Auteur Topic: Eros 26 kamer 109 ariana Moldavische  (gelezen 7178 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ericson

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Eros 26 kamer 109 ariana Moldavische
« Gepost op: 9 november 2015, 08:52:44 »
Twee weken geleden op een donderdagavond bij deze mooi Moldavische naar binnen gestapt. Helaas ben ik haar naam vergeten.
Ze zag er top uit in de deuropening, lange blonde haren, strakke jeansbroek, hoge hakken, wauw...
Binnen begon ze meteen over meer meer geld, zodat we het iets rustiger aan doen, enz.. Ik zei haar dat ik de eerste keer altijd het 30-euro nummer neem, je weet nooit of het bevalt.
Daarnaast wilde ik nu ook een snel nummer, een Optik-fick, zoals de Duitsers zo mooi zeggen.
Even handen wassen en op bed gaan liggen. Ze begon me, zonder haar handen te gebruiken, te pijpen. Met condoom natuurlijk. Ik vroeg haar al snel daarmee op te houden omdat ik nog iets langer van haar wilde genieten.
Zij bovenop en ondertussen speelde ik met haar borsten. Na een paar minuten wilde ik haar van achteren nemen, maar dat vond ze (minpuntje) niet goed. Dat bewaren we voor de volgende keer zei ze.
Afgemaakt in missionarishouding, ook prima hoor.
Al met al een goed bezoek, op dat ene minpuntje na dan. Ik stap zeker weer bij haar naar binnen.
Als iemand haar naam weet, let me know.
Oh ja, ze spreekt goed Engels, geen Duits.

« Laatst bewerkt op: 21 november 2015, 09:37:05 door de vulkaan spesjalist »

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Eros 26 kamer 109 blonde Moldavische
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2015, 22:12:52 »
Dat bewaren we voor de volgende keer zei ze.
dat schijnt ze bij veel meer klanten te doen. Iets bewaren voor een volgende keer...

Namen en kamer nr's ben ik niet zo goed in. Wat ik wel onthouden heb is dat ze zaterdag avond niet aanwezig was en ze er een poosje tussenuit lijkt te zijn.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26 kamer 109 blonde Moldavische
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2015, 17:13:04 »
Dat bewaren we voor de volgende keer zei ze.
dat schijnt ze bij veel meer klanten te doen. Iets bewaren voor een volgende keer...

Namen en kamer nr's ben ik niet zo goed in. Wat ik wel onthouden heb is dat ze zaterdag avond niet aanwezig was en ze er een poosje tussenuit lijkt te zijn.
laats dat ik wat van haar vernomen heb is een 1.5 week terug ze is naar haar thuis land voor hoe lang ik meende 2 weken  ;)

Offline ericson

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Eros 26 kamer 109 Ariana blonde Moldavische
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2015, 07:55:42 »
Ze heet dus Ariana. Gisterenmiddag was ze er niet, maar haar naam hing aan haar deur.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Eros 26 kamer 109 ariana Moldavische
« Reactie #4 Gepost op: 21 november 2015, 09:39:16 »
Inderdaad ericson ze heet ariana gisteren zo rond de klok van 21 uur was ze gewoon weer precent