Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275806 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #165 Gepost op: 15 maart 2020, 13:39:45 »
Wij zitten momenteel in een crisis, nog nooit meegemaakt op wereldniveau.
Ik vraag me alleen af momenteel of de overheid angst zaait of, en dat is veel erger, zij wel weten hoe ernstig het is, en nog redden wat er te redden valt.

In beide gevallen zijn deze maatregelen "dweilen met de kraan open", en proberen ze een oplossing te vinden die het minst economische schade toebrengt aan hun land.
Denken aan onze gezondheid? Neen, want de maatregelen die ze nu invoeren zijn een pleister op een open wonde.
Ofwel leg je alles plat, met alle economische gevolgen vandien, ofwel neem je de maatregelen die ze nu nemen, namelijk noch mossel, noch vis.

Scholen sluiten? Fijn, maar tegelijk de scholen openhouden voor opvang? Maakt dus geen ene moer verschil uit. Hou dus de scholen gewoon open, zorgt voor werkgelegenheid en de gevolgen zijn hetzelfde.
Cafés sluiten en restaurants sluiten? Fijn, maar dan moet je zeker alle supermarkten sluiten, want daar is de besmettingskans veel groter. Hou dus de cafés en restaurants gewoonweg open, goed voor de economie en verhoogt het risico op besmetting niet.

Ik las hier de bewering van VDB over supermarkten .... denk daar maar eens over na, want dat zijn de grote haarden met het grootste besmettingsgevaar.
ik ben zelf nog vrijdag naar de Colruyt geweest (halflege rekken), je komt dan een supermarkt binnen, iedereen bepotelt alle producten, zoekt in waren, legt die terug, neemt een andere, komt eens aan het gezicht, kucht eens, rijen van een halfuur aan de kassa's ....
En intussen gelassen ze alle evenementen af, waar je in open lucht mekaar zo goed als niet kan besmetten.
Niemand staat er bij stil dat het virus 9 dagen kan overleven op "dode" materie, uiteraard zeggen ze nu op de nieuwszenders dat het virus maar enkele uren kan overleven op dode materie.
Ik geloof geen woord meer van wat onze overheid ons te vertellen heeft, het gaat hen enkel om de economie te redden, en geen miljarden schuld op te bouwen. Als het om onze gezondheid zou gaan, leg dan alles plat, ook de fabrieken, de economie,  een lock down (dat woord zal waarschijnlijk opgenomen worden in de Dikke volgend jaar)
De supermarkten zijn momenteel het grote gevaar, IEDEREEN komt daar in contact met iedereen, de waren worden door iedereen bepoteld en ook door de kassiers, die ieder pakje vastnemen, scannen en in je karretje leggen. Die waren zijn betast door tientallen mensen, en de kassiers dragen GEEN handschoenen (zou ook geen zak helpen uiteraard, want dan moeten ze bij ieder product andere handschoenen aantrekken), en thuis pak jij die lekker uit en de frigo of de kast in.

Indien ze effectief het virus willen aanpakken, laten ze niet iedereen gaan werken. Ik vraag me trouwens af waarom je niet op café mag gaan zitten waar 15 personen een pintje drinken, maar waarom je wel mag gaan werken waar je met 30 mensen samen in een zaal de ganse dag zit.
Of erger nog, neem een fabriek waar mensen aan de band werken, fabrieken waar er 5000 mensen werken, die blijven gewoon dag en nacht doordraaien.
Welke maatregelen, welke raad opvolgen? Ga werken want het virus is bang van een werkvloer?
Al die mensen die ook naar de supermarkt gaan, waarvan hun kinderen met 50 tegelijk in school opgevangen worden.  Virus tegenhouden? Hoe dan overheid? Door kinderen niet naar school te laten gaan, maar mensen wel te laten gaan werken, waardoor die kinderen (noodgedwongen) bij de grootouders moeten opgevangen worden? Net de meest kwetsbare groep?


Net op het nieuws gehoord: Ze veroordelen het gedrag van Belgen die de grens naar bvb Breda overtrekken en daar op café en restaurant gaan, en die uitleg: iedere persoon met het virus besmet gemiddeld 2 personen en die dan op zijn beurt etc etc etc
En dat geldt dan niet voor mensen die gaan werken in Belgenland en besmet zijn met het virus? Dat geldt dan niet voor kinderen die opgevangen worden op school?
Probeer dan de verspreiding niet zo drastisch tegen te gaan, maar doe iets aan de oorzaak, niet de gevolgen.

Bende mongolen zijn het, zet alles toch in op "een medicijn", wereldwijd, mij gaan ze niet vertellen dat het 18 maand duurt om een geschikt medicijn op de markt te krijgen.
Het griepvirus muteert ieder jaar en die griepspuiten liggen ruimschoots op tijd bij de apotheken. Zet in op de bestrijding van het virus, niet de gevolgen.
pak de oorzaak aan, niet de symptomen.
Een passend medicijn zouden ze allang moeten hebben, en een fabriekje in China uit de grond stampen duurt welgeteld 5 werkdagen. Zet daar op in, en zorg dat de mensen die besmet worden met een vaccin genezen kunnen worden.

En zo komen we uiteraard bij de werkende dames .... ik veronderstel toch dat iemand die zich niet lekker voelt niet gaat neuken.
Je kan nooit uitsluiten dat ook meisjes zouden kunnen besmet worden, net zomin je kan uitsluiten dat eenieder die naar de supermarkt gaat of gaat werken of naar de schoolopvang gaat besmet kan worden.
Het haalt dus niks uit deze economie ook nog eens plat te leggen, wij MOETEN gaan werken, en de meiden mogen uiteindelijk zelf kiezen of ze gaan werken of niet.
Die hebben het dan eigenlijk nog beter dan wij.
Ik ken persoonlijk veel meiden die het bij vaste klanten houden momenteel, die op afspraak werken.
Er zitten ook nog een pak meiden, maar de opkomst van "wandelaars" is uiteraard veel minder dan in normale tijden.  Begrijpbaar en normaal, als ze het land in lockdown minus werken zetten.

Ook de meiden hebben last van de crisis. Ik heb net nog contact gehad met enkele meiden, en al bij al valt het nogal mee, je kan praten over 35 percent minder inkomen, globaal genomen, maar laat ons vooral positief blijven .... dat is nog altijd beter dan niks verdienen tout court.
En binnen drie weken tot anderhalve maand draait dat daar terug op volle toeren,


Mijn besluit: de overheden zaaien paniek en pakken het compleet verkeerd aan ..... en ze zouden beter inzetten op een vaccin, wereldwijd, maar wat verwacht je nu? Gisteren gingen ze nog een noodregering uit de grond stampen.
Dat was toch de bedoeling van Bartje de Wever, die deze crisis MISBRUIKT om premier te willen worden, en vandaag hebben de Franstalige partijen daar een stokje voor gestoken.
Mij lijkt het ook veel makkelijker om de ontslagnemende regering gewoon een fiat te geven, hen de volledige volmachten te geven die nodig zijn om miljardenbeslissingen te nemen, in plaats van een lepe wolf in schaapsvacht profijt te geven van de ellende van de mensen, want daar doelt Wevertje op, welk smeerlapke kan je zijn, dat je op kap van de maatschappij premier wil worden, op de kap van de mensheid, op de kap van de volksgezondheid? Foei Wevertje, foei foei foe...

Dus in het belang van de volkgezondheid, Wevertje, denk nu eens voor 1 keer aan je onderdanen, en niet aan zelfgewin in een noodsituatie, want dat is verfoeilijk, dat is gemeen, dat is onder de gordel. De kmende dagen zal hij wel de schuld bij de Franstaligen leggen, dat doet hij nu al een decennia lang, en hij loopt er iedere keer nog weg mee ook.


Lang leve het skw dus .... dat is de eerste sector die er terug bovenop komt, als de angst bij de meerderheid van de mensen er enigzins uit is. Ik ga alvast niet minder naar de dames, zolang ik me niet ziek voel is er weinig aan de hand, ik draag handschoenen en een mondmasker  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #166 Gepost op: 15 maart 2020, 14:10:15 »
Hoe moet dat dan met beffen met mondkapje?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #167 Gepost op: 15 maart 2020, 14:15:36 »
Hoe moet dat dan met beffen met mondkapje?
Zoals jij al wel langer weet, ik ben een vriend van Carina ...  euh Corona gedurende 15 jaar intussen, dat is de laatste keer dat ik haar gebeft heb  ;D ;D ;D ;D
En die zure brij daar vanbinnen zal wel genoeg antistoffen bevatten tegen Corona, no way dat een virus een kut overleeft  :lol :lol

Jij mag dus gewoon verder aan de preuten van de 4 musketiers hangen, je loopt geen verhoogd risico - prof. vaginale zuurpruim  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #168 Gepost op: 15 maart 2020, 14:34:46 »
Hoe moet dat dan met beffen met mondkapje?
Zoals jij al wel langer weet, ik ben een vriend van Carina ...  euh Corona gedurende 15 jaar intussen, dat is de laatste keer dat ik haar gebeft heb  ;D ;D ;D ;D
En die zure brij daar vanbinnen zal wel genoeg antistoffen bevatten tegen Corona, no way dat een virus een kut overleeft  :lol :lol

Jij mag dus gewoon verder aan de preuten van de 4 musketiers hangen, je loopt geen verhoogd risico - prof. vaginale zuurpruim  ;D ;)

Juist, ik doe aan vaginale preventie :iagree:  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #169 Gepost op: 15 maart 2020, 17:53:58 »
De kmende dagen zal hij wel de schuld bij de Franstaligen leggen, dat doet hij nu al een decennia lang, en hij loopt er iedere keer nog weg mee ook.

Want het ligt natuurlijk nooit aan de Franstaligen ::)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #170 Gepost op: 15 maart 2020, 18:19:17 »
De kmende dagen zal hij wel de schuld bij de Franstaligen leggen, dat doet hij nu al een decennia lang, en hij loopt er iedere keer nog weg mee ook.

Want het ligt natuurlijk nooit aan de Franstaligen ::)
Volgens Wevertje ALTIJD :-)
Hij is vergeten waarschijnlijk dat Vlaanderen decennia lang kon bestaan met steun van Wallonië, dat wij vroeger massaal naar de Walen gingen werken .... maar het collectief geheugen is zo kort  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #171 Gepost op: 15 maart 2020, 20:27:12 »
Ik vind het wel opmerkelijk dat hier nog niemand gereageerd heeft dat hij of zij mij zien rondlopen heeft in het SKW met mijn nieuw duikerspak. Superveilig, en ideaal voor plasseks zelfs. Gekocht bij Mijol.com.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #172 Gepost op: 15 maart 2020, 21:01:30 »
Ik vind het wel opmerkelijk dat hier nog niemand gereageerd heeft dat hij of zij mij zien rondlopen heeft in het SKW met mijn nieuw duikerspak. Superveilig, en ideaal voor plasseks zelfs. Gekocht bij Mijol.com.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik dacht al dat bet(d)weter zijn fiets kwijt was, maar dat ben jij dus ....
En wat zegt Mario over morgen, VDB, die kan weten of het open blijft of niet, bezorg ons de broodnodige info aub  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #173 Gepost op: 15 maart 2020, 21:55:40 »
En wat zegt Mario over morgen, VDB, die kan weten of het open blijft of niet, bezorg ons de broodnodige info aub  ;D ;D ;D
Op dit ogenblik (je leest het goed: DIT ogenblik) is de situatie zo dat het nog steeds zou open blijven. Wij komen dus op ons gewone uur naar het SKW. Mocht er iets veranderd zijn, dan post ik het hier wel.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #174 Gepost op: 15 maart 2020, 22:05:37 »

Ik dacht al dat bet(d)weter zijn fiets kwijt was, maar dat ben jij dus ....

Ik had wel een klein probleemke


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #175 Gepost op: 15 maart 2020, 22:05:52 »
En wat zegt Mario over morgen, VDB, die kan weten of het open blijft of niet, bezorg ons de broodnodige info aub  ;D ;D ;D
Op dit ogenblik (je leest het goed: DIT ogenblik) is de situatie zo dat het nog steeds zou open blijven. Wij komen dus op ons gewone uur naar het SKW. Mocht er iets veranderd zijn, dan post ik het hier wel.
Die info heb ik ook net gekregen van een dame die bij Mario op kantoor was.
Ik post ook als ik andere info doorkrijg vanuit het skw
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #176 Gepost op: 16 maart 2020, 10:26:35 »
En ? Is het nu nog gewoon "open" ?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #177 Gepost op: 16 maart 2020, 11:30:35 »
Ja hoor, alles is open, voor zover de ramen bezet zijn uiteraard. Vergeef me de momenteel ietwat ongepaste uitdrukking, maar er leek vanmorgen 'geen vuiltje aan de lucht'  ;D

Ook Mario en Antonio (dat is die man met zijn 3 mooie raskatten die 's morgens wel eens aan de VR20 op straat komt) hadden nog geen berichten ontvangen over mogelijke andere beslissingen.

(Stand van zaken rond 10 uur)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #178 Gepost op: 16 maart 2020, 11:41:20 »
De bezetting is niet schitterend, maar nog doenbaar. De meisjes waren allen vriendelijk, op verschillende plaatsen een babbeltje gedaan, steeds over hetzelfde onderwerp natuurlijk. Er zijn er heel wat 'weg' (tijdelijk) maar degenen die er zijn hebben wel af en toe klanten, als ik zo wat rondkijk en rondhoor. Er liep haast geen volk rond in de straat, maar van degenen die er waren, heb ik toch enkelen redelijk resoluut zien binnen stappen, waarschijnlijk bij een van hun favoriete meisjes.

Ik had de indruk dat de kijkers en de twijfelaars weggebleven zijn. Wees niet bang, de meisjes zijn er zich allemaal van bewust dat ze de nodige hygienemaatregelen strict moeten toepassen. We moeten wat water bij onze wijn doen, de zoen-fans zullen wat geduld moeten oefenen, maar je kan momenteel probleemloos een leuk meisje bezoeken en eventjes de coronagekte doorprikken met een fijn hoogtepunt zonder daarbij meer risico te lopen dan bij een bezoek aan de bakker, de slager of de supermarkt.

Ik zou het iedereen nog aanraden, want we weten echt niet hoe het morgen en de komende dagen verder gaat.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #179 Gepost op: 16 maart 2020, 13:51:21 »
Goed nieuws in toch rare tijden.
Niemand van ons is vertrouwd met een 'almost-lock-down', tenzij je WO II zelf nog hebt effectief meegemaakt ..... bet(d)weter?  :lol :lol :lol

Om op de veiligheid van de meiden en de wandelaars terug te komen, ik lees nogal wat op sommige sites ... je wordt er bijna gek van, van zulke onzinnige dingen.
Mensen die mekaar bekampen, voorstanders en tegenstanders dat de ramen nu open of dicht moeten zijn.
Jongens, het gaat echt niet over wie het meeste berichten heeft geschreven, wie het meeste geld op neukt, of wie de grootste heeft .... wij zitten als wereldburgers momenteel allemaal opgescheept met iets waar we de gevolgen nog bijlange niet van kennen, net als de ernst. We kunnen alleen maar hopen dat de maatregelen genoeg effect hebben, en dat de piek stilaan bereikt zal zijn (ik geloof daar niet in, maar hoop doet leven)
Dus mekaar in de haren vliegen? Bende klein joeng ....
We zouden beter ons gezond verstand gebruiken, en eens goed nadenken over de impact van een bezoek aan een DVP, voor zowel wandelaar als de dame in kwestie, rekening houdende uiteraard met wat onze politieke oorlogsministers ons opleggen ....
Alhoewel ik geen vertrouwen in politici heb, ben zelfs ik genoodzaakt toch hun raad op te volgen, al was het maar voor de algemene gezondheid, want mij kan Corona eigenlijk geen zak schelen.

Even kort samenvatten wat er kan en mag, en dan wat er niet mag en niet kan, ook al vind ik die maatregelen kant noch wal raken, ze zijn er en daar zullen we het dan mee moeten doen.


We moeten eigenlijk de dames die werkende zijn in de sexxxsector proberen in te delen in een bepaalde groep, zoals ze dat doen met de supermarkten, pedicures, bars, kappers, restaurants, voedingszaken, nachtwinkel .... en enkel zo kunnen we vaststellen dat het skw inderdaad terecht nog open is.
Ik verduidelijk me met enkele groepen van "handelszaken"  te vergelijken met onze DVP's, en kijken waar ze het dichts bij aanleunen, objectief gezien.
En er uiteraard van uitgaand dat Corona geen SOA is, wat vele paniekzaaiers lijken dat geeneens te beseffen.
Neen, het is niet omdat enkelen proberen te moeten weten dat Corona overgedragen wordt zoals een SOA, bende uilskuikens, Corona wordt verspreid via hoesten, kuchen, wanneer een besmette persoon met zijn handen aan zijn neus komt en nadien in contact komt met je en bla bla bla ... het is GEEN SOA.

Vergelijk 1:
Cafés, bars, restaurants, horeca ..... pottoe
- zijn de dames een bar, café, of algemeen gesteld een horecazaak? Neen, en is er dan ook geen enkele reden om daarmee gaan te vergelijken.
- bla bla bla dat Brussel en Gent dicht zijn, dat is gewoon puur technisch, aangezien de handelsactiviteit van die zaken horeca is. En de horeca moet toe. Punt ander lijn
- het gaat hier vooral over het samenhokken van veel mensen gedurende langere periodes in een beperkte ruimte in de horeca.
- hier hebben we dus een neen, op die basis niet sluiten, en is het skw terecht nog open.

Vergelijk 2:
Supermarkten, nachtwinkels, voedingszaken .... zo open als wat.
- het gevaar om Corona op te lopen is volgens mijn bescheiden mening veel groter dan bij een dame.
- botweg omdat je in de supermarkt met tig mensen in contact komt, nabij contact. Bij een dame is dat één op één.
- tel het aantal klanten op dat een dame heeft, die echt wel kan toezien op de hygiëne van de klant, en vergelijk dat met de hygiëne in een supermarkt of voedingszaak of nachtwinkel waar je komt. Ikzelf ban vanmorgen nog effe gaan Clolruyten, en met wat VDB ons hier vertelde .... ga beter naar de hoertjes, want daar heb je die risico's helemaal niet op die schaal.
Ieder pakje dat je koopt, gaat minstens door de handen van de kassier, die zijn handen niet wast na een klant, en die de volgende pakjes betast. Als het virus op dode materie pakweg 3 uur kan overleven, dan kan eenieder wel tellen hoe deze één op één besmetting de volledige rij betreft van de kassier van een halve dag. 50 op 1 dus? Akkoord?
- op basis van levenswaren, nope, daarvoor moet het skw niet openblijven, alhoewel, een lekkere pruim  ;D
- op basis van besmettingskans, deze ligt bij een DVP 50 x lager dan in een doordeweekse of doordeweekendse Coylruyt, makkelijk zat.
- hier hebben we dus een neen, op die basis niet sluiten, en is het skw terecht nog open.

Vergelijk 3:
Werk
- het gevaar om met Corona besmet te worden is ook hier vele malen groter dan bij een één op één bezoek.
- ikzelf kom dagdagelijks met +100 mensen in contact op de werkvloer, en geen oorlogsminister die daar om kraait. Ik ben dus van mening dat dit puur een economische beslissing is, om geen miljardengat nadien te moeten gaan vullen, en dat onze oorlogsregering geen ene moer geeft om mijn en jouw gezondheid.
Ze houden namelijk de twee meest besmettelijke haarden open. En van voedingswinkels is dat enigzins nog te begrijpen, iedereen moet eten.
Maar dat er geen haan kraait dat wij met zijn allen met iedereen in contact komen op het werk, dat is nogal kras.
Bang van een één op één contact met een hoertje, oja, maar gaan werken en daar met 50 mensen de ganse dag bij mekaar zitten, hokken, werken, staan .... GEEN ENKEL PROBLEEM
- hier hebben we dus ook een neen, ten eerste doen zij hun werk, en ten tweede loop je meer kans op besmetting op je eigen werk.

Vergelijk 4:
Winkels, alles wat geen voedingszaak is .... open in de week (sommige diensten op afspraak, en in het weekend gesloten)
Hier maken we een onderscheid tussen drukke winkels en de zaken waar de contacten één op één gebeuren.
Ik onthoud hier dat bijvoorbeeld een kapper of een schoonheidsspecialiste klanten mag ontvangen, en dat eventueel op afspraak is, dus geen mensen in de wachtzaal of in de zaak die daar domweg zitten.
Ik schat dit in, dat 't stad de DVP's met deze groep gelijkstelt.
En dat Wevertje daar wel goed over nagedacht heeft. Zijn gedachten hinken uiteraard op twee gedachten, hoe loop ik ermee weg het open te houden en hoe krijg ik toch inkomsten als stad van die hoertjes?
Kijk, de oplossing lag er, kapperszaken, schoonheidssalons .... ook één op één, en die mogen (weliswaar op afspraak)
Compleet vergelijkbaar met een DVP, die werkt ook één op één en daar zitten ook geen mensen in de wachtzaal (tenzij je de Schippersstraat de wachtzaal noemt)
- hier hebben we dus ook een neen, op die basis gewoon open blijven.


Zo hebben we zowat alle handelszaken vergeleken met onze dames van plezier, en kan ik enkel vaststellen ... de zaken blijven terecht open, en de dames lopen minder risico met een ganse shift te werken dan ik die naar de apotheek of naar de Colruyt ga of gewoon naar mijn werk ga, veel minder.
Het blijft uiteraard zaak goede handhygiëne (en andere) toe te passen, dat is een beginsel dat voor iedereen geldt.
Iedereen tegen Corona, samen sterk is dus een uitdrukking om weg te lachen .... iedereen moet de kas vullen en voor de rest zullen we jullie wel wijsmaken wat wij willen, voor de rest ontnemen we jullie plezier, en gaat de solidariteit tussen de mensen het probleem waar wij jullie mee opzadelden, oplossen, en intussen maar wroeten, slaafjes.

Niemand hecht precies belang aan wat virologen en sommige mensen blijven beweren.
Het virus zal vanzelf uitgeroeid worden zodra 60 tot 70 percent van de bevolking besmet is, dan maakt het specimen MENS zelf genoeg antistoffen aan.
Yep, ook Angela Merkel heeft dat enkele weken geleden beweerd, net hetzelfde, geen haan die er naar kraait momenteel.
Diezelfde virologen kondigen echter maatregelen af om de verspreiding van het virus te vertragen - een medicijn hebben ze namelijk niet, dus uitzieken en hopen dat je er niet van sterft is het enige wat we kunnen doen, als we het uiteindelijk toch te pakken krijgen.
Het ergste van de hele zaak is dat ik vermoed dat je het virus makkelijk kan hebben / gehad hebben zonder er weet van te hebben .... je perfect gezond voelen en het toch zitten hebben en andere mensen besmetten.
Ik vraag me dus echt af - is het niet beter het leven zijn gewone gang te laten gaan OF alles plat te leggen?
Want dit is volgens mij noch mossel noch vis, vertragen heeft geen enkel nut als ze bij hoog en laag beweren dat ze binnen de 18 maand geen gepast medicijn zullen hebben.

Ik besef ook wel dat we nu naar een piek toegaan, maar de vraag is ... wanneer komt die piek er?
Een professor van de Universiteit van Gent zegt dat het zeer belangrijk is dat we de maatregelen opvolgen en anderzijds zegt diezelfde man dat de mensheid slechts voldoende antistoffen zal aanmaken als 60 tot 70 percent van de bevolking besmet is. Dit is toch dweilen met de kraan open, of een keuze maken om de mensheid zichzelf te laten beschermen door antistoffen aan te maken, met het te vertragen stel je de inzetting van het immuunsysteem tegen Corona alleen maar uit.
Ook geeft hij een factor 2 tot 3 op 1 als besmetting op, dus 1 besmette persoon besmet op zijn beurt 2 tot 3 personen, die dan weer op hun beurt 2 tot 3 .... enz enz ... op 14 dagen zitten we bij factor 2 aan 50 000 besmettingen PER besmette persoon nu, bij factor 3 aan 1.5 miljoen besmettingen.
Is het dus nodig om het nu nog proberen te stoppen, is mijn vraag?


Maar laat ons vooral denken aan de dames die ons ganse het jaar plezier verschaffen, waarom zouden we hen in de steek laten als we wel gaan winkelen en werken, waar het risico veel groter is besmet te raken?

En indien ze het skw toch zouden sluiten, geef dan iedere werkzame dame voor deze 3 weken een vergoeding zoals ze doen met alle zaken die moeten sluiten: 4000 euro cash.
Dan worden toch een deel van de inkomsten vergoed, en kunnen ze eten kopen, hun appeke huren etc etc etc.

Als allerlaatste wens ik nog een hoax de wereld uit te helpen die weer ronddoolt in de wandelgangen van sommige fora.
Dames kunnen makkelijk per dagdeel huren momenteel, en als ze dat niet kunnen (of beweren dat niet te kunnen), ik ken eigenaars die zowat de helft van het skw bezitten die dat wel per dagdeel verhuren. Laat jullie dus niet gek maken, iedere dame die er momenteel zit heeft de mogelijkheid per dagdeel te huren, al zullen er dan sommigen wel van kamer moeten veranderen.
Het feit dat er dames zijn die 365 dagen moeten betalen, of ze er nu zijn of niet, is makkelijk op te lossen. Er zijn hier genoeg lezende wandelaars die dames willen helpen, wel, verkondig dan het woord dat meer dan 3/4 van de kamers verhuurd wordt per dagdeel, aan een schappelijke prijs. Indien er dames zijn die toch gevangen zitten in dit web, verander domweg van kamer, en dat probleem is ook van de baan.


Besluit: Allen naar de hoertjes, mannen, er is een plek waar er nog mag geneukt worden momenteel, en terecht, ons aller geliefde skw.


gr

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal