Auteur Topic: PROXIMUS LEAGUE  (gelezen 163020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #90 Gepost op: 19 april 2015, 18:10:29 »
Ook felicitaties van mijnentwege, KP....!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #91 Gepost op: 19 april 2015, 20:06:52 »
Kp zal momenteel tijdelijk niet in staat zijn te schrijven.. na het nagelbijtende laatste minuten is hij in het feestgedruis gedoken.
 Na de avond in de nabijheid van de tap zal kp zeker nog tot morgen nodig hebben om een reactie te kunnen shrijven... Kp het is je gegund.... proficiat....en drink er een extra [emoji482] [emoji482] [emoji482] [emoji482] [emoji41]
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #92 Gepost op: 20 april 2015, 10:29:06 »
KP is terug onder de levenden. Allez, toch zo goed als ;) 8).

STVV is kampioen! ;D Wat een feest was me dat in Geel met meer dan 2000 meegereisde Kanaries. En wat een sfeer op de Grote Markt van Sint-Truiden, waar een kleine 10000 supporters opdaagden voor een onverwacht en geïmproviseerd kampioenenfeest. Het bier heeft hééééél talrijk gevloeid  ;D 8)!

Ik had, net als zovele anderen, echt niet verwacht dat het gisteren ging gebeuren, maar zo zie je maar weer. Het kan altijd. En dat is ook net het mooie aan voetbal!

Na 3 jaar zijn we terug waar we thuishoren. Standard, Brugge, Genk en Anderlecht. Pas maar op: DE HEL ZAL WEER BRANDEN!! 8) 8) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Wijze grijze

  • Gast
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #93 Gepost op: 20 april 2015, 22:08:38 »
Hey KP,
Proficiat met het behaalde kampioenschap. Het zal je bloeddruk deugd doen.

Ik ben de Proximus-league pas gaan volgen, na je spannende recente uiteenzettingen. Maar ergens vind ik het jammer dat het niet tot een allerlaatste allesbeslissende eindwedstrijd is gekomen. En dan liefst nog met een cruciaal doelpunt in blessuretijd.

Dat zijn toch de mooiste sportmomenten.

En nu kijken dat je cluppie het eerste seizoen gaat overleven en niet de dupe wordt van de kooplust van de rijkere clubs die bij jullie de talenten komen weghalen.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #94 Gepost op: 25 april 2015, 17:39:07 »
KAMPIOENEUH! KAMPIOENEUH! KAMPIOENEUH!

Het bier vloeit al talrijk. Dit wordt een topfeestje!!!!! :pica ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #95 Gepost op: 24 mei 2015, 10:22:15 »
Vandaag nog eens een voetbalmatchke meepakken: Eupen-OHL. Altijd leuk een promotie live mee te maken 8).

Wie vergezeld STVV naar eerste klasse? Ik zet mijn geld in op de Oost-Kantonners!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #96 Gepost op: 8 november 2015, 17:01:15 »
Tijd om hier nog eens iets te schrijven...

In tweede klasse stijgt er dit seizoen maar 1 ploeg: de kampioen.

Momenteel is het nog razend spannend: Eupen, Tubeke, Union en Antwerp vormen de top 4 en staan binnen de 3 punten. Cercle volgt op 5 punten van leiders Tubeke en Eupen en is zeker ook nog niet uitgeschakeld voor de titel.

Ik zet mijn centen dit jaar in op Eupen of Antwerp. De andere ploegen gaan te kort komen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #97 Gepost op: 21 februari 2016, 20:29:21 »
Tijd om hier nog eens iets te schrijven...

In tweede klasse stijgt er dit seizoen maar 1 ploeg: de kampioen.

Momenteel is het nog razend spannend: Eupen, Tubeke, Union en Antwerp vormen de top 4 en staan binnen de 3 punten. Cercle volgt op 5 punten van leiders Tubeke en Eupen en is zeker ook nog niet uitgeschakeld voor de titel.

Ik zet mijn centen dit jaar in op Eupen of Antwerp. De andere ploegen gaan te kort komen 8).
Antwerp uiteraard  8)
De club van mijn hart en mijn ziel.

Eindelijk eens een jaar zonder al te veel financiële perikelen die de club onstabiel maken.
Om het in onze woorden te zeggen: "Wij zen gin ratte, wij komen terug!"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #98 Gepost op: 21 februari 2016, 21:04:34 »
Tijd om hier nog eens iets te schrijven...

In tweede klasse stijgt er dit seizoen maar 1 ploeg: de kampioen.

Momenteel is het nog razend spannend: Eupen, Tubeke, Union en Antwerp vormen de top 4 en staan binnen de 3 punten. Cercle volgt op 5 punten van leiders Tubeke en Eupen en is zeker ook nog niet uitgeschakeld voor de titel.

Ik zet mijn centen dit jaar in op Eupen of Antwerp. De andere ploegen gaan te kort komen 8) .
Antwerp uiteraard  8)
De club van mijn hart en mijn ziel.

Eindelijk eens een jaar zonder al te veel financiële perikelen die de club onstabiel maken.
Om het in onze woorden te zeggen: "Wij zen gin ratte, wij komen terug!"
Typische Antwerpmentaliteit .... als die kiekes (ratten zij jullie niet maar soepkiekes) nu eens wilden samenwerken met wat ooit de beste ploeg van 't land was, je met de ratten van Beerschot, kon misschien de STAD Antwerpen eens een ploeg in eerste klasse ..... nee..... liever beiden verderklungelen dan 't stad op de voetbalkaart te zetten ... een schande voor stamnummer 1
Nu is het door die jarenlange belachelijke kinderachtige tweestrijd toch schrijnend dat de grootste stand van Vlaanderen geen ploeg heeft in eerste klasse ..... Antwerpen als stad moest ieder jaar gewoon deelnemen aan Playofs1 ...
En dat zal nooit gebeuren met die mentaliteit .... we zijn geen ratten, we spelen nog liever in het kerkhof van tweede klasse dan ons verstand te gebruiken  ;D
En ja, Antwerp komt terug, als ze al kampioen spelen, het seizoen erna terug ..... naar tweede klasse  :-\ :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #99 Gepost op: 21 februari 2016, 21:16:17 »
Tijd om hier nog eens iets te schrijven...

In tweede klasse stijgt er dit seizoen maar 1 ploeg: de kampioen.

Momenteel is het nog razend spannend: Eupen, Tubeke, Union en Antwerp vormen de top 4 en staan binnen de 3 punten. Cercle volgt op 5 punten van leiders Tubeke en Eupen en is zeker ook nog niet uitgeschakeld voor de titel.

Ik zet mijn centen dit jaar in op Eupen of Antwerp. De andere ploegen gaan te kort komen 8) .
Antwerp uiteraard  8)
De club van mijn hart en mijn ziel.

Eindelijk eens een jaar zonder al te veel financiële perikelen die de club onstabiel maken.
Om het in onze woorden te zeggen: "Wij zen gin ratte, wij komen terug!"
Typische Antwerpmentaliteit .... als die kiekes (ratten zij jullie niet maar soepkiekes) nu eens wilden samenwerken met wat ooit de beste ploeg van 't land was, je met de ratten van Beerschot, kon misschien de STAD Antwerpen eens een ploeg in eerste klasse ..... nee..... liever beiden verderklungelen dan 't stad op de voetbalkaart te zetten ... een schande voor stamnummer 1
Nu is het door die jarenlange belachelijke kinderachtige tweestrijd toch schrijnend dat de grootste stand van Vlaanderen geen ploeg heeft in eerste klasse ..... Antwerpen als stad moest ieder jaar gewoon deelnemen aan Playofs1 ...
En dat zal nooit gebeuren met die mentaliteit .... we zijn geen ratten, we spelen nog liever in het kerkhof van tweede klasse dan ons verstand te gebruiken  ;D
En ja, Antwerp komt terug, als ze al kampioen spelen, het seizoen erna terug ..... naar tweede klasse  :-\ :-P

Ik kan het je niet kwalijk nemen dat je op deze manier denkt. Alleen kan ik je wel enkele feiten voorleggen die aanduiden dat de enige club die in staat is Antwerpen terug op de voetbalkaart te zetten R. Antwerp F.C. is.

Het echte Beerschot is al sinds 1999 failliet. Vroeger waren zowel Antwerp als Beerschot grootmachten in het voetbal. Antwerp de oudste club van het land en Beerschot volgde nadien om voetbal mooi te maken in België. Alleen is Beerschot nooit geslaagd in één ding: Antwerp te kloppen. En ja, op alle vlakken. Toeschouwersaantallen en succes...Antwerp won steeds opnieuw. Dan ging Beerschot failliet en sindsdien is dat niet meer dan een schim. Een fusieclub die voor het minste zijn broek laat zakken voor elke andere club die ze kunnen gebruiken. Beerschot heeft lang in eerste klasse gezeten en is nooit kunnen doorbreken. Toeschouwersaantallen waar Antwerp met gemak aan komt in tweede klasse.

Er is dus maar één club die in Antwerpen terug de top kan bereiken en dat is Antwerp. Antwerp met zijn traditie, zijn supporters, zijn potentieel en zijn naam. Plannen zijn er al voor een nieuw en modern stadion, enkel voor Antwerp.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #100 Gepost op: 21 februari 2016, 21:35:27 »
Het klopt dus wat ik dacht .... de kakmentaliteit zit er al bij de supporters in, en bij het bestuur van Antwerp, dat nu al tientallen jaren faalt, zo corrupt is als wat
Het is fout gegaan bij Antwerp ... met de affaire xxx, ow, ik zal die vraag aan jou doorspelen, maar ik vrees dat jij toen nog iedere dag melk dronk (van de fles of de borst) :movingtits


Chauvinist zijn mag, maar wees een beetje realist, Beerschot had in Eerste Provinciale (voor Nederlanders, dat is VIJFDE KLASSE) wekelijks 4 tot 5 maal meer supporters (12000) dan THE GREAT OLD in tweede klasse, die het wekelijks met nog geen drieduizend supporters moesten stellen ....


Antwerp met Stamnummer 1 zal helaas nooit ofte nimmer een rolv an betekenis kunnen spelen in het Belgische voetbal ... en ik zeg helaas, want ik blijf pleiten voor een ploeg uit Antwerpen die aan de top meedraait, en liefst een Paars-witte  :pica :pica22 :cheer:


En tot slot, dat ploegske uit Antwerpen is geeneens uit Antwerpen, maar uit Deurne  ;D ;)
Dus eigenlijk is de enige ploeg die Antwerps mag genoemd worden "Beerschot"


Ik probeer je wat te paaien, he Tommy, maar eigenlijk is het makkelijk, zolang er supportes zijn die met paardenkleppen blijven oplopen, zal 't niks worden met RAFC ...  :bud
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #101 Gepost op: 21 februari 2016, 21:48:41 »
Ik ben inderdaad maar 25, maar lees al jarenlang boeken over het Antwerpse voetbal. .... En ja, ik zoog graag aan de tetjes als kind...dat ga ik morgen in SixSens ook doen  ;D

Met u wil ik wel eens een pint pakken. De discussie over het Antwerpse voetbal is boeiend en daar kunt ge lang over zeveren. Dus sexmachine, als we elkaar ontmoeten trakteer ik met een pint (of ne cocktail...)  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #102 Gepost op: 21 februari 2016, 22:02:14 »
Ik ben inderdaad maar 25, maar lees al jarenlang boeken over het Antwerpse voetbal. .... En ja, ik zoog graag aan de tetjes als kind...dat ga ik morgen in SixSens ook doen  ;D

Met u wil ik wel eens een pint pakken. De discussie over het Antwerpse voetbal is boeiend en daar kunt ge lang over zeveren. Dus sexmachine, als we elkaar ontmoeten trakteer ik met een pint (of ne cocktail...)  ;)
Lap, ik moet weer aan de drank  ;D ;)
Ach, ieder mag supporteren voor zijn ploegske en het is erg mooi dat je Antwerp zo met hart en ziel verdedigt  ;) ;)
Ik wil maar 1 ding, en dat is 1 Antwerpse ploeg in de top 3 van eht Belgisch voetbal .... en welke dat is en hoe al mij worst wezen .... het zou namelijk niet mogen dat de grootste stad van Vlaanderen nu geen ploeg heeft die meedraait aan de top.


Antwerpen is gewoon de grootste stad, en iedere Antwerpenaar zou toch moeten ijveren voor toppers tegen Brugge, Anderlecht, Gent, Standard ...... normaliter zou dat de top 5 van Belgenland moeten zijn .....


SixSens ... en een pint is goed genoeg voor me ... en dan zal ik je wel uitleggen wie de beste ploeg is en de beste voetballer .... zonder twijfel Barca en Messi ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #103 Gepost op: 13 maart 2016, 20:00:02 »
Wij hebben gedaan wat we moesten doen, namelijk winnen in Roeselare. Zeer slecht veld en verlies van vertrouwen na de laatste wedstrijden, maar de Reds deden het wel.

Nu drie thuiswedstrijden op vier matchen. Het mag nu echt ni meer mislopen!

We're from Antwerp...we're top of the league!

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #104 Gepost op: 30 maart 2016, 16:00:13 »
Vrijdag staat ons een belangrijke match tegen Lierse te wachten. Een week voor de wedstrijd is Tribune twee en drie al volledig uitverkocht. Vandaag ook T1. Vrijdagavond schreeuwen dus 13000 supporters Antwerp naar de overwinning. Vrijdag winnen is heel grote kans op de titel. We are marchin on!  8)