Auteur Topic: Julius Weberstrasse, Haus 48, 2de verdieping) Adelina  (gelezen 5308 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Julius Weberstrasse, Haus 48, 2de verdieping) Adelina
« Gepost op: 18 januari 2015, 09:33:13 »
Onlangs heb ik in Haus 48 voor de eerste keer geneukt op de Vulkaan.

De 'gelukkige' was de 20 jaar jonge Roemeense Adelina. Adelina werkt op de 2de verdieping, als ik het mij goed herinner. Ze heeft een mooi gezicht en een heel mooi, slank lichaam met de nodige rondingen op de juiste plaatsen: ze heeft een zalige kont :kissass en een hele mooie B-cup :showtits1. Ze heeft bruin haar en mooie ogen. Ze is voorzien van nogal wat tattoo's en piercings.

De service was wat ik er van verwachtte (voor 30€): eerst knuffelen en elkaars lichamen aftasten, zodat kleine Piet een beetje wakker werd. De daaropvolgende pijpbeurt (met condoom) was me iets te zacht, maar volstond net om Piet op volledige oorlogssterkte te krijgen. Het neuken was heel goed: cowgirl, missio en afgemaakt met hondjes. Ik mocht tijdens het neuken lekker mijn ding doen.

Herhalingsgevaar: voor dat geld? Zeker 8)!
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2015, 17:56:29 door de vulkaan spesjalist »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Adelina (Julius Weberstrasse, Haus 48, 2de verdieping)
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2015, 15:29:52 »
Onlangs heb ik in Haus 48 voor de eerste keer geneukt op de Vulkaan.

De 'gelukkige' was de 20 jaar jonge Roemeense Adelina. Adelina werkt op de 2de verdieping, als ik het mij goed herinner. Ze heeft een mooi gezicht en een heel mooi, slank lichaam met de nodige rondingen op de juiste plaatsen: ze heeft een zalige kont :kissass en een hele mooie B-cup :showtits1. Ze heeft bruin haar en mooie ogen. Ze is voorzien van nogal wat tattoo's en piercings.

De service was wat ik er van verwachtte (voor 30€): eerst knuffelen en elkaars lichamen aftasten, zodat kleine Piet een beetje wakker werd. De daaropvolgende pijpbeurt (met condoom) was me iets te zacht, maar volstond net om Piet op volledige oorlogssterkte te krijgen. Het neuken was heel goed: cowgirl, missio en afgemaakt met hondjes. Ik mocht tijdens het neuken lekker mijn ding doen.

Herhalingsgevaar: voor dat geld? Zeker 8)!

wat is het kamer nr kanariepiet we hebben hier platengronden waar je kan spieken  ;D