Auteur Topic: aanbeveling voor thaise  (gelezen 15443 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline asianlover37

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
aanbeveling voor thaise
« Gepost op: 2 maart 2021, 17:46:30 »
Hallo, ik weet niet of dit stuk van het forum de juiste plaats is om deze vraag te stellen maar gezien reizen naar thailand er toch nog lang niet gaat inzitten ben ik op zoek naar aanbeveling voor wat lokale thaise ervaringen, hetzij in ksw hetzij privé ontv.

wie / waar kunnen jullie aanbevelen?


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanbeveling voor thaise
« Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2021, 08:17:37 »
Hallo, ik weet niet of dit stuk van het forum de juiste plaats is om deze vraag te stellen maar gezien reizen naar thailand er toch nog lang niet gaat inzitten ben ik op zoek naar aanbeveling voor wat lokale thaise ervaringen, hetzij in ksw hetzij privé ontv.

wie / waar kunnen jullie aanbevelen?
Hallo, momenteel is prostitutie verboden, dus we moeten je het antwoord schuldig blijven.
Pattaya gaat open (en je kan erheen reizen) eind april, dus bereid je reis alvast voor  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline asianlover37

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
aanbeveling voor thaise
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2021, 08:35:24 »
Hallo, ik weet niet of dit stuk van het forum de juiste plaats is om deze vraag te stellen maar gezien reizen naar thailand er toch nog lang niet gaat inzitten ben ik op zoek naar aanbeveling voor wat lokale thaise ervaringen, hetzij in ksw hetzij privé ontv.

wie / waar kunnen jullie aanbevelen?
Hallo, momenteel is prostitutie verboden, dus we moeten je het antwoord schuldig blijven.
Pattaya gaat open (en je kan erheen reizen) eind april, dus bereid je reis alvast voor  ;D

nie echt bij stilgestaan sorry, toch merci voor de reactie

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
aanbeveling voor thaise
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2021, 12:58:20 »
Ik begrijp je reactie niet ...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal