Auteur Topic: Vulkanstrasse 17-19, kamer nr 501, Samira (Hongaars)  (gelezen 11020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, kamer nr 501, Samira (Hongaars)
« Gepost op: 14 juni 2015, 16:27:54 »
naam sara
nationaliteit hongaarse
taal  nederlands engels hongaars
leeftijd  24
cupmaat B
tatoeage chinese tekens over haar ruggengraat
lengte 167 cm
haarkleur blond
haarlengte halve wegen haar rug
haar stijl krulend
intiem geschoren
start tarief 30 euro pmc nmc
tijdsduur   20 minuten

Sara is en goed lachse dvp die voor 2 jaar terug in den haag gewerkt heeft op de doubled . zo mooi kom je ze zelden tegen  :-P . Sara is een tijdje me vaste dvp geweest. waarom ik kan het niet exact beschrijven pzc was niet van toepassing beffen niet zoenen niet  :cry toch begon mijn hartje sneller te kloppen als ik haar kruk buiten haar deur zag staan voor kamer 007 met haar panter ochtendjas er over heen   :17: ze was altijd uiterst vriendelijk en in voor een praatje . op de kamer was ze uiters hygienist en verwachte dat ook van mijn . haar pmc was uitstekend en gevarieerd sara heeft een uitstekend achter werk  :kissass en begint zelf graag in  :amazone  doggy was perfect waarbij zij altijd langzaam op haar buik terecht kwam . ma wat keek ik haar graag in de ogen aan tijdens misjonaris  sara sluit haar ogen niet en dat maak je niet geregeld mee

na eigen zeggen is het vandaag haar laatste werkdag in duisburg  :cry sara gaat werken in brussel mede rakers doe voorzichtig met haar en toon respect 

 
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2015, 14:21:03 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, kamer nr 501, Sara (Hongaars)
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2015, 14:24:04 »
na 4 weken brussel is deze dame weer terug op de vulkaan strasse met de boodschap aan mijn dat die belgen niet kunnen neuken  :o en ze mijn miste  :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, kamer nr 501, Sara (Hongaars)
« Reactie #2 Gepost op: 19 juli 2015, 14:34:07 »
na 4 weken brussel is deze dame weer terug op de vulkaan strasse met de boodschap aan mijn dat die belgen niet kunnen neuken  :o en ze mijn miste  :039:
Deze Belg wenst je er veel plezier mee ... maar misschien moet je de boodschap als volgt lezen: "Die Belgen wilden me niet neuken, en aangezien ik daar mijn geld niet verdien, kom ik terug, hier heb ik mijn vaste Olander, die alles slikt wat ik zeg ..... " :039:


VS, het is een HOER man, en alle redenen zijn goed .....  :039: (vul zelf in)  :o ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, kamer nr 501, Samira (Hongaars)
« Reactie #3 Gepost op: 19 juli 2015, 22:46:56 »
Deze dame heet tegenwoordig Samira.


"MSV DUISBURG FOREVER"


note sm: een noot tussengevoegd in naam ;)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19, kamer nr 501, Samira (Hongaars)
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2015, 16:50:51 »
dame is nog tm volgende week donderdag aanwezig 30 juli vrtrek ze naar haar thuis land heb ik weer een reden om dit weekend de vulkaan te gaan bezoeken  ;)