Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #210 Gepost op: 9 juli 2020, 17:11:21 »
Eindelijk nog eens in de hemelse straat geraakt. Sara en Selena zijn net gestopt. Dus het zal een gokje worden. Het is hier al héél de dag rustig verneem ik, dus eens goed overwegen wie ik ga plezieren met een bezoekje...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #211 Gepost op: 9 juli 2020, 21:05:06 »
Vanmorgen toch al een redelijke bezetting en wat volk op de straat. Al enkele meisjes gezien die al vrij snel 'beet' hadden, paar teruggekeerde gezichtjes (o.a. Rushi op haar 'oud' adres VR8/1.

Bij dit heerlijke weertje is het wandelen weer een feest.  :bud :bud :bud
Rushi was al een tijdje terug hoor, van redelijk kort na de heropening al. Maar ik heb haar nadien wel enkele dagen gemist. Nu is zij terug van vorig weekend, of van begin deze week, dat weet ik niet zo precies meer. Zij zwaait altijd vriendelijk. Ik ben er wel een redelijk aantal keer bij geweest, en dat was meestal een goeie ervaring. Een enkele keer viel het eens tegen, maar de volgende keer was het best weer ok. Zij weet ook goed wat ik daar loop te doen, ze is bijna steeds al vroeger bezig dan wanneer wij daar voorbijlopen.

Voor wie Rushi niet zou kennen: spreek haar eens aan. In het Nederlands. Zij is een van de meisjes die op relatief korte tijd behoorlijk vlot en goed verstaanbaar Nederlands heeft geleerd. Nu weet ik ook wel dat we niet naar het SKW komen voor het intellect of de talenkennis van de meisjes, maar persoonlijk apprecieer ik toch wel erg de moeite die zij erin gestoken heeft. Je moet het maar doen he!

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #212 Gepost op: 14 juli 2020, 17:15:19 »
Amai mannekes, het wordt hier precies drukker en drukker. Komt waarschijnlijk omdat den hookers geen adressen meer plaatst, de site is meer plat dan in de lucht en ze zijn hunne beste moderator kwijt aan het relaxbord!
Ik denk dat het hier nog groter gaat worden dan hookers! Alleeeez!

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #213 Gepost op: 14 juli 2020, 21:48:27 »
de een zijn dood, is de andere zijn brood koch koch

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #214 Gepost op: 15 juli 2020, 01:35:12 »
Amai mannekes, het wordt hier precies drukker en drukker. Komt waarschijnlijk omdat den hookers geen adressen meer plaatst, de site is meer plat dan in de lucht en ze zijn hunne beste moderator kwijt aan het relaxbord!
Ik denk dat het hier nog groter gaat worden dan hookers! Alleeeez!
Hoe drukker het hier wordt, hoe meer informatie we bij elkaar krijgen en daar wordt iedereen alleen maar beter van. Uiteindelijk zijn  wij allemaal hobbyisten, en als de club uitbreidt, verruimt ook onze horizon.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #215 Gepost op: 15 juli 2020, 10:53:09 »
Het mag hier gerust zo druk worden dat Elwood niet meer weet waar eerst te kruipen van het werk  ;D ;D
En voor alle duidelijkheid, geen leedvermaak hier wat betreft hookers.
Ik zal het nog eens herhalen, wij hebben hen in maart de hand gereikt om hen te helpen het issue op te lossen, waardoor ze nu in de shit zitten.
Maar dan voel je het ineens heel erg warm worden aan je hand en tegen je benen, zijn ze er toch tegen aan het zeiken en lachen ze je tegelijk uit.
Dan houdt het op voor me, maar zonder wroeging, want het was niet het werkvolk, maar de baas in zijn ivoren toren.

Wij proberen het leukste forum te hebben, en vanzelfsprekend vinden  het extra fijn indien het met een veelvoud van de leden is die we hadden.

Dus, lekker genieten van de hobby en schrijven, met respect, en dat komt allemaal wel goed

sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #216 Gepost op: 16 juli 2020, 07:21:06 »
Ondertussen quasi alle topic verdwenen op hookers :-\

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #217 Gepost op: 16 juli 2020, 13:40:06 »
Ondertussen quasi alle topic verdwenen op hookers :-\
Hookers, de Titanic van de sekswerkersfora.  :lol_hitting: :lol_hitting:

Geen leedvermaak, maar als je mensen die willen helpen liever uitlacht, gaan we er ook geen medelijden mee hebben.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #218 Gepost op: 16 juli 2020, 19:17:07 »
Ondertussen quasi alle topic verdwenen op hookers :-\
Hookers is voor mij pure nostalgie. Lid sinds 2009. Mijn eerste schrijverpasjes werden daar gezet, en weldra zou ik uitgroeien tot een notoire hoerenloper.

De website is blijven hangen in de nillies, het tijdperk van Hot Marijke. Het is allemaal zo passé. Anno 2020 is het Relaxxxboard dat de klok slaat!

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #219 Gepost op: 17 juli 2020, 21:23:32 »
Wat is het fijn
Weer in de straat te zijn....

G. Gezelle



PS: en véél properder buurten met even veel prachtige lijven ga je toch niet op veel plaatsen vinden...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #220 Gepost op: 17 juli 2020, 22:08:18 »
prachtige lijven
Tiens, ben jij mij tegengekomen?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #221 Gepost op: 17 juli 2020, 22:51:39 »
Nee, vandaag niet  :lol_hitting:
Maar het prachtige lijf van maya ga ik zo dadelijk wél intensief tegen komen...

prachtige lijven
Tiens, ben jij mij tegengekomen?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #222 Gepost op: 17 juli 2020, 22:56:28 »
Nee, vandaag niet  :lol_hitting:
Maar het prachtige lijf van maya ga ik zo dadelijk wél intensief tegen komen...
Gelukzakske.....  ;)
Geniet er van!

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #223 Gepost op: 17 juli 2020, 23:31:33 »
Wees gerust, dat wordt een top-uurtje met dat foute karaktertje. Ze heeft overigens géén gebrek aan werk tussen haar prachtige dijen, wat een drukte in het SKW....

Nee, vandaag niet  :lol_hitting:
Maar het prachtige lijf van maya ga ik zo dadelijk wél intensief tegen komen...
Gelukzakske.....  ;)
Geniet er van!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #224 Gepost op: 25 juli 2020, 15:18:14 »
Redelijk wat dames achter de ramen. Maar rustig met wandelaars. Ik heb heb mijn steentje al weer bijgedragen aan het welzijn van één van de dames. :lol

En ook wat Roemeense les gehad. :lol_hitting: :lol