Auteur Topic: Vulkanstrasse 17-19, kamer nr 202, Stella (Griekse)  (gelezen 2422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, kamer nr 202, Stella (Griekse)
« Gepost op: 10 december 2014, 16:14:03 »
stella
leeftijd 32
lengte 1 meter 70
kleur ogen Blauw
cupmaat  B
service niet over gesproken aan de deur

Het was een mooie vrijdag avond in november  :017: iedere vrijdag avond op de vulkaan is mooi ma deze was wel heel bijzonder.   ;D ik was zoals bijna altijd opzoek naar een probeervaat (een nieuw duifje ma dit keer niet zo jong ding waar ik de vader van had kunnen zijn. bij me eerste rondje trok ze al mijn aandacht op de manier dat ze bij haar kamer stond en haar kleding haalde ik er al uit dat het een stunter was niet van die hoerige jarretels geen ordinaire string  geen ordinaire me cup .ma gewoon in een wit sjeurt opgeknoopt tot haar borsten en een blauwe tanga hij zou van de HEMA kunnen zijn ma wat boeit dat mijn  :cheer: na een praatje met haar merkte ik aan haar houding dat ze dit werk niet vaak Dee . zoals altijd besluit ik niet gelijk om met een dvp de kamer op te duiken mijn motto is eerst kijken dan kopen .geld overigens ook voor de sauna clubs  8) .echter bleef ik aan deze verschijning denken haar houding en haar persoonlijkheid hadden me weten te rakken  :lol_hitting: .ik was bijna overal geweest alleen de etage met die vrouwen met een penis sla ik altijd over niet mijn ding  :o

bij terug komst in 17-19 het oude huis heb ik ma is besloot om via het nieuwe vulkaanhuis na het oude te gaan hoef ik niet weer langs al die zeurende dames en kan ik gelijk op de 2e etage te recht komen  ;D helaas trof ik haar daar niet aan ma de VS GEEF NIET GAUW OP aan een oudgediende gevraag waar de dame was gebleven en als antwoord gekregen dat ze wat was gaan drinken in de boven bar . na een 10 minuten trof ik haar op de kamer en heb ik naar de mogelijkheden gevraag 40 euro was haar antwoord voor 20 minuten :mistress

na dat we samen ons hadden opgefrist belande ik met deze dame op bed Leker streelde ze met haar borsten over mijn lichaam. even mijn penis op oorlogsterkte maken na een poosje begon ze mijn te pijpen dit alles gebeurde nog met condoom . voorzichtig vroeg ik haar of 69 ook mogelijk was haar antwoord was ja voor 20 euro extra hier stemde ik niet mee in . na nog geen 2 minuten zat ze in 69 boven me hoofd en pijpte me Leker door ballen weden niet over geslagen. en het rubber verdween het genot was voor mijn grote en voor haar denk ik ook .al snel draaide ze van me af en ging gewillig met haar bennen wijt liggen trok me aan me oren richting haar Venus heuvel  8) een befbeurt van zeker een 15 minuten was het gevolg totdat mevrouw chokend klaar kwam ze keek me met grootte ogen aan en bedankte me vriendelijk  . ze zakte af naar mijn kruis en plaatste het condoom door dit helle voorspel was k zo geil dat ik na 3 stoten klaar kwam gewoon in missionaris  :laughingchick

 
« Laatst bewerkt op: 14 april 2016, 03:33:50 door Rolly »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Stella Grieks vulkaanstrasse 17-19 kamer nr 202
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2014, 17:43:23 »
Enkele berichten weggehaald.
DO NOT FEED THE TROLL  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal