Auteur Topic: Vulkanstraße 17 - 19 Vulkanhaus, kamer 205 yasmin (turks)  (gelezen 6762 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstraße 17 - 19 Vulkanhaus, kamer 205 yasmin (turks)
« Gepost op: 12 maart 2015, 20:19:03 »
Leeftijd           23
Taal                 Engels Duits
Haarkleur         blond
Haarlengte       Halflang
Cup-maat           B
Kleur ogen   bruin
Prijs                  30 euro
Tijdsduur           20 minuten
Tatoeage          op de buik
Service             pmc nmc

yasmine werk al heel wat jaren op de vulkaan op kamer 205 . het is een mooie verschijning om te zien en zo 1 keer per jaar bezoek ik haar gewoon voor het standaard tarief en een standaard nummertje alles geheel safe met condoom deze dame staat altijd geheel rustig in de deur opening te wachten voor een nieuwe date ze gun je geen blik en als blikken kunnen doden zijn het de haren wel :017:  . op de kamer is ze vriendelijk voor en na het afrekenen .
yasmin is gesteld op hygiene zowel bij haar als haar klant als eerste help ze je met het uit trekken van je kleren en doet dat ook bij haar zelf en als 2e neemt ze je mee na de badkamer om gezamenlijk een opfrisbeurs te ondergaan de kamers in de  top huizen in duisburg hebben een eigen  8)   terug op bed begint ze je op een heerlijke manier te pijpen de een zeg Deepthroat zelf vind ik dat nog al mee vallen  :17:.ma ze doet het uitstekend  ;) bij yasmin kom er altijd ma een standje van  :amazone en dat licht niet aan haar ma aan mijn het is een volleerde amazone en het is gewoon prachtig om na dat goddelijke lijf te kijken in deze positie na de daat is er voldoende tijd om je op te frissen iets wat ze zelf ook niet oversla en  een praatje  ;)
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2015, 17:54:44 door de vulkaan spesjalist »