Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275775 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #105 Gepost op: 22 september 2019, 03:54:38 »
... niet veilig weggeborgen ontvangsten...


Geen compassie mee.

Misschien moeten die sjarels van Kinky overal maar betaalterminals zetten, nu ze toch bezig zijn...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #106 Gepost op: 23 september 2019, 00:43:31 »
... niet veilig weggeborgen ontvangsten...


Geen compassie mee.

Misschien moeten die sjarels van Kinky overal maar betaalterminals zetten, nu ze toch bezig zijn...
Aha, nu snap ik hem! Die ontvangsten, dat gaat over het geld. Ik dacht dat het sperma gestolen was.
 :lol_hitting: :lol ;D ;D ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #107 Gepost op: 7 november 2019, 15:50:56 »
Live in het keteltje nu. Dan Dina eens gaan testen, tenzij de trans op VIngerling 5/1 terug is. En als beiden er niet zijn dan zag ik Hera nog staan als perfect plan B. Kortom, deze stijve paal steekt over een kwartiertje in een heerlijk stuk slettenvlees.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #108 Gepost op: 7 november 2019, 18:01:52 »
Live in het keteltje nu. Dan Dina eens gaan testen, tenzij de trans op VIngerling 5/1 terug is. En als beiden er niet zijn dan zag ik Hera nog staan als perfect plan B. Kortom, deze stijve paal steekt over een kwartiertje in een heerlijk stuk slettenvlees.....
Die trans, Gina, zit normaal op VGL 05/3, dus niet op 05/1.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #109 Gepost op: 7 november 2019, 21:24:39 »
echt? ik heb die altijd in het eerste raam weten zitten (al jaren terug eerste keer)? Of ben ik een huisnummertje mis?

Live in het keteltje nu. Dan Dina eens gaan testen, tenzij de trans op VIngerling 5/1 terug is. En als beiden er niet zijn dan zag ik Hera nog staan als perfect plan B. Kortom, deze stijve paal steekt over een kwartiertje in een heerlijk stuk slettenvlees.....
Die trans, Gina, zit normaal op VGL 05/3, dus niet op 05/1.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #110 Gepost op: 8 november 2019, 12:33:38 »
echt? ik heb die altijd in het eerste raam weten zitten (al jaren terug eerste keer)? Of ben ik een huisnummertje mis?

Live in het keteltje nu. Dan Dina eens gaan testen, tenzij de trans op VIngerling 5/1 terug is. En als beiden er niet zijn dan zag ik Hera nog staan als perfect plan B. Kortom, deze stijve paal steekt over een kwartiertje in een heerlijk stuk slettenvlees.....
Die trans, Gina, zit normaal op VGL 05/3, dus niet op 05/1.
Je moet, zoals altijd en overal, wel van links beginnen te tellen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #111 Gepost op: 8 november 2019, 13:04:40 »

Doe ik. Dus zal het 3/1 Zijn wellicht  :lol_hitting:

echt? ik heb die altijd in het eerste raam weten zitten (al jaren terug eerste keer)? Of ben ik een huisnummertje mis?

Live in het keteltje nu. Dan Dina eens gaan testen, tenzij de trans op VIngerling 5/1 terug is. En als beiden er niet zijn dan zag ik Hera nog staan als perfect plan B. Kortom, deze stijve paal steekt over een kwartiertje in een heerlijk stuk slettenvlees.....
Die trans, Gina, zit normaal op VGL 05/3, dus niet op 05/1.
Je moet, zoals altijd en overal, wel van links beginnen te tellen...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #112 Gepost op: 8 november 2019, 23:35:03 »

Doe ik. Dus zal het 3/1 Zijn wellicht  :lol_hitting:

echt? ik heb die altijd in het eerste raam weten zitten (al jaren terug eerste keer)? Of ben ik een huisnummertje mis?

Live in het keteltje nu. Dan Dina eens gaan testen, tenzij de trans op VIngerling 5/1 terug is. En als beiden er niet zijn dan zag ik Hera nog staan als perfect plan B. Kortom, deze stijve paal steekt over een kwartiertje in een heerlijk stuk slettenvlees.....
Die trans, Gina, zit normaal op VGL 05/3, dus niet op 05/1.
Je moet, zoals altijd en overal, wel van links beginnen te tellen...
Vandaag haar nog gezien op VGL05/3 :-\, waar ze de laatste jaren altijd al gestaan heeft, uitgezonderd in juni vorig jaar, toen ze omwille van werkzaamheden aan VGL 05 voor een korte periode naar VVR09/1 verhuisd is....
P.S. Als je VGL05/3 zou verwarren met VGL03/1, is de logica wel heel ver zoek :017: :017:, aangezien VGL07/1 het raam ernaast is  !
« Laatst bewerkt op: 8 november 2019, 23:47:21 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #113 Gepost op: 9 november 2019, 03:40:12 »
P.S. Als je VGL05/3 zou verwarren met VGL03/1, is de logica wel heel ver zoek :017: :017:, aangezien VGL07/1 het raam ernaast is  !
Het overkomt me ook wel hoor, dat ik na de date nog ff terug moet gaan kijken op welk nummer en in welk raam ik binnengestapt was, en zelfs dan nog was ik bij het schrijven van de recensie wel eens verkeerd. Normaal kan ik met gemak allerlei wiskundige problemen oplossen, maar als ik net vantussen twee knappe Roemeense benen kom, wordt 'tellen' al een moeilijke opdracht  :lol_hitting: :lol

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #114 Gepost op: 10 november 2019, 20:32:34 »



Goh,
Ik weet dus niet zeker of het 5/1, 7/1, 3/1 of 1/1 is. Maar de zeven keer dat ik er de voorbije 5 jaar kwam of de 50 keer dat ik haar zag staan stond ze zeker niet op X/3 En zeker op X/1. Met kamer op bovenste verdiep.

Ik zal volgende keer me eens vergewissen van nummer.

Tenzij daar 2 transen buren zijn?

P.S. Als je VGL05/3 zou verwarren met VGL03/1, is de logica wel heel ver zoek :017: :017:, aangezien VGL07/1 het raam ernaast is  !
Het overkomt me ook wel hoor, dat ik na de date nog ff terug moet gaan kijken op welk nummer en in welk raam ik binnengestapt was, en zelfs dan nog was ik bij het schrijven van de recensie wel eens verkeerd. Normaal kan ik met gemak allerlei wiskundige problemen oplossen, maar als ik net vantussen twee knappe Roemeense benen kom, wordt 'tellen' al een moeilijke opdracht  :lol_hitting: :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #115 Gepost op: 11 december 2019, 17:46:24 »
Ik weet weer niet welk sletje te kiezen....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #116 Gepost op: 12 december 2019, 00:26:03 »
Ongeveer kwart na vijf -half zes deze namiddag. Ik stap nog snel even naar mijn Sweetyke, alvorens terug aan het werk te gaan, gewoon voor een knuffel, als ik op het Falconplein voorbijgevlogen wordt door een paar flikkencombi's die zich aan de ingang van de Verversrui samenvoegen met de politiewagens die er al staan te blauwzwaaien. Een flik rent mij in pure fitnessstijl voorbij, uit de wagens sprinten nog enkele andere kwieke flieke. Vlak aan de hoek van het Falconplein met de Verversrui was het blijkbaar te doen. Ze hadden er daar een paar met de handen tegen de muur gepositioneerd aan het productiehuis Shelter.

Zeven flikkenwagens telde ik. Aan twee agenten per wagen, moeten er dus minstens 14 gardevilles geweest zijn om, zoals ik kon zien, twee mannen te pakken. Wat voelde ik me groot, sterk en superieur, want ik pakte daar in mijn eentje al tientallen meisjes.
 :olaaaa :1rij:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #117 Gepost op: 12 december 2019, 11:15:03 »
Allez zeg, ik was 50m verder aan het rimmen en heb daar niks van gemerkt.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #118 Gepost op: 12 december 2019, 11:35:41 »
Het ging heel snel ook. Was ik daar niet net aangekomen op dat moment, dan had ik waarschijnlijk ook niets gemerkt, want pakweg 10 minuten later, toen we nog eens door het venster naar buiten keken, was er totaal niets meer te merken en ging het leventje op straat weer zijn gewone gang. Wat er precies aan de hand was, daar kan ik alleen maar naar gissen. De meisjes wisten ook van niks.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #119 Gepost op: 12 december 2019, 11:45:54 »
ik was 50m verder aan het rimmen
Ik ben met een meetlatje op het plannetje van het SKW effe 50 meter op schaal aan het uitzetten, om te zien waar je dan precies bezig was, en ik kom tot het besluit dat ik je dan bijna zo goed als zeker had kunnen horen klaarkomen. Tenzij je natuurlijk nét kwam toen mijn oren afgestopt werden door een strelende hand en een paar betoverende borsten
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: