Auteur Topic: Live from het SKW  (gelezen 275809 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #300 Gepost op: 17 oktober 2020, 14:37:11 »
De bezetting is redelijk. Zeker gezien de situatie. Ook het aantal wandelaars is redelijk. 

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #301 Gepost op: 17 oktober 2020, 15:01:40 »
Lori staat vandaag op VT
12, en Kathy op VVR09/2.
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2020, 15:18:12 door Elwood »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #302 Gepost op: 18 oktober 2020, 01:31:48 »
De bezetting is redelijk. Zeker gezien de situatie. Ook het aantal wandelaars is redelijk.
In de latere uurtjes lekker druk in de straten. Maar ook heel veel wandelaars die, vaak in groepjes, als robotten voorbij de meisjes wandelen en hen niet echt bekijken.

Offline watcher64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #303 Gepost op: 18 oktober 2020, 02:34:38 »
De bezetting is redelijk. Zeker gezien de situatie. Ook het aantal wandelaars is redelijk.
In de latere uurtjes lekker druk in de straten. Maar ook heel veel wandelaars die, vaak in groepjes, als robotten voorbij de meisjes wandelen en hen niet echt bekijken.

idd net gehoord van een dame uit VT dat het vanavond nog erg druk was in de  straten, helaas veel kijkers volgens haar , ramptoeristen die dachten dat het dicht ging gaan ???  Geen paniek dan want de VT gaat NIET dicht volgende weken, ze moeten enkel wel rekening houden met de avondklok en dus de avondshift weer wat inkorten zodat iedereen tijdig thuis geraakt voor 24u.  Morgen zondag is alles nog normaal en dus tot 1u open.
Zou leuk zijn dat het waar is (info van bureel VT) en later niet nog moet herzien worden.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #304 Gepost op: 18 oktober 2020, 08:38:36 »
Volgens mijn info die ook via een dame van het kantoor van VT komt, hopen ze er op dat het open blijft, maar zijn ze er nog niet gerust op zolang het niet officieel bevestigd is.

Offline Fish 1973

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #305 Gepost op: 18 oktober 2020, 10:47:24 »
Zijn er nu op deze Ronde v Vlaanderen zondag al wandelaars ID schippersstraat die Sara opnr25/1 zien staan?? Is het waar dat het schipperskwartier toch nog open mag blijvn nu morgen&di??  Heb ne maat die od Paardenmarkt in een superette wrkt en dieje stuurde mij dat de heren ook in lockdown moesten nu morgen, zoals de restaurants. Kan iemand Sara zien staan ik werk nu nog ih rusthuis. Maar zoek na15u is naar SKW te komen.?

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #306 Gepost op: 18 oktober 2020, 11:05:41 »
Vandaag is het skw sowieso nog open. En ik vermoed dat Sara aanwezig zal zijn aangezien ze pas terug is uit verlof.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #307 Gepost op: 18 oktober 2020, 11:42:51 »
Als je na 15u komt, zal de shift van Sara nog lopen tot 17u max, indien ze geen dubbele doet.
Dus haast je maar voor Sara

En waar ken ik je toch van?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #308 Gepost op: 18 oktober 2020, 15:16:12 »
Heb ne maat die od Paardenmarkt in een superette wrkt en dieje stuurde mij dat de heren ook in lockdown moesten nu morgen, zoals de restaurants.
Is er op de Paardenmarkt een superette waar heren hun diensten aanbieden?  Niet dat ik nu heren zou willen gaan pakken ipv meisjes, maar dit wist ik nog niet.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #309 Gepost op: 18 oktober 2020, 16:41:43 »
Wel wat wandelaars vandaag in de straat niet zo heel druk maar gezellig, ook veel dames die ik in de dagshift nog niet heb gezien, omdat ik altijd savonds kom. Maar bon ik ga nog wat verder wandelen ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #310 Gepost op: 28 oktober 2020, 23:12:29 »
Vanavond was het alles behalve druk in het SKW, net als overdag trouwens. Her en der al wat tietjes en kontjes die duidelijk afkomstig zijn uit raambuurten die gesloten zijn. Over de bezetting geen kwaad woord dus. En toch. ondanks de kalmte op straat, zag ik heel wat deurtjes open en dicht gaan voor een klant. Het is soms onvoorspelbaar.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #311 Gepost op: 31 oktober 2020, 13:57:44 »
Probleemloos in skw,geraakt en onderweg naar mijn afspraak.

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #312 Gepost op: 31 oktober 2020, 14:38:16 »
Was er gisterenavond nog wat te doen in het SKW? Ik overweeg om vanavond te gaan, maar ik ben bang er een doodse boel aan te treffen...

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #313 Gepost op: 31 oktober 2020, 16:11:46 »
Was er gisterenavond nog wat te doen in het SKW? Ik overweeg om vanavond te gaan, maar ik ben bang er een doodse boel aan te treffen...

Ik ga vanavond ook nog is kijken en natuurlijk m'n 60€ spenderen. 6 weken niet meer wandelen 🙁 wat ga ik dan doen, dan doen we maar zelfservice 😲

Offline KING69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Live from het SKW
« Reactie #314 Gepost op: 31 oktober 2020, 16:22:52 »
Zou zeggen tot deze avond 👍 gaan is een kijkje nemen in de straten voor laatste keer 😭

KING69