Auteur Topic: Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)  (gelezen 92903 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 9 februari 2020, 03:21:14 »
Dina behoort stilaan tot de groep van de meest verhuizende dames in het skw:
momenteel speelt ze haar troeven :movingtits uit op Vingerlingstraat 12/1, locatie waar ze een tijd geleden ook al gestaan heeft.

*  Adres aangepast.
Thx maar wanneer heb je ze gespot? Maandag overdag rond 16u, leeg op dat adres...vrijdag, idem...
Dat hoppen van het ene adres naar het andere heeft meestal te maken met het feit dat een meisje geen vast stramien van shiften volgt. Vermits het uitbatingskantoor een hele rij panden beheert, wordt er dan simpelweg gekeken naar wat er nog vrij is.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 9 februari 2020, 17:45:43 »
Dina behoort stilaan tot de groep van de meest verhuizende dames in het skw:
momenteel speelt ze haar troeven :movingtits uit op Vingerlingstraat 12/1, locatie waar ze een tijd geleden ook al gestaan heeft.

*  Adres aangepast.
Thx maar wanneer heb je ze gespot? Maandag overdag rond 16u, leeg op dat adres...vrijdag, idem...
Gisteren zaterdag heb ik haar gespot, dus weer in het weekend !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 9 februari 2020, 20:36:03 »
Dina behoort stilaan tot de groep van de meest verhuizende dames in het skw:
momenteel speelt ze haar troeven :movingtits uit op Vingerlingstraat 12/1, locatie waar ze een tijd geleden ook al gestaan heeft.

*  Adres aangepast.
Thx maar wanneer heb je ze gespot? Maandag overdag rond 16u, leeg op dat adres...vrijdag, idem...
Gisteren zaterdag heb ik haar gespot, dus weer in het weekend !

Aight thx again, ze is een weekend werker geworden, hopelijk blijft het nog effe zo tegen het weekend vd 22e, wat nog veraf is...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 20 februari 2020, 16:56:14 »
ADNOH, hopelijk heb je wel degelijk je tentje opgeslagen in het skw, meer bepaald in de buurt van Vingerling 12: Dina is vandaag immers paraat op die locatie, en wel in het eerste raam...
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2020, 02:43:40 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 20 februari 2020, 18:09:59 »
Hmm, ik hoop dat ze er morgen ook zal zijn dan....

Toch bedankt!!

ADNOH, hopelijk heb je wel degelijk je tentje opgeslagen in het skw, meer bepaald in de buurt van Vingerling 12: Dina is vandaag immers paraat op die locatie, en wel in het eerste raam...
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2020, 02:44:14 door bet(d)weter »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 21 februari 2020, 18:36:05 »
alé, heb ze nu eindelijk kunnen treffen sinds mijn laatste bezoek aan haar, nu al maanden geleden, met de bedoeling te vragen of ik met haar ook privé in contact kon komen, zoals ze tegen mij al aangaf in mei vorig jaar

voorwaarde is wel dat je een bekende klant moet zijn, wat ik 100% begrijp

toen ik de vraag uiteindelijk stelde, zei ze het niet met zoveel woorden, maar voor mij is het nog te vroeg, dus geen nummer...soit, dan maar gegaan voor een klassiek bezoek.

Ik weet niet of het doordat ik begon met die vraag voor een eventuele privé "samenwerking" in de toekomst, maar ze was afstandelijk, bot en eigenlijk onbeleefd tegen mij.

Toen ik een paar keer hints gaf dat ik heel tevreden was van mijn vorige bezoeken aan haar (3 recent, en 1 lang geleden, das inderdaad niet veel, maar ze staat oo niet constant achter een raam dusja....) hield ze vast dat ze mij niet herinnerde, wat ik wel héél vreemd vind.
Mijn gezicht kwam ze wel bekend voor, maar van de bezoeken wist ze niets....ze vroeg zich zelfs af wat we allemaal deden samen.  ::)

Ik dacht dat ze op zen minst wel iets van de bezoeken zou herinneren, zeker gezien mijn eerste bericht hier en hoe die verliep.

Dat is 1 ding, het andere is dat ze gewoonweg bot en onbeleefd was:
- jouw handen zijn nog nat (heb ze dan nog snel afgedroogd)
- begon ze te neuten dat ik maar niet luisterde, en dat dat ervan komt (en ik weet begot niet waarover zij klaagde, maar heb het zo gelaten want er ging precies een spanning...)
- niet bijten aan de tepels, niet bijten bij het beffen (hoewel ik er van de verste verte tanden bij te pas kwamen)
- toen ik afwisselingen deed bij het neuken, zei ze, gewone normale bewegingen
- bij penetratie durf ik wel es mijn pik er volledig uithalen en er weer in, al na de eerste keer ook direct commentaar: er hem niet uithalen
- bij aanvang mij boven haar de melding al maken: dit is je laatste standje

enige "goeie" was na het beffen dat ze zei: hm, niet slecht

Héél raar sfeertje ging er, en had dat totaal niet verwacht noch zien aankomen.

Bij het aankleden vroeg ik dan ook van, en alles cava? en ze antwoorde heel rap en kort, ja ja

Snap het niet, maar heb hierdoor second thoughts om die in de toekomst te gaan bezoeken.  ::)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 22 februari 2020, 19:01:00 »
En daar heb je dan zo lang :17: naar uitgekeken, ADNOH; naar iets dat uiteindelijk een koude douche :douchen geworden is...

Ze stond er vandaag trouwens weer, op Vingerling 12/1.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 22 februari 2020, 19:44:46 »
Dat is het risico van onze hobby he. Dergelijke 'koude douche' kan je het best verwerken door terug te denken aan de vele uitstekende dates en meteen al vooruit te kijken naar de volgende waar je kriebels in je broek voor krijgt.  :pica :cheer: :bud

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 24 februari 2020, 00:38:16 »
da was geen koude douche, maar eerder een ijsbad, vooruitkijken naar? nja, eerder terugdenkend aan...zo koud was het :)

gohjah, dan bespaar ik me nodeloos trips en geld, zo moet ik het dan maar bekijken :)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 25 februari 2020, 00:01:38 »
Bekijk het in de zin van 'een verloren zet is geen verloren partij'. Het slaat bij iedereen al wel eens tegen. Ik heb zelf overwegend goede ervaringen, maar af en toe zit er eens een 'miskoop' tussen.

Mij geeft dat de adrenaline om een volgende uit te proberen. En heel vaak doe ik daar dan meteen weer een goeie ervaring mee op. Voor mij staan er ook enkelen in het SKW waar ik niet meer terug binnen ga hoor. Meestal wegens tegenvallende service of storend upselling gedrag. Die loop ik dan morgen voorbij. Een groet kan er nog af, als ze willen. Maar mijn 50 euro draag ik dan elders binnen.

Wel heb ik voor mezelf dus een 'regeltje' opgesteld: bij een eerste date altijd maar met 50 euro beginnen. En tussen mijn dates met (voor mij) nieuwe meisjes, doe ik voldoende dates met favorietjes waarvan ik weet dat het telkens naar mijn zin is.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 24 juli 2020, 12:07:01 »
Eergisteren toch maar bezocht  ::)
En raar genoeg, dag en nacht verschil met de vorige slechte ervaring

Nu was ze weer 'die vriendin van weleer'
Raar

Ze zat overdag in Verversrui 11 middenste raam, maar wil daar weg en zoekt een andere locatie.
Dag erna zag ik ze ze staan na 16u....
En ze komt blijkbaar vooral in het begin van de week.

Geil as fuck, heb dan ook maar 2 standjes volgehouden.

Alé tis weer goedgemaakt  :pica voor zolang het duurt  :-P

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 20 augustus 2020, 23:44:11 »
Weet iemand in welke tattoo shop Dina eigenlijk werkt?
Ze toonde mij zelfs even haar nieuwe Harley op instagram bij mijn laatste bezoek, zoals het en goede tattoo babe beaamt, alleen kon ik haar ingewikkelde 4 delige naam niet meer onthouden  ::)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 26 september 2020, 18:30:15 »
Iemand ze nog gespot?

Offline fanboydude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 11 juni 2021, 10:52:22 »
heb je ze ondertussen kunnen spotten ADNOH of iemand anders?

vind dat we van geluk mogen spreken dat iemand met zo een body zich aanbied in ons land  :-\

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 12/1, Dina (dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 11 juni 2021, 16:04:35 »
heb je ze ondertussen kunnen spotten ADNOH of iemand anders?

vind dat we van geluk mogen spreken dat iemand met zo een body zich aanbied in ons land  :-\
Sinds wanneer stel je vragen aan jezelf, fanboydude of ADNOH?
Hoe wil je dat we je aanspreken voortaan, gestoord of gewoon knettergek?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal