Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275777 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #120 Gepost op: 12 december 2019, 12:17:27 »
Straks opnieuw?  :laydown
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #121 Gepost op: 12 december 2019, 13:52:54 »
Straks opnieuw?  :laydown
Nee vandaag helaas te veel werk voor mij en ook mijn sweetheartje zal er dan niet zijn. Hopelijk zijn alle andere engeltjes plus de wandelaars van een ander gedacht en wordt het vandaag lekker druk in het SKW. Het wordt stillekesaan tijd dat de eindejaarsrdukte op gang komt.

Ik zou zeggen, versier gerust thuis de kerstboom, maar vergeet uwen eigen boom ook niet. Trakteer hem op een lekker kalkoentje. Het wordt kerstmis voor iedereen. 
:lol :lol :lol

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #122 Gepost op: 19 december 2019, 21:18:03 »
Kan ik eens een mede-loper inschakelen? Kan er eens iemand die vandaag of morgen in het skw is (nacht) aan Clara (Ss39) vragen welke nachten ze wel/niet werkt komende week,? Thanks
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #123 Gepost op: 19 december 2019, 23:46:38 »
Kan ik eens een mede-loper inschakelen? Kan er eens iemand die vandaag of morgen in het skw is (nacht) aan Clara (Ss39) vragen welke nachten ze wel/niet werkt komende week,? Thanks
Die planning durft bij veel meisjes nog wel eens op korte termijn te veranderen, onder invloed van verschillende factoren.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #124 Gepost op: 20 december 2019, 00:16:22 »
vraag het gewoon
Kan ik eens een mede-loper inschakelen? Kan er eens iemand die vandaag of morgen in het skw is (nacht) aan Clara (Ss39) vragen welke nachten ze wel/niet werkt komende week,? Thanks
Die planning durft bij veel meisjes nog wel eens op korte termijn te veranderen, onder invloed van verschillende factoren.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #125 Gepost op: 23 december 2019, 20:07:16 »
Nu in het SKW. Er lijken me toch veel sletjes met verlof? Maar goed, zal wel geil worden 😊 zal mijn flappen en mijn zaad wel kwijt raken....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #126 Gepost op: 23 december 2019, 20:32:23 »
Is Maya SS35/3 aanwezig ?

En die Erika die op SS25/1 staat (zo'n Roma type , lang zwart haar en wat bruinere huid) is die op post ?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #127 Gepost op: 23 december 2019, 21:33:05 »
Maya is er.
En als die Erika ik hetzelfde huis als clara zit, dan is die er ook.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #128 Gepost op: 23 december 2019, 21:36:45 »
Dan kan het goed zijn dat ik morgenavond op mijn vlo'ke spring om één van die twee sletjes nog eens te grazen te nemen. Of als er andere aanraders in de nacht zijn dan hoor ik het graag !

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #129 Gepost op: 23 december 2019, 21:39:04 »
Morgen is wel een speciale dag he....

Dan kan het goed zijn dat ik morgenavond op mijn vlo'ke spring om één van die twee sletjes nog eens te grazen te nemen. Of als er andere aanraders in de nacht zijn dan hoor ik het graag !
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #130 Gepost op: 23 december 2019, 21:43:37 »
Morgen is wel een speciale dag he....

Dan kan het goed zijn dat ik morgenavond op mijn vlo'ke spring om één van die twee sletjes nog eens te grazen te nemen. Of als er andere aanraders in de nacht zijn dan hoor ik het graag !

Och ja , ik was het al vergeten. Ik krijg bezoek over de vloer maar misschien is het geen slecht idee om die mee te nemen naar het SKW ?  :lol_hitting:
Alhoewel ik in het laat nog naar ginder kan fietsen? Al zal er niet veel te beleven zijn , ofwel?


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #131 Gepost op: 24 december 2019, 00:06:22 »
Er zijn er zeker die werken.
Maar zal idd minder zijn.


Morgen is wel een speciale dag he....

Dan kan het goed zijn dat ik morgenavond op mijn vlo'ke spring om één van die twee sletjes nog eens te grazen te nemen. Of als er andere aanraders in de nacht zijn dan hoor ik het graag !

Och ja , ik was het al vergeten. Ik krijg bezoek over de vloer maar misschien is het geen slecht idee om die mee te nemen naar het SKW ?  :lol_hitting:
Alhoewel ik in het laat nog naar ginder kan fietsen? Al zal er niet veel te beleven zijn , ofwel?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #132 Gepost op: 26 januari 2020, 00:37:48 »
Nu "live" ken ik zeggen... wat een drukte in het SKW. Maanden niet zo druk gezien? Gaan de studenten na de examens massaal hun zaad lozen in de welwillende deernes?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #133 Gepost op: 26 januari 2020, 01:57:25 »
Vorige week was het vrijdagnacht net even druk en even goed qua bezetting als vandaag hoor.

Of er massaal zaad werd gelost, tja, laten we hopen he. Rond 9 uur zag ik nog een (late) groep toeristen met een gids door de Verversrui trekken. Ook rond de middag was er al zo een vrij grote groep, Franstalige toeristen, die even tevoren aan het MAS een uitleg kregen, en nadien met diezelfde gids (met luide stem) het SKW leerden kennen.

Interessant om te weten zou zijn, hoeveel keurige mannen nadien hun hotelkamer verlaten voor nog een snelle nachtwandeling terwijl mevrouw al slaapt.

Misschien een idee voor ons, geroutineerde SKW kenners, om ons bij de toeristische dienst van de stad ter beschikking te houden voor dergelijke rondleidingen. Ikzelf zou me daar wel kunnen in vinden: uitleg geven en wat degusteren hier en daar.

Voor de meisjes niet echt fijn om als bezienswaardigheid opgevoerd te worden, maar de meesten storen zich daar gelukkig niet aan.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #134 Gepost op: 26 januari 2020, 06:45:53 »
Vorige week was het vrijdagnacht net even druk en even goed qua bezetting als vandaag hoor.

Of er massaal zaad werd gelost, tja, laten we hopen he. Rond 9 uur zag ik nog een (late) groep toeristen met een gids door de Verversrui trekken. Ook rond de middag was er al zo een vrij grote groep, Franstalige toeristen, die even tevoren aan het MAS een uitleg kregen, en nadien met diezelfde gids (met luide stem) het SKW leerden kennen.



Interessant om te weten zou zijn, hoeveel keurige mannen nadien hun hotelkamer verlaten voor nog een snelle nachtwandeling terwijl mevrouw al slaapt.

Misschien een idee voor ons, geroutineerde SKW kenners, om ons bij de toeristische dienst van de stad ter beschikking te houden voor dergelijke rondleidingen. Ikzelf zou me daar wel kunnen in vinden: uitleg geven en wat degusteren hier en daar.

Voor de meisjes niet echt fijn om als bezienswaardigheid opgevoerd te worden, maar de meesten storen zich daar gelukkig niet aan.

De degustaties van de gids zitten uiteraard begrepen in de rondleidingsprijs betaald door de toeristen. Jij hebt als "degustatie van de gids" misschien een bezoekje bij één van de meisjes in het achterhoofd ...