Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275809 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #195 Gepost op: 15 juni 2020, 14:33:52 »
Deze morgen ook snel eens gaan piepen , redelijk wat dames op post ondanks het vroege uur(8u30).

En ja me alweer laten verleiden🤪🤪 & heb er van genoten...
In principe zijn we moreel 'verplicht' om de 50 euro-briefjes die we gedurende 3 maanden stiekem in de spaarkous gestoken hebben, nu vlotjes boven te halen om onze achterstand in te halen he  ;D ;D ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #196 Gepost op: 15 juni 2020, 14:38:05 »
Tenzij je die op een drietal appjes hebt laten liggen uiteraard... (hypothetisch hé, puur hypothetisch)

Deze morgen ook snel eens gaan piepen , redelijk wat dames op post ondanks het vroege uur(8u30).

En ja me alweer laten verleiden🤪🤪 & heb er van genoten...
In principe zijn we moreel 'verplicht' om de 50 euro-briefjes die we gedurende 3 maanden stiekem in de spaarkous gestoken hebben, nu vlotjes boven te halen om onze achterstand in te halen he  ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #197 Gepost op: 15 juni 2020, 14:52:30 »
Tenzij je die op een drietal appjes hebt laten liggen uiteraard... (hypothetisch hé, puur hypothetisch)


ik heb die idd in enkele hypothetische appjes achtergelaten..

maar ik had nog een verborgen & onaangeroerde 'oorlogskas'  :040: :bud

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #198 Gepost op: 15 juni 2020, 15:01:56 »
Tenzij je die op een drietal appjes hebt laten liggen uiteraard... (hypothetisch hé, puur hypothetisch)
Hypothetisch zou dat kunnen natuurlijk, en bovendien waren/zijn de bezoekjes op die appjes blijkbaar duurder dan in het SKW. Een soort 'bibbergeld' dat er extra gevraagd werd?

Zelf heb ik geen appjes bezocht in de coronatijd. Ik had het onverwachte geluk om een superleuk meisje te vinden dat een auto heeft en die auto heeft de laatste weken schandalig veel geparkeerd gestaan aan mijn oprit. Waardoor natuurlijk mijn spaarkous niet verder vol geraakte (maar zij wel).  ;D ;D ;D

Ik moet dus helaas blijven werken om de feestelijke heropening van het SKW mee te kunnen tot stand brengen  ;D ;D ;D Anders was ik  waarschijnlijk vanmorgen vroeg vooraan in de SS begonnen om straks om 1u aan het einde van de VR te eindigen  :)) :)) :))  Hypothetisch he, ook hypothetisch want als er na enkele schatjes nog maar weinig muziek meer uit je doedelzak komt, ben je beter dat je het concert verdeelt over enkele dagen

 :pompe :pompe :pompe

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #199 Gepost op: 15 juni 2020, 17:04:48 »
Ik lees hier nogal wat hoor!

Iets over een "oorlogskas" en iets over een "spaarkous" waar briefjes van 50 in zouden zitten? Ik kan met de beste wil van de wereld die oorlogskas niet vinden en in geen enkele van mijn propere of vuile sokken zitten briefjes van 50!

Waar zouden die briefjes dan toch gebleven zijn? Ik moet toch IETS uitgespaard hebben tijdens die 3 maanden lockdown, niet?

Maar toen kwam Barti met een verhaal over appjes en toen viel mijne frang! Ik heb al die briefjes van 50 die ik had in een paar verschillende appjes laten liggen, ik kon daar toen iemand plezier mee doen die dan in ruil mij een hypothetisch plezier deed. Goed besteed, denk ik dan maar!

Ik zag dat er in mijn portemonnee ook geen briefjes van 50 meer zaten want die had ik vrijdag nog uitgegeven aan een héél plezant hypothetisch spelletje. Eind goed, al goed echter want ik zag dat er toch nog zeker een 10 tot 20-tal van die bruine briefjes als overschot ergens op mijn rekening stonden. Die zal ik, als de storm wat geluwd is en ik zelf in de stad ben, volgende week eens gaan uitdelen in het SKW maar ook nog een paar ergens op een appje want, laat het leuk zijn in het SKW, op een appje kan het ook leuk zijn, zelfs als is het hypothetisch.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #200 Gepost op: 16 juni 2020, 02:05:14 »
Waar zouden die briefjes dan toch gebleven zijn? Ik moet toch IETS uitgespaard hebben tijdens die 3 maanden lockdown, niet?

Dat dacht ik ook... Uitsparen. Maar naast het wat 'helpen in liefde', heb ik in mei iemand gevonden die mijn uitspaaractie grondig dwarsboomt maar waar ik tot nu toe al eindeloos veel genot mee beleefd heb. Niet op een appje... gewoon lekker thuis. Geen vervanging voor het SKW, maar gewoon een blijvende bijkomende bron van levensvreugde.


Eind goed, al goed echter want ik zag dat er toch nog zeker een 10 tot 20-tal van die bruine briefjes als overschot ergens op mijn rekening stonden. Die zal ik, als de storm wat geluwd is en ik zelf in de stad ben, volgende week eens gaan uitdelen in het SKW

Ik ben vandaag al met dat uitdelen begonnen. Ja, die ene waar ik mijn zinnen op gezet had (met dank aan confrators K en M) stond er en ze stond vrij... Eentje die me nog wel eens meer over de vloer gaat krijgen.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #201 Gepost op: 17 juni 2020, 18:04:07 »
Eindelijk in SKW geraakt....
En wat een keuzestress meteen als je al die toppers van dag en nacht om 18u al samen ziet....
Maya? Of is het te vroeg voor dat soort avontuur? Al heeft ze een geweldig befpoesje.
Severine? Oh wat wil ik dat kontje terug lepelen.
Het ijskonijn? Ze lachte zelfs meteen.... En wat een onderstel.
Gelukkig is Sara al weg, dus schieten enkel nog Ella, Alexandra, Selena en Anna nog over....
En ik heb maar een uurke tijd....
It's good to be back....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #202 Gepost op: 18 juni 2020, 12:06:32 »
Of de shift nu om 7 of om 8 uur begint, het maakt toch weinig uit hoor. Voor 10 uur was er vandaag niet veel te zien en ook de ramen waren nog maar poverkes bezet. Rond 10 -11 uur begint het zaakje daar te draaien, en daar verandert een stel regeltjes dus blijkbaar niks aan.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #203 Gepost op: 18 juni 2020, 15:11:51 »
Zit nu met Bema op terras. Zojuist met een big smile bij Amanda buiten gestapt. Redelijk wat volk in de straat, maar niet overdreven druk, en ongeveer de helft van de ramen leeg. Uitgebreider verslag volgt straks van huis

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #204 Gepost op: 18 juni 2020, 23:38:30 »
ongeveer de helft van de ramen leeg.
Er zijn nog steeds meisjes 'onderweg' vanuit hun thuisland.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #205 Gepost op: 19 juni 2020, 00:11:14 »
ongeveer de helft van de ramen leeg.
Er zijn nog steeds meisjes 'onderweg' vanuit hun thuisland.
Nog een pak .... dames die in Spanje zitten bijvoorbeeld, en een pak latina's die in latinaland verblijven .....
Gaat nog een tijdje duren voordat alles weer genormaliseerd is
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #206 Gepost op: 19 juni 2020, 07:06:03 »
ongeveer de helft van de ramen leeg.
Er zijn nog steeds meisjes 'onderweg' vanuit hun thuisland.
Nog een pak .... dames die in Spanje zitten bijvoorbeeld, en een pak latina's die in latinaland verblijven .....
Gaat nog een tijdje duren voordat alles weer genormaliseerd is

Dat was te verwachten, maar de voorspelde stormloop vanuit Nederland en Duitsland is vooralsnog uitgebleven.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #207 Gepost op: 19 juni 2020, 11:55:12 »

Vorige nacht was alvast extreem druk.in de kamers én op straat....


ongeveer de helft van de ramen leeg.
Er zijn nog steeds meisjes 'onderweg' vanuit hun thuisland.
Nog een pak .... dames die in Spanje zitten bijvoorbeeld, en een pak latina's die in latinaland verblijven .....
Gaat nog een tijdje duren voordat alles weer genormaliseerd is

Dat was te verwachten, maar de voorspelde stormloop vanuit Nederland en Duitsland is vooralsnog uitgebleven.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #208 Gepost op: 19 juni 2020, 12:02:04 »

Vorige nacht was alvast extreem druk.in de kamers én op straat....

Vorige NACHT? Om 1 uur moet elk kamertje leeg zijn en elk lichtje gedoofd zijn. Dat noem ik geen nacht he barti, 1 uur. Dat is de late namiddag.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #209 Gepost op: 22 juni 2020, 11:29:57 »
Vanmorgen toch al een redelijke bezetting en wat volk op de straat. Al enkele meisjes gezien die al vrij snel 'beet' hadden, paar teruggekeerde gezichtjes (o.a. Rushi op haar 'oud' adres VR8/1.

Bij dit heerlijke weertje is het wandelen weer een feest.  :bud :bud :bud