Auteur Topic: Vulkanstrasse 17-19, achteraan kamer 704, Lorene, (Russisch)  (gelezen 4071 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, achteraan kamer 704, Lorene, (Russisch)
« Gepost op: 11 januari 2015, 12:56:56 »
Duisburg Vulkanstrasse 17-19, achterste pand, hoogste verdieping, kamer 704: Russische Lorena, 25 jaar oud, blond, 70D cup, siliconen borsten.

Megaboob was afgelopen week nog zo ontdaan van het moeten betalen van de idiote fictieve vermogensrendementsbelasting dat ik spontaan in de bezuinigingsmodus ging. Dus in plaats van het bezoeken van een saunaclub koos ik voor het Duisburgse hoerenkwartier, de Vulkanstrasse, wetende dat ik dat voor 30 Euro in het algemeen een goede verzameling van mooie dames aan kan treffen.

Na een rondwandeling, en training van de beenspieren met al die trappen, en het (on)gewenste sauna effect hiervan (zweten in de warme Laufhausen!) bespeurde ik een knappe blondine bij Haus 17-19, achterste gebouw, hoogste verdieping, kamer 706. Het bleek de Russische Lorena van 25 te zijn. 70D cup, sinds circa 5 maanden, in Rusland uit laten voeren (520 CC), geblondeerde lang en sluik haar en slank. Zo zie ik ze graag, zoals bekend is!

Deze dame bood haar dienstenpakket voor 30 euro aan, dus ging ik mee naar binnen. Daar stond de thermometer ook op sauna temperatuur helaas, wat de zweetproductie ten goede kwam, maar de lust enigszins deed afnemen. Ik heb me maar snel uitgekleed, heb me even opgefrist in haar badkamer, en ons samenzijn kon beginnen. Bij begroeting netjes drie zoenen, ze weet al dat de Nederlanders dit standaard doen, dus ik ben niet de eerste daar. Mijn jongeheer werd even met de hand op sterkte gebracht terwijl zij me zwoel aankeek, en ik met haar borsten speelde. Daarna werd het condoom vakkundig aangebracht, en werd er een wat slappe pijpbeurt gegeven, die niet helemaal get gewenste effect had op me helaas. Dat had zij ook vrij snel in de gaten, en dus werd ik met de hand weer op oorlogssterkte gebracht, en leidde ze mijn jongeheer naar haar warme grotje. Dat ging een stuk beter, ze bewoog lekker mee on top, en ik kon hier goed van genieten. Toch bleef mijn hoogtepunt uit helaas, ik denk door de warmte, want het was echt niet gezond meer qua temperatuur daar op haar kamer.

Het condoom werd dus verwijderd, en ze maakte me klaar met de hand, terwijl ik lekker een van haar tepels in de mond namen daar eens lekker mee aan de slag ging met mijn tong, wat duidelijk een positief effect op haar had. Op deze manier toch tot een lekker hoogtepunt gekomen.

Na de daad gezamenlijk gewassen in haar badkamer, en weer aangekleed, even na gekletst, en afscheid genomen met wederom drie zoenen.

Conclusie:
Een mooie jongedame, mooie siliconen borsten, matig tot gemiddeld pijpwerk, goede inzet, goede seks, goede handjob, aardige meid, geen haastwerk. Er is zeker herhalingsgevaar, maar dan moet de kamertemperatuur wel wat lager zijn!

Megaboob
 :tietjes
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2015, 13:39:39 door Rolly »
Bigger is better!
Plastic fantastic!