Auteur Topic: Natascha: Roemeense  (gelezen 11585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Natascha: Roemeense
« Gepost op: 4 december 2014, 21:48:08 »

NATASCHA
Roemeense
anfang-20
1m65
bleekhuidig
lange sluike roodbruine haren
spreekt prima Engels
B/C-cups natuur
tattootje enzo denk 'k
sinds 6 maanden in LR dixit haarzelve eerste club

Service:

absoluut knudde

TZ: nein, smacks only
PZC: banaal, handinzet at all time, zo had ze wel zevenenhalf uur kunnen doorgaan zonder enigerlei ejaculaat te produceren bij een zichzelf nochtans behoorlijk concentrerende minimedwerker
NMC: geweigerd wegens niet compatibel bij voorbaat

Samenvattend: drie aspecten die men toch mag veronderstellen bij standaard saunaclubservice: TZ: nein/ PZC knudde/ NMC: nein... Naja, mejuffer dacht me nog wat de les te moeten spellen over hoe clubben behoort te zijn ondanks dat ik niet moeilijk deed over het feit dat er niet geneukt zou worden, wat volgde was een ietwat ergerlijke uiteenzetting van hoe zij clubservice zag en hoe ss dat zag, het werd saai, en toen ze ook nog meende te moeten zeggen dat ik niet zulk een vriendelijke jongen ben op de kamer besloot ik voor de 4é maal in sla me dood hoeveel jaar clubben de manager aan te spreken over haar algehele gebrek aan inzet om ook maar enigerlei de klant tevreden te stellen koos ze snel het hazenpad, de manager sprak effe met me en met een dame die me kent, haalde binnen no time een "commerciële geste" wat hem siert en meldde overigens dat betreffende dame een standje zou krijgen, naja, ss meldde dat ik er geen kreeg alvast :-P

Fazit: ongebreidelde non-service van een meisje dat sla me dood om welke reden al 6 maanden in die toko hoogstwaarschijnlijk quasi enkel ontevredene klanten heeft, een saunaclub onwaardige service, laat staan inzet en dat dient met alle macht te worden bestreden en dus talmt ss niet ditmaal, that should not be allowed...

Té Mijden dus maw...

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
Natascha: Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2015, 17:09:21 »
Mijn lieve, mooie pannenkoekje Natascha,
 
Afgelopen zomer 5 maanden lang, bedreven wij ieder weekend de liefde. Klinkt gek, liefde bedrijven met een DVP, maar het was geen seks.

Na onze tweede kamergang, de eerste was het weekend daarvoor gebeurt. Kwam ze na het douchen weer naast me zitten in de WK-tent, ze vroeg of ik het leuk vond om samen de gehele dag door te brengen. Als enigste voorwaarde had ze dat we later op de avond weer 2 uurtjes wilde kameren. Ik vroeg haar waarom, kreeg antwoorden van dat ze mij leuk vind, en dat voornamelijk zij zichzelf lekker en relax voelt bij mij.

Ik vond het eerste instantie onbegrijpelijk maar ik vond mezelf ook bijzonder vereert, dat dat vreselijk bloedmooie meisje dat wilde met mij. Ik vond haar toen en nu nog steeds trouwens veruit de mooiste van de club. Helemaal 100% mijn smaak!

Het werd een droomdag...we speelden het super verliefde stelletje. We konden niet stoppen met elkaar zoenen, tongzoenen deden we overal, in de bar, in de tuin, in de jacuzzi en onder de douche. Toen die dag voorbij was wilde ik meer natuurlijk. En zo was ze mijn pannenkoekje geworden.

Andere gasten zagen dat ook natuurlijk, en als zij met haar kamerden als ik niet aanwezig was die dag, kwamen ze van een koude kermis terug. Klachten daarover interesseerde haar niet, onder mom van dat ze zelf uitmaakt wat ze doet. Ook had ze klachten te horen gekregen van het management dat ze mij de gehele dag bezet houdt en dat ik daardoor niet bereikbaar meer was voor andere meiden. Bijdehand antwoorde ze van " vraag aan Bosco wat hij wilt."
 
Ik heb haar letterlijk PZC moeten leren, het was ook voor mij in het begin aandoenlijk slecht. Na wat aanwijzingen wat ik lekker vind, deed ze dat ook. Ik kreeg wel te horen dat ze dat nooit op die manier bij een ander zou doen, zelfs bij haar vriendje had ze dat nog nooit zo gedaan. Haar vriendje mag mij daarom wel dankbaar zijn.

De liefde bedrijven tussen ons ging ver, te ver. Maar ook wel weer logisch als je alleen nog maar exclusief met elkaar gaat. Ik ging nog wel vaak op zondag naar PHG dus monogaam aan haar was ik niet natuurlijk. Eind september overkwam ons iets vervelends, doet er niet toe wat of hoe, "it's all in the game." Allebei namen we een verplichte vakantie van 3 weken.

Terug van vakantie had ondanks dat ze wijzer is toch wroeging naar mij toe, alleen uitte ze dat in een nogal vreemde manier. In plaats dat ze mij afstootte wilde ze alleen maar de gehele dag in een kamer blijven hangen met me. Seks was ook waardeloos en als ik de kamer wilde verlaten werd ze hysterisch. Ik begreep er geen reet van en ik raakte daardoor behoorlijk gefrustreerd. Nu begrijp ik vrouwen wel vaker niet maar dit sloeg alles.

6 weken was ik daarna niet meer naar LR gegaan. Woedend was ze weer op me dat ik haar in de steek had gelaten. Ik heb het maar daarbij gelaten. 3 weken geleden was zij ook weer terug van haar kerst vakantie, ze zoende mij blij welkom. Eventjes zaten we zo te kletsen en toen werd ze weg geroepen door Anna. Ze werd weg gestuurd voor 2 dagen wegens herhaaldelijk klachten op haar service. Pas laat in de avond vroeg Anna mij of ik er problemen mee had, want ze wist dat Natascha niet mijn pannenkoekje meer was.

Ik hoop dat ze haar servicelevel kan opvijzelen en dat ze nog lang blijft in LR. Alhoewel ik denk niet dat zij dat vermogen heeft.  Ik vind haar nog steeds de mooiste en een van de liefste meiden die ik ooit heb gehad. Ik zal in de toekomst heus nog wel weer eens met  haar gaan als dat nog kan, maar zoals het tussen ons geweest is..... is helaas voorbij.   

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Natascha: Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2015, 11:11:47 »
==> YY
Though this be madness, yet there is method in't.