Auteur Topic: LIVE FROM LIVING ROOM  (gelezen 186102 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #60 Gepost op: 7 januari 2017, 14:42:17 »
Veel plezier Taylor!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #61 Gepost op: 7 januari 2017, 14:57:30 »
Veel plezier Taylor!!

Dank je, maar vandaag zal ik het waarschijnlijk wel wat rustiger aan doen. Gisteren al veel kruit verschoten.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #62 Gepost op: 7 januari 2017, 15:15:06 »
veel plezier taylor je kan altijd genieten van de jacuzzi dampf bad en de sauna  ;)

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #63 Gepost op: 7 januari 2017, 15:31:50 »
veel plezier taylor je kan altijd genieten van de jacuzzi dampf bad en de sauna  ;)

Is de jacuzzi inmiddels gefixt dan?  ;D

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #64 Gepost op: 8 januari 2017, 11:29:44 »
veel plezier taylor je kan altijd genieten van de jacuzzi dampf bad en de sauna  ;)

Is de jacuzzi inmiddels gefixt dan?  ;D
Nope, en ik had me er nog wel op verheugd. Ook omdat ik de vorige dag in Babylon was en daar de jacuzzi ook nog steeds defect is. D'n Ed hier nog wel over gesproken. Er komt een nieuwe alleen kon hij me niet vertellen wanneer. Ik hoop snel en ook voor Living Room hoop ik dat ze de jacuzzi snel repareren. Gisteren in Living Room 2 zeer goede Aufguss saunasessies gehad, die werden gegeven door een Stammgast. Wanneer ik daarna een tijdje in een jacuzzi had kunnen liggen om bij te komen, was dit helemaal perfect geweest.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #65 Gepost op: 10 februari 2017, 15:41:28 »
Al zó uurtje binnen in LR het is net of ik er niet Ben weg geweest én dé nieuwe banken zitten prima het ontbreekt er tot nu toe alleen aan dames naar mijn keus maar dat komt vast laten wel goed  :cheer:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #66 Gepost op: 10 februari 2017, 15:56:15 »
Al zó uurtje binnen in LR het is net of ik er niet Ben weg geweest én dé nieuwe banken zitten prima het ontbreekt er tot nu toe alleen aan dames naar mijn keus maar dat komt vast laten wel goed  :cheer:

Have fun VS!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #67 Gepost op: 10 februari 2017, 17:41:28 »
Net terug gevolgen van sitny Australië een kamertje wel te verstaan :lol weer een topper toe te voegen van Duitse bodem :17: en binnen de 30 minuten zo heb ik ze het liefst :cheer:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #68 Gepost op: 10 februari 2017, 19:57:18 »
Help dames in overvloed in
Waar blijft de versterker  :17:

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #69 Gepost op: 10 februari 2017, 21:06:52 »
Help dames in overvloed in
Waar blijft de versterker  :17:

Op verzoek stuur ik er 5 stuks.  :lol]

[attachimg=1]

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #70 Gepost op: 12 februari 2017, 12:29:20 »
Die meiden zijn er nogvolop gekomen, vrijdag is de verhouding teminste in tegenstelling tot zaterdag meer evenwichtig.  Genoeg gesexed, dadelijk naar een tooclub kijen, zonder de rosse buurt te bezoeken, kanarie en volgende weekvertrekken maar zal sex met 1 ander zijn, ipv sex met vele anderen, dus snoep meenemen naar de snoepwinkel.
Voor de verliefde rakkers, dinsdag is valentijn en hoewel uitgevonden door de middenstand om commerciële motieven, zijn vrouwen hier gevoelig aan. Nacht van donderdag op vrijdag ben ik terug met einde crocusverlof om dan zaterdag 4 maart naar LR te trekken en ook naar het feestje van de zwarte wolf  daarna zaterdag 11maart.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #71 Gepost op: 12 februari 2017, 12:49:21 »
Die meiden zijn er nogvolop gekomen, vrijdag is de verhouding teminste in tegenstelling tot zaterdag meer evenwichtig.  Genoeg gesexed, dadelijk naar een tooclub kijen, zonder de rosse buurt te bezoeken, kanarie en volgende weekvertrekken maar zal sex met 1 ander zijn, ipv sex met vele anderen, dus snoep meenemen naar de snoepwinkel.
Voor de verliefde rakkers, dinsdag is valentijn en hoewel uitgevonden door de middenstand om commerciële motieven, zijn vrouwen hier gevoelig aan. Nacht van donderdag op vrijdag ben ik terug met einde crocusverlof om dan zaterdag 4 maart naar LR te trekken en ook naar het feestje van de zwarte wolf  daarna zaterdag 11maart.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zoek een tolk, want hier snap ik geen bal van, maar dan ook geen ene moer  :-\ ::) ::) ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #72 Gepost op: 12 februari 2017, 13:20:59 »
Die meiden zijn er nogvolop gekomen, vrijdag is de verhouding teminste in tegenstelling tot zaterdag meer evenwichtig.  Genoeg gesexed, dadelijk naar een tooclub kijen, zonder de rosse buurt te bezoeken, kanarie en volgende weekvertrekken maar zal sex met 1 ander zijn, ipv sex met vele anderen, dus snoep meenemen naar de snoepwinkel.
Voor de verliefde rakkers, dinsdag is valentijn en hoewel uitgevonden door de middenstand om commerciële motieven, zijn vrouwen hier gevoelig aan. Nacht van donderdag op vrijdag ben ik terug met einde crocusverlof om dan zaterdag 4 maart naar LR te trekken en ook naar het feestje van de zwarte wolf  daarna zaterdag 11maart.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zoek een tolk, want hier snap ik geen bal van, maar dan ook geen ene moer  :-\ ::) ::) ::)
Als deket hiermee bedoelt dat hij een vriendinnetje   meeneemt naar Phuket, verklaar ik hem bij deze officieel 'ontoerekeningsvatbaar' .....   ;D :lol
Wat betreft Valentijn ..... het is al een gans jaar cadeautjestijd in de vorm van briefjes van 50 euro ..... sentiment met hoertjes .... daar waren we uit, deket, nergens goed voor .... fuck them and forget them (met het nodige respect kan dat ook, anders ben ik weer die onbeschofte aap)  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #73 Gepost op: 12 februari 2017, 18:57:27 »
Met naar de mooiste club te kijken bedoel ik geen sexclub maar uiteraard voetbalclub Anderlecht dat vandaag de 3dd in de stand van het kastje naar de muur speelde zoals in de goede oude tijd. Ondanks dat Waregem nog een penaltygoal cadeau kreeg.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #74 Gepost op: 12 februari 2017, 19:50:24 »
Met naar de mooiste club te kijken bedoel ik geen sexclub maar uiteraard voetbalclub Anderlecht dat vandaag de 3dd in de stand van het kastje naar de muur speelde zoals in de goede oude tijd. Ondanks dat Waregem nog een penaltygoal cadeau kreeg.

Je kan ook gewoon zeggen dat het een spannende wedstrijd was tot de 91e minuut .... doordat bij Kara het licht uit ging .... terechte strafschop ...
Tenzij dat je vindt dat ze een shirt en broek van de tegenstander in het strafschopgebied mogen uittrekken   :lol
[attachimg=1]

[attachimg=2]
[attachimg=3]

Ik begrijp dat je een supporter bent, maar zo fanatiek, gewoon blij zijn dat je ploegske uit Molenbeek gewonnen heeft   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal