Auteur Topic: Justina ( Roemeense )  (gelezen 13302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Gepost op: 10 februari 2015, 14:34:19 »
Haarkleur/-lengte : Blond/ kort en halflang
 Lengte dame : 1.60
 Postuur/Cupmaat : Normaal/ B-cup
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 21
 Tatoeages/Piercings : no/no
 Service: TZ, PZC, Eiërlecken, NMC, vingeren, beffen, rimmen, FT.
 Voordelen: Haar passie en PZC.
 Nadelen: geen anaal
 Tijdsduur : 1 uur
 Prijs : 100

Zeer mooie, lieve en leuke meid met een apart kapsel. Een kant kort en andere kant halflang.  Dit stijlvolle   dametje geeft me daar toch een ongekende passie weg met haar diepe TZ en buitenaardse PZC, dat ze zomaar mijn top 5 allertijden instormde.

Toppertje van de bovenste plank en herhalingsgevaar is inmiddels ook van toepassing. Ze zal niet alleen voor mij zeer goed zijn, meerdere beren zijn bijzonder positief over haar. Het is geen Natascha, dus ik denk dat SS haar ook zeer goed zal bevallen.  ;D       


Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2015, 15:37:18 »
Ow Bosco  :))... was tijdens het bezoek aan LR ter ere aan Foots destijds met haar op de kamer; dat kan u nalezen en vaststellen dat er van herhaling niet bepaald sprake zal zijn...Als ik me het correct herinner was enkel Tongzoenen op niveau, de rest matig en neuken lastig, Happy-endlose sessie met een boel olieopkuiswerkzaamheden achteraf, dat dan weer wel...
Maar for the record -tig maal beter dan Natascha, doch dat is geen prestatie an sich  :-P

 

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2015, 17:13:57 »
Ow Bosco  :))... was tijdens het bezoek aan LR ter ere aan Foots destijds met haar op de kamer; dat kan u nalezen en vaststellen dat er van herhaling niet bepaald sprake zal zijn...Als ik me het correct herinner was enkel Tongzoenen op niveau, de rest matig en neuken lastig, Happy-endlose sessie met een boel olieopkuiswerkzaamheden achteraf, dat dan weer wel...
Maar for the record -tig maal beter dan Natascha, doch dat is geen prestatie an sich  :-P

SS jij bent in de war met Gigi!

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2015, 18:59:24 »
nee hoor Bosco...Aamu kan dat beamen want daarmee zat 'k gezellig aan de bar te kletsen toen Justina me gedag kwam zeggen. Gigi was ook leuk doch die gaf al 2 maanden geleden aan ermee te kappen, en die vond minimedewerker niet zo leuk... de werkonwillige slettebak  ;D

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2015, 19:04:54 »
nee hoor Bosco...Aamu kan dat beamen want daarmee zat 'k gezellig aan de bar te kletsen toen Justina me gedag kwam zeggen. Gigi was ook leuk doch die gaf al 2 maanden geleden aan ermee te kappen, en die vond minimedewerker niet zo leuk... de werkonwillige slettebak  ;D

Ga je mij nu vertellen dat ik bij iedere meid een veel betere service krijg dan jou?  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2015, 19:29:36 »
Als admin moet je af en toe eens deftig ingrijpen .....


Was het nummer 13?
[attachimg=1]
Of was het nummer 13?  :lol ;)
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #6 Gepost op: 10 februari 2015, 19:31:46 »
Ga je mij nu vertellen dat ik bij iedere meid een veel betere service krijg dan jou?  ;D
Goh, ik dacht even dit te lezen ......
Ga je mij nu vertellen dat ik bij iedere meid een veel betere service krijg dan BIJ[/jouu?  ;D



..... en mijn definitieve antwoord was ..... JAAAAAAAAAAAAAA 
  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #7 Gepost op: 10 februari 2015, 19:33:59 »
nee hoor Bosco...Aamu kan dat beamen want daarmee zat 'k gezellig aan de bar te kletsen toen Justina me gedag kwam zeggen. Gigi was ook leuk doch die gaf al 2 maanden geleden aan ermee te kappen, en die vond minimedewerker niet zo leuk... de werkonwillige slettebak  ;D

Ga je mij nu vertellen dat ik bij iedere meid een veel betere service krijg dan jou?  ;D

Wat denk je nu zelf Bosco? Heb je jouw voorkomen al eens vergeleken met dat van SS? Ik zou als meid ook weten wie een betere service te geven hoor ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #8 Gepost op: 10 februari 2015, 22:50:30 »
De dienstdoende onrechtvaardige rechter buigt ootmoedig het hoofd ( da's ook nodig om vlot met Bosco op ooghoogte te praten  :-P  ;D) en pinkt een traantje weg aangezien hij dient te constateren dat ie bijna telkenmale lichtjes ontgoocheld van de kamer komt met dames waarmee Bosco dan later of vroeger triomfantelijk grijnzend de superlatievenla ondersteboven dient te husselen om de eclatante service te omschrijven die ss doorgaans owkidoki vind, doch niet meer dan dat...ss overweegt dan ook de komende clubbezoeken mét blitse ketting doorheen de club te schrijden en wat Haagse branie in te kopen bij de lokale AH om de dames in het ootje trachten te nemen; doch ik vrees bottom line dat het met verwachtinspatroon en tevredenheidsquota te maken heeft...De nadelen der ontmoetingen met parels voor zwijntjes als mezelve waarschijnlijk   :varken

het spreekt uiteraard voor zich dat Bosco wegens onrechtvaardige rechter ss deze maand quasi kansloos is geworden  :sign0151:


Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Justina ( Roemeense )
« Reactie #9 Gepost op: 14 juni 2015, 11:09:51 »
==> PHG
Though this be madness, yet there is method in't.