost op: 2 juli 2017, 13:50:32 »
Dit is juist de essentie van het probleem.  Dat is hetzelfde dan dat je in een topic over oorlog de woorden geweld en wapens niet mag gebruiken.
maar soit, dat sommigen toeslag willen vragen impliceert niet dat ze dat allemaal doen.ze prijzen zich toch op die manier uit de markt
en idd in de draadjes en meisjesverslagen lijkt het  opportuun dat woord niet meer te gebruiken.
Neen deket, je kan gerust recensies schrijven of clubverslagen zonder het woord condoom te gebruiken .....
Wat jij doet is vertellen dat jouw land zenuwgas gebruikt in een oorlog en dat in de media gooit, terwijl dat gas verboden is door internationale verdragen .....

Je bericht impliceert inderdaad niet dat ze het ALLEMAAL doen, MAAR WEL dat er zijn in LR die het doen ..........       

Het lijkt mij opportuun gewoon ook niet in dit topic te gaan vertellen dat er sommige dames zijn die het zonder doen ......

VOLGENS MIJ HOUDEN ALLE DAMES ZICH IN LR AAN DE NIEUWE PROSTITUTIEWET ...... MOET IK ER EEN TEKENING BIJ MAKEN

En ik vraag het nog een keertje ...... liefst laten doodbloeien nu even ..... want jij ontketent geen paniekvoetbal, maar  bindt wel de kat de bel aan    :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #110 Gepost op: 2 juli 2017, 14:20:36 »
of course ! LR respect the condom law, this is obvious  ::)

but this is funny how this psychose goes on every forum and websites

Police has certainly much more important things to do and they would certainly laugh very much if they read the 38 pages on the web  ;D

Based on links posted on other forum,
http://www.bild.de/politik/inland/prostitutionsgesetz/neue-regeln-im-puff-52395980.bild.html

right now, they could only check if the clubs applies with the condom law (this is then what we should normally read everywhere on the doors of every clubs  :)) ) but they do not even know how to go and check further  :17:   this is a no man's land !

as I said it, they certainly have much more important things to deal with rather than checking condoms, so far !

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #111 Gepost op: 2 juli 2017, 15:12:47 »
yes like terrorist threats to name something. Much more important then to check if the condomlaw is properly followed.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #112 Gepost op: 16 juli 2017, 00:46:29 »
Onterechte paniekvoetbal dus, live uit LR, voor mij veranderde er niets.
op een franstalig forum las ik over een beklemende sfeer vol paranoïde.
Wel niets van gemerkt, het enige verschil zijn de deuren die niet meer oo slot mogen, maar ik raad niemand aan, op bet moment de surprime te komen binnenvallen, ook der Polizzi niet.
maar een bekende Rakker, veelschrijver, maar ik kom voor de sex en keuze genoeg hiervoor.
Selin, Rose, de niet meer zo nieuwe Alexia, haar halfzuster, dd gekke Maya, de zotte Narciscq etc
Goede sessies met een knappe 24jarige Julia, pas in LR, na een jaar Hannover en begon al in dd zetel vol vanuit haarzelf te tz dus dat zat goed, hetzelfde deed ook een 19jarige Ramona'ex Samya, zeer goede sessie ook en verassend,,, uit Roemenië, we zitten immers in LR, waar je geen Roemeense meiden kan vinden.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #113 Gepost op: 16 juli 2017, 01:00:32 »
Onterechte paniekvoetbal dus, live uit LR, voor mij veranderde er niets.
op een franstalig forum las ik over een beklemende sfeer vol paranoïde.
Wel niets van gemerkt, het enige verschil zijn de deuren die niet meer oo slot mogen, maar ik raad niemand aan, op bet moment de surprime te komen binnenvallen, ook der Polizzi niet.
maar een bekende Rakker, veelschrijver, maar ik kom voor de sex en keuze genoeg hiervoor.
Selin, Rose, de niet meer zo nieuwe Alexia, haar halfzuster, dd gekke Maya, de zotte Narciscq etc
Goede sessies met een knappe 24jarige Julia, pas in LR, na een jaar Hannover en begon al in dd zetel vol vanuit haarzelf te tz dus dat zat goed, hetzelfde deed ook een 19jarige Ramona'ex Samya, zeer goede sessie ook en verassend,,, uit Roemenië, we zitten immers in LR, waar je geen Roemeense meiden kan vinden.
ik vind dit echt op het randje......persoonlijk vind ik het er over heen. Sorry deket!
Geen insinuaties over PZC. Op alle fora is daar helder over gecommuniceerd!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #114 Gepost op: 16 juli 2017, 06:33:43 »
Onterechte paniekvoetbal dus, live uit LR, voor mij veranderde er niets.

Er veranderde niets, deket liet zich altijd al met condoom pijpen. Een voorbeeld voor ons allen. Paniekvoetbal? Paars wit never (geintje).
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #115 Gepost op: 16 juli 2017, 10:41:27 »
Hoezeer we er ook op hameren ..... sommigen zullen het nooit begrijpen ....
In LR houden ze zich, zoals in ALLE clubs, wel degelijk strak aan de nieuwe wetgeving ...





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #116 Gepost op: 17 juli 2017, 01:09:05 »
Nu kan ik mij vergissen, dus lees ik mijn verslag nog eens na,
neen, niets over met of zondr condoom gelezen, helemaal NIETSkan uiteraard ook niets meer schrijven, is nog gemakkelijker te verstazn.

doet me denken en die patient bij de psychiater. De psy tekent 2 lijnen en vraagt de patient,"wat zie je erin? De patient geeft als antwoord, "2 mensen, die aan het neuken zijn,"
De psychiater reageert, :"jij hebt een vrrdorven geest! " de patient hierop:"dan moet je maar niet zo een vieze tekeningen laken" moraal van het verhaal, je leest wat je eelf interpreteren wil.
en nu genoeg paranoïde gedoe en terug gewoon genieten zonder over dat condoomgebruik te blijven zeuren.
veronderstel ook dat der Polizei wel andere prioriteiten zal aanpakken dan tekdten te doorworstellen ivm plastiekjes

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #117 Gepost op: 17 juli 2017, 01:24:01 »
Ik ga je helpen deket....wellicht wordt het dan duidelijk

Citaat
Onterechte paniekvoetbal dus, live uit LR, voor mij veranderde er niets.
Tenzij je altijd al alles MET condoom deed!

Citaat
op een franstalig forum las ik over een beklemende sfeer vol paranoïde.
Wel niets van gemerkt, het enige verschil zijn de deuren die niet meer oo slot mogen,
Wel......?!

Inderdaad...niet geschreven over PZC. Maar ik.....en iedereen kan tussen de regels doorlezen.
Mijn advies....laat dit soort insinuaties achterwege.....
Vandaar mijn opmerking 'op het randje'. Het is ook nergens voor nodig om het zo op te schrijven. Schrijf gewoon je ervaringen over de club en over de meiden. Meer is niet nodig!


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #118 Gepost op: 21 juli 2017, 18:04:11 »
Live from LR:

Tis rustig. Goed dat Vendezz er ook is ;D.

Line-up is oké.

Kamer gemaakt met Denisa. Nipt voldoende.

Tijd voor een Salitos ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #119 Gepost op: 21 juli 2017, 22:11:12 »
Nog steeds LR:

Line-up uitstekend.

2de kamer: Ramona. Super!

Veel aan het zeveren met Pistol Pete en Vendezz.

Tijd om naar Samya te gaan!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum