Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275780 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #180 Gepost op: 16 maart 2020, 14:24:03 »
 Vanavond gaat de boel toe staat er in gva.
Den Bart sluit de straat.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #181 Gepost op: 16 maart 2020, 14:38:00 »
Vanavond gaat de boel toe staat er in gva.
Den Bart sluit de straat.
Nee, het sluit om 15 in principe al. Meer uitleg later. Ik moet eerst dringend mijn Sweety ophalen. Alles ontruimen op de kamer voor 3 weken.

DUS UPDATE: SKW SLUIT VOOR DRIE WEKEN, VANAF NU 15.00U

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #182 Gepost op: 16 maart 2020, 14:42:36 »
De grote burgervader Bart De Wever heeft gesproken: het skw sluit vanaf vandaag 18u tot 3 april.
Hij zou toch eens beter moeten leren lezen, wij mogen nog wel gaan werken?

Ik begrijp het alvast niet, zie mijn vorige post ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #183 Gepost op: 16 maart 2020, 15:51:13 »
En wat nu?
De Wever stelt dus bij deze de prostitutie gelijk met de horeca.
Gaat hij nu ook dezelfde steunmaatregelen geven aan de dames?
Namelijk een vergoeding van 4.000 euro per dame.
Aangezien hij zeer duidelijk stelt dat zij moeten sluiten zoals de horeca, zou dat moeten.

Organiseren we een mars met alle dames naar 't schoon verdiep, in navolging van zijn overwinningsroes van een pak jaar geleden?
Alle dames in rij naar Bartje en eisen waar ze recht op hebben, 't zou wat geven  :-P :-P ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #184 Gepost op: 16 maart 2020, 16:46:31 »
Als we naar Bartje optrekken dan maar allemaal met de nieuwste rage in mondmaskers : in Japan worden deze van strings gemaakt ...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #185 Gepost op: 16 maart 2020, 18:07:23 »
Blij dat ik gisteren Sara (Ss25) nog kon bezoeken. Het was een geweldige date met deze geweldige meid. Recensie volgt tegen de heropening.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #186 Gepost op: 16 maart 2020, 18:25:00 »
Als we naar Bartje optrekken dan maar allemaal met de nieuwste rage in mondmaskers : in Japan worden deze van strings gemaakt ...
Gebruikte strings dan toch?

Ik heb al gekozen van wie hoor  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #187 Gepost op: 16 maart 2020, 18:27:18 »

Namelijk een vergoeding van 4.000 euro per dame.

Als Bartje 4000 euro aan een meisje geeft, gaat die daar. politiekers kennende, vast en zeker 80 keer met dat meisje willen voor neuken. 80 x het aantal meisjes, ik denk niet dat zijn 'partij' dat aankan...
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #188 Gepost op: 16 maart 2020, 18:54:32 »

Namelijk een vergoeding van 4.000 euro per dame.

Als Bartje 4000 euro aan een meisje geeft, gaat die daar. politiekers kennende, vast en zeker 80 keer met dat meisje willen voor neuken. 80 x het aantal meisjes, ik denk niet dat zijn 'partij' dat aankan...
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Neen, politiekers kennende, geeft hij die dan 2000 euro, wil er 80 keer voor, want hij is de burgervader en de redder in nood in dat geval.
Ik denk niet dat zijn "partij" een echte dame aankan .... en hij zal wel verontwaardigd zijn, want hij doet toch maar GOED voor de volksgezondheid, en hij neemt in eer en geweten deze beslissing .... lees: hij is op oorlogspad
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #189 Gepost op: 16 maart 2020, 19:43:44 »
Het zat er aan te komen he. Hoe dan ook, voor we aan Corona ten onder gaan, beleven wij de unieke situatie dat het SKW tijdelijk sluit. Nooit meegemaakt, nooit voor mogelijk gehouden vroeger, onwaarschijnlijk scenario. Wat boffen wij dat WIJ dit zomaar van op de eerste rij mogen meemaken zeg...  ;D ;D ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #190 Gepost op: 16 maart 2020, 23:06:00 »
Vandaag veel berichtjes ontvangen van dames die gisteren of vandaag terugkeren naar Roemenië. Ook enkelen die hier gaan overbruggen. Ook vaak met de onderliggende vraag.... wat vertel ik het thuisfront? (makkemijk als je zogezegd in de horeca zit, minder logisch als je zogezegd in de Zorg werkt).
Het zijn unieke tijden,.... het zijn geen fijne tijden. Ik denk ook niet dat het SKW binnen de maand na heropening al terug op volle toeren zal draaien....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #191 Gepost op: 16 maart 2020, 23:45:57 »
Vandaag veel berichtjes ontvangen van dames die gisteren of vandaag terugkeren naar Roemenië. Ook enkelen die hier gaan overbruggen. Ook vaak met de onderliggende vraag.... wat vertel ik het thuisfront? (makkemijk als je zogezegd in de horeca zit, minder logisch als je zogezegd in de Zorg werkt).
Het zijn unieke tijden,.... het zijn geen fijne tijden. Ik denk ook niet dat het SKW binnen de maand na heropening al terug op volle toeren zal draaien....
Gisteren of vandaag' Nee Barti, nee. De vlucht is al verschillende dagen bezig. Toen het nog kon. En toen de klanten meer en meer wegbleven uit vrees voor het virus. En toen er niet genoeg meer verdiend kon worden om het raam, het flatje en de onkosten te kunnen blijven betalen.

De uitleg thuis wordt voor de meesten vergemakkelijkt door het argument dat ze bij een eventuele ziekte liever thuis bij de familie zijn, dan in een ver vreemd land waar ze eigenlijk niemand kennen die er voor hen wil zijn als ze hem of haar nodig hebben.

Het zijn idd geen fijne tijden. Je hebt het al over de heropening, die is nog niet in zicht vrees ik. Bedenk dat het verloop van zo een epidemie in de tijd een spreiding kent die door een Gausscurve beschreven wordt. Zo een curve is symmetrisch, het linker deel is even groot als het rechter deel, en de piek ligt in het midden. Die piek hebben we nog niet bereikt. En hoelang is het spelletje al bezig...

En wat betreft 'na de heropening' mogen we ons gerust nu al de vraag stellen, hoe gehavend wij er gaan uit komen. Na wekenlange crisis, allicht een volledige lock down die nog komende is, gaan veel mensen op hun tandvlees zitten. Geen werk mogen doen = geen geld verdienen. Het zijn niet allemaal doorbetaalde ambtenaren op een bureau he. En de onkosten lopen door.

We gaan waarschijnlijk allemaal met groot ongeduld en met een dikke broek de dag afwachten dat het SKW weer open mag gaan. Maar gaan bepaalde groepen mensen nog wel een wandelbudget hebben de eerstvolgende maanden? En hoe lang duurt het voor al onze schatjes terug hier zijn?

Het worden zwarte tijden voor onze meisjes.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #192 Gepost op: 17 maart 2020, 01:15:14 »
Hey honey, ik had het enkel over degene waar ik bericht van kreeg he  :banghead:

Vandaag veel berichtjes ontvangen van dames die gisteren of vandaag terugkeren naar Roemenië. Ook enkelen die hier gaan overbruggen. Ook vaak met de onderliggende vraag.... wat vertel ik het thuisfront? (makkemijk als je zogezegd in de horeca zit, minder logisch als je zogezegd in de Zorg werkt).
Het zijn unieke tijden,.... het zijn geen fijne tijden. Ik denk ook niet dat het SKW binnen de maand na heropening al terug op volle toeren zal draaien....
Gisteren of vandaag' Nee Barti, nee. De vlucht is al verschillende dagen bezig. Toen het nog kon. En toen de klanten meer en meer wegbleven uit vrees voor het virus. En toen er niet genoeg meer verdiend kon worden om het raam, het flatje en de onkosten te kunnen blijven betalen.
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2020, 01:40:29 door barti »
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #193 Gepost op: 15 juni 2020, 11:52:41 »
Het is zonnig in het skw.
De bezetting valt goed  mee voor de eerste shift.
En hetzelfde liedje' zoals iedere werkdag.
Beatrijs is kilometers worst aan 't verslinden , net als Maria, Gabriella en de andere Sara's van deze wereld.

Redelijk druk dus, zowel wandelaars als meiden.

We zitten  momenteel in 't zonnetje bij de Malle Bange, straks meer
Eva is er trouwens ook, Mocata
En met Sara een leuk gesprek gehad
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #194 Gepost op: 15 juni 2020, 14:06:52 »
Deze morgen ook snel eens gaan piepen , redelijk wat dames op post ondanks het vroege uur(8u30).

En ja me alweer laten verleiden🤪🤪 & heb er van genoten...
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2020, 14:20:34 door brosserke »