Auteur Topic: Foots overleden  (gelezen 93286 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #75 Gepost op: 12 mei 2015, 22:11:26 »
Ik lees dit net en ik ben er niet goed van ..
Na lange tijd out te zijn geweest door omstandigheden en nu ik weer beter ben, kwam ik het nummer zoeken van Foots, ik wou hem bellen want hij had me ooit via PB uitgenodigd om samen naar LR te gaan en dat wou ik meer dan een jaar na uitnodiging nu eindelijk waarmaken a.s vrijdag ..
Gister ben ik er voor de eerste keer in m'n leven onverwacht binnengegaan in de LR (ik was eerder toevallig in de buurt) en ik sprak nog over foots aan de theke maar ik wist z'n echte naam niet meer, iedereen keek me raar aan ..
Vandaag wou ik dus foots vertellen hoe het gweest was en dat ik met hem erheen wou rijden, ja deze kerel heeft m'n leven veranderd, hij heeft me overtuigd om het te doen en om me in te schrijvenvoor de wedstrijd en ik had zelfs een vrijkaart gewonnen maar door de omstandigheden nooitkunnen ophalen, het spijt me foots we waren zeker goeie vrienden geworden maar het heeft niet mogen zijn.

Ik vergeet je niet foots, echt niet !




"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #76 Gepost op: 13 mei 2015, 09:54:56 »
Ik vergeet je niet foots, echt niet !
Mooie woorden boyke  ;)
RelaxxxBoard ademt foots, RelaxxxBoard is foots, RelaxxxBoard zal altijd een herinnering zijn aan foots.
Op ons vijfjarig bestaan, dat we "vieren" op 30 mei dit jaar in SixSens, gaan we feesten (dat is namelijk wat foots graag deed, feesten, plezier maken, lachen, genieten van het leven en al het moois dat het leven ons bracht)
Daarnaast gaan we een moment stilstaan bij de man die dit forum mee heeft gesticht, en kleurde.
Er is nog plaats in SixSens die dag, het topic vind je hier .....
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=16898.msg57000#msg57000


groet,


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest9105

  • Gast
Foots overleden
« Reactie #77 Gepost op: 20 mei 2015, 22:01:54 »
Zo dit nieuws komt ff bij mij binnen vallen. Allereerst wil ik Sexmachine en iedereen  die Foots ook hebben gekent......mijn condoleances toewensen. Ik heb hem een aantal keer gezien tijdens de wandelingen in Antwerpen........vond hem een sympathieke en aardige man. Verder hebben we gesproken over zijn reiservaringen in Thailand. Wat ervaringen uitgewisseld. Maar dat het een gemis is voor RB is zeker, dus wil ik hem nogmaals als een aardige en sympathieke man in gedachten houden!!!!!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #78 Gepost op: 8 juli 2015, 10:25:01 »
Tja Foots,kunt ge mijn vriend opvangen ginder,kreeg om 9h foon dat ie was overleden
deze morgen.Ik was maandagavond nog samen met hem,was mijn ouderdom,niet
piepjong meer dus,maar te vroeg toch.Ik zal mijn volgende clubbezoek opdragen
aan jullie beiden,hij was wel niet actief op het forum,maar alla,ik moet er nog een
beetje van profiteren,nu het nog kan.Het is even slikken maar meer dan hem
uitzwaaien in intieme kring kan ik toch niet,moest het ff van me afschrijven. :banghead:
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #79 Gepost op: 8 juli 2015, 10:32:44 »
Jij ook veel sterkte in deze moeilijke dagen, Oudebelg


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #80 Gepost op: 8 juli 2015, 11:00:15 »
Sterkte gewenst in deze moeilijke dagen Oudebelg!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #81 Gepost op: 8 juli 2015, 18:38:59 »
Heel veel sterkte OB......
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Bo Belle

  • rakkertje
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #82 Gepost op: 8 juli 2015, 19:08:38 »
Aan allen die hem lief hebben, gecondoleerd.... Ben enorm geschrokken door dit nieuws zoals iedereen natuurlijk was. Door omstandigheden ben ik een tijdje "out of service" geweest en zie ik dit nu pas. Ik kende Foots niet persoonlijk. Ik heb hem leren kennen via deze site toen ik hem had aangesproken over iets wat me was overkomen en waar ik op dat moment, doordat dit enorme gevolgen kon hebben voor me, totaal geen raad mee wist. Ik zal hem altijd dankbaar zijn voor de steun die ik van hem kreeg en de dingen die hij heeft gedaan voor me. Foots is en zal steeds iemand zijn die voor mij "het verschil" heeft gemaakt in die situatie en misschien wel mn toekomst....Tis een eer geweest om hem te mogen kennen......RIP Foots xxx
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2015, 19:17:54 door Bo Belle »

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #83 Gepost op: 8 juli 2015, 20:42:04 »
Heel veel sterkte OB......
Bedankt mannen,de eerste schok is weg,misschien is de beste manier om
te verwerken een clubbezoek,ik zal zolang niet twijfelen KP.Indien het topic
van Foots ondergesneeuwd raakt,wis of verplaats maar SM,np.
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Foots overleden
« Reactie #84 Gepost op: 8 juli 2015, 20:57:45 »
Nergens voor nodig, OB ....  ;)
Ik begrijp maar al te best hoe jij je voelt, en door jou berichtje raakt "foots" niet ondergesneeuwd, integendeel .... veel mensen slikken nog eens een keertje nu en denken nogmaals aan de goede man, nu al meer dan een half jaar geleden van ons weggerukt, zo leeft hij verder en wordt aan hem gedacht.
En jij mag ook je verdriet hier kwijt, waarschijnlijk heeft je vriend voor jou hetzelfde betekend dan foots voor mij.


Dus je berichtjes en die daarop volgen staan hier goed en blijven hier staan....  ;)


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Willi69 overleden
« Reactie #85 Gepost op: 22 oktober 2015, 20:14:07 »
Vandaag hebben we het droevige nieuws ontvangen dat Willi69 niet meer onder ons is.
Meermaals mee in mijn begindagen in de rij met foots staan aanschuiven aan het buffet in Happy Garden, terwijl Willi dan alle info gaf over zowat alle meiden. Het was een Happy-encyclopedie, en hij hield echt van die tent, en maakte zowat deel uit van de inventaris aldaar.


Veel sterkte aan zijn vrienden en kennissen.
Toch even een extra steun betuigen aan enkele ijsberen, waaronder  Willem2, Big30 en Flipper.. Ook aan jullie veel sterkte met dit verlies. Hij heeft ontzettend veel betekend voor jullie forum.
Ook mijn gedachten zijn vandaag bij hem.


RIP, Willi69


sexmachine

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Willi69 overleden
« Reactie #86 Gepost op: 22 oktober 2015, 20:21:45 »
1 keer heb ik hem ontmoet waar in phg natuurlijk rust in vrede willi69 veel te vroeg van ons heen gegaan ma genoten van ze leven dat heeft hij

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Willi69 overleden
« Reactie #87 Gepost op: 22 oktober 2015, 20:29:33 »
RIP Willi69...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Willi69 overleden
« Reactie #88 Gepost op: 22 oktober 2015, 21:06:41 »
Ik heb Willy69 nooit ontmoet, wel veel van zijn verhalen gelezen en vooral zijn korte gevatte citaten! Zijn avatar was (is) een blikvanger!
Hij zal nu zeer een feestje bouwen met Foots.......tussen de Engelen !
RIP
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Wijze grijze

  • Gast
Willi69 overleden
« Reactie #89 Gepost op: 23 oktober 2015, 00:03:23 »
Ooit schreef ik wel eens Duitstalige recensies, die ik ook hier geplaatst heb.
 
Willi69 meldde zich aan de hand daarvan toen bij mij en bood aan om er eens met een gründliche Deutsche grammaticale correctiestift doorheen te gaan. En dan niet zomaar fouten aanstrepen, maar ook met uitleg en verbetertips. Daaruit ontstond toen regelmatig een heel interessante correspondentie. Aldus heeft hij mijn Duits naar een nog hoger niveau getild. Ook nu heb ik nog vrijwel dagelijks profijt van zijn tips.
 
Uiteindelijk hebben we elkaar dan ook enkele keren in PHG getroffen, waarbij we uitvoerig over taalverloedering en taalpurisme gesproken hebben. Uiteraard kwam daarbij natuurlijk ook zijn stokpaardje “de Fohlenelf uit Jlabbach” uitvoerig aan de orde. Een club waar toch regelmatig wat talent van RODA JC heen verkast is.
 
Ik heb hem wel eens gezegd dat hij een goeie Nederlander zou zijn geweest. Voor mij verdiende Willi69 behalve de bijnaam Hausmeister ook de eretitel: Schullehrer.
 
Willi, Tschö wah und maat et joot doa ovve.