Auteur Topic: Verversrui 06/1, Calenda  (gelezen 7506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 06/1, Calenda
« Gepost op: 14 juli 2016, 11:46:14 »
Deze dame moet zowat een goeie maand actief zijn in het skw, ze was mij vanaf het begin opgevallen :-\ o.m. omdat ze volgens mij nogal wat gelijkenis vertoont met Spaanse Rosita van VT37, zij het dat deze laatste wel wat ouder en slanker is...Ook het feit dat ze in een "latinapand" werkzaam is, veel contact heeft met andere Spaanssprekenden, én bovendien zelf Spaans spreekt (wat ik immers al gehoord had), maakte mij uiteraard bijzonder nieuwsgierig, al had ik wel het verkeerde moment uitgekozen om bij haar binnen te gaan, nl. toen ik nogal wat boven mijn theewater zat :party0036:; ik heb daar op sexgebied niet altijd last van maar deze keer dus wel: dame zei uit Colombia afkomstig te  zijn en "Calenda" te heten, of was het misschien "Caliente" ? Dat laatste was ze alleszins wel, dat voelde je aan het pijpen :xrated. Verder ben ik evenwel niet geraakt, zelfs niet na een bezoek van toch meer dan een half uur...Ik moet wel toegeven dat ze ondanks alles toch geen misbruik heeft gemaakt van de situatie- iets waardoor ze ook al lijkt op Rosita, waar overigens met geen woord over gerept is...- dus ik heb haar zeker niets te verwijten, wat betekent dat ze me wel blijft intigreren...


Land              : Colombia
Taal                : Spaans, Frans
Leeftijd           : 35-40
Lengte            : 1.60 m.
Model              : mollig maar mooi
BH                   : zal ik de volgende keer eens proberen op te letten, ik als
                         als kontenliefhebber
Haardracht       : lang blond met krulletjes   


Diensten           : vingeren, pmc; de rest zal ook iets voor volgende keer zijn...
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2016, 16:25:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 06/1, Calenda
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2018, 17:24:54 »
Vrij kort na mijn bezoek van twee jaar geleden is deze Calenda blijkbaar voorgoed verdwenen uit het skw.

* Topic gaat dus eerstdaags op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...