Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275805 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #255 Gepost op: 7 september 2020, 16:49:13 »

Vertel, wat zag je alziende oog daar :))
Een onvoorstelbare verzameling speelgoedjes voor de kinky dames onder de zon, de meesteressen, enz. Géén normale kamer...

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #256 Gepost op: 7 september 2020, 17:09:59 »

Vertel, wat zag je alziende oog daar :))
Een onvoorstelbare verzameling speelgoedjes voor de kinky dames onder de zon, de meesteressen, enz. Géén normale kamer...
Een tralie kooi waarin ze je opsluit. Een soort hondenhok waarin ze je opsluit. Je moest eerst wel " i wanna be your dog " zingen.
Verder een soort home cinema waarmee ze goorste films op de muur projecteert.
 :douchen





Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #257 Gepost op: 7 september 2020, 17:49:50 »
Verdorie, nu je het zegt. Daar wilde good old Daniella mij mee naartoe nemen maar het was winter en de chauffage was kapot.... ben er dus nog niet geraakt....


Vertel, wat zag je alziende oog daar :))
Een onvoorstelbare verzameling speelgoedjes voor de kinky dames onder de zon, de meesteressen, enz. Géén normale kamer...
Een tralie kooi waarin ze je opsluit. Een soort hondenhok waarin ze je opsluit. Je moest eerst wel " i wanna be your dog " zingen.
Verder een soort home cinema waarmee ze goorste films op de muur projecteert.
 :douchen
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #258 Gepost op: 7 september 2020, 18:16:07 »
Die Daniella is dat een Nederlandse meesteres die een jaar of 6 geleden in het SKW werkte of een andere Daniella ?

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #259 Gepost op: 7 september 2020, 19:40:56 »
Volgens mij bedoelt hij de Daniella die een aantal jaren geleden op vvr 20 gewerkt heeft. Ze was ook roemeens of bulgaars.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #260 Gepost op: 7 september 2020, 22:58:22 »
Inderdaad, en Roemeens

Volgens mij bedoelt hij de Daniella die een aantal jaren geleden op vvr 20 gewerkt heeft. Ze was ook roemeens of bulgaars.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #261 Gepost op: 8 september 2020, 01:07:14 »
In elk geval, de hele inventaris in die kamer was indrukwekkend. Maar wel mijn genre niet natuurlijk. Eén ding weten we nu zeker: de geribbelde dildo die mijn vriendin wel eens bij een klant in zijn poepke duwt, is wel héél erg bescheiden   ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #262 Gepost op: 12 september 2020, 02:24:36 »
Vandaag overdag kalm, 's avonds lekker gezellig druk. De sfeer was er. Alleen gaan de meisjes eens bordjes moeten hangen: het is toegelaten om binnen te komen. Verschillende teleurgestelde girls gezien en gesproken.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #263 Gepost op: 12 september 2020, 09:03:09 »
Ik ga vandaag weer eens kijken hoe het vandaag is. En er eentje uitkiezen om haar teleurstelling iets te verminderen. :lol :lol_hitting:

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #264 Gepost op: 12 september 2020, 12:15:18 »
Awel binnen een uurtje ga ik ook aanzetten.
Mijn buikgevoel ( of is iets lager  ;) ) zegt dat het terug zoals voor  de c.....-gekte zal zijn. Hopelijk een goeie bezetting van de ramen.
Ik ga einde dag-en begin avondshift meepikken en een hoertje prikken ...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #265 Gepost op: 12 september 2020, 16:06:32 »
Hopelijk een goeie bezetting van de ramen.
Ik ga einde dag-en begin avondshift meepikken en een hoertje prikken ...
De meisjes hopen op een goeie binnenkomst, want van de kijkers-wandelaars kunnen ze niet leven.

In een deel van even nummers van de VR en in VL 8 is er maar 1 shift, van 7.00 tot 1.00 (eigenlijk 00.30) en is er dus geen dag/nachtshiftwissel.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #266 Gepost op: 12 september 2020, 23:11:46 »
Tamelijk wat volk deze namiddag bij aankomst in het SKW. Dankzij de NMBS een uur later dan gepland.
Claudia had maar een kwartiertje meer . Dus voor een volgende keer.

Nu (23 u) vertrokken uit het SKW. Best nog heel veel volk op wandel
Over mijn bezoek bij Katharina rapporteer ik morgen :ff

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #267 Gepost op: 13 september 2020, 01:44:38 »
Nu (23 u) vertrokken uit het SKW. Best nog heel veel volk op wandel
Inderdaad, tot vlak voor het sluitingsuur een gezellige drukte op straat. Zo zou het steeds moeten zijn.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #268 Gepost op: 29 september 2020, 19:45:29 »
Deze voormiddag stond er, in het midden van de straat, in de Verversrui een dikke glimmende Porsche geparkeerd, met nummerplaat 1-SUB-XXX. Gezien de voorgeschiedenis van onze moderator, moet dat dus het dienstvoertuig van Elwood geweest zijn.

 :lol :lol :lol :lol :lol

Het is dus duidelijk dat sexmachine een goeie werkgever is die zijn modertoren een deftig loon uitbetaalt  ;D ;D ;D Op die manier is het natuurlijk voor Elwood wel gemakkelijk he, om alle spleetjes van het SKW eens te komen uitproberen.

 :pompe :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #269 Gepost op: 29 september 2020, 20:09:08 »
Deze voormiddag stond er, in het midden van de straat, in de Verversrui een dikke glimmende Porsche geparkeerd, met nummerplaat 1-SUB-XXX. Gezien de voorgeschiedenis van onze moderator, moet dat dus het dienstvoertuig van Elwood geweest zijn.

 :lol :lol :lol :lol :lol

Het is dus duidelijk dat sexmachine een goeie werkgever is die zijn modertoren een deftig loon uitbetaalt  ;D ;D ;D Op die manier is het natuurlijk voor Elwood wel gemakkelijk he, om alle spleetjes van het SKW eens te komen uitproberen.

 :pompe :lol_hitting:
Helaas, 't is van een eigenaar van VR9 (dus logisch dat ie daar staat).
Die Porsche vind je trouwens iedere dag op het voetpad voor de Cap (op 't Falconplein),

Trouwens, moest ie van Elwood zijn, koos ik tenminste de nummerplaat ELWOOD  ;D


Heb jjj trouwens wat geld voor een dienstagen voor me? We zitten al sinds begin dit jaar zonder inkomsten, en de kosten blijven te betalen iedere maand ... ach, ik ben al tevreden met een Porsche Boxster, een Panamera hoeft voor mij niet, geef mij maar eentje met de motor in het midden  ;) Een ECHTE Porsche  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal